Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JEEE!! MÄ OLEN RASKAANA! Kerroin täällä

Vierailija
03.10.2009 |

aikeistani hankkia lapsi yksin, ja ekasta yrityksestä tärppäs!!!Just tein testin :))) Haalea haamu tosin vielä, mutta kuitenkin. Huikea olo!! En tajunnu, et tää ois näin helppoa tää raskautuminen. Yks kerta oviksen aikaan riitti. Ja kaks vuotta oon tätä sunnitellu!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko uteliaana kysyä, miten käytännössä toteutit?

Onnellista raskautta! :)

Vierailija
2/11 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään eksän kanssa, jonka olen tuntenu 10v ja jonka kanssa nykyään olemme hyvät ystävät. Mä en kaipaa miestä arkeen ja hänen elämäntilantapaan ei perhe-elämä sovi, mut haluu osallistua sen verran kuin pystyy (eka aioin yrittää "salaraskautua", mut pelkäsin etten kestä salailun mahd. kauaskantoisempia vaikutuksia ja uskaltauduin kertomaan sit ihan avoimesti eikä mies vastustellu, on surrutkin sitä et jäis lapsettomaks :). Mulla 4v lapsi ennestään jonka kans oon ollu totaali-yh alusta asti, se oli vahinkoraskaus ja mies livisti samantien.

Tytöstäni tulee loistoisosisko :)

Voi hitsi tuntuu mahtavalta!!! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hieno juttu esikoisellesi, hän saa nyt sisaruksen hyvällä ikäerolla. Onnea uskalluksesta!

3

4/11 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan keskivertoa erikoisempi tuollainen tapa, mutta kiva kun kaikki voittavat ;-)

Vierailija
5/11 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih, minäkin niin haluaisin vauvan. Mut just nyt ei ole oikea aika. Ehkäpä ens vuoden aikana :)

Vierailija
6/11 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkii haluun tulla raskaaks ny on menos yk4 ja kierto ihan härän pyllyä ja pitkä ku mikä viimeeks 6 viikkoo prkl

Vierailija
7/11 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään eksän kanssa, jonka olen tuntenu 10v ja jonka kanssa nykyään olemme hyvät ystävät. Mä en kaipaa miestä arkeen ja hänen elämäntilantapaan ei perhe-elämä sovi, mut haluu osallistua sen verran kuin pystyy (eka aioin yrittää "salaraskautua", mut pelkäsin etten kestä salailun mahd. kauaskantoisempia vaikutuksia ja uskaltauduin kertomaan sit ihan avoimesti eikä mies vastustellu, on surrutkin sitä et jäis lapsettomaks :). Mulla 4v lapsi ennestään jonka kans oon ollu totaali-yh alusta asti, se oli vahinkoraskaus ja mies livisti samantien. Tytöstäni tulee loistoisosisko :) Voi hitsi tuntuu mahtavalta!!! :)

Voi sentään.. onko tää ihan viisasta enää.. eksän kanssa petipuuhissa?? Mieti vähän. Tulee mieleen että mitä niistä lapsista tulee aikanaan. Ei isää ole ollenkaan. ??

Vierailija
8/11 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun kerroit täällä aikeistasi ja vastasinkin sinulle. Itsekin raskauduin vähän samaan tyyliin, eli sain "sopimusvauvan".

Tule välillä kertomaan tilanteestasi, et miten raskaus etenee, miten mies on suhtautunut jne.

Vielä kerran ihan hirmusti onnea ja iloa! Vauvasi saa ihanan perheen sinusta ja esikoisestasi. Ja ei sitä tiedä miten isäkin osallistuu sitten.

Ja vielä tuosta perheen määritelmästä, kun jotkut sitä edelleen jaksaa kauhistella kun isä ei ole kuvioissa pahemmin/ollenkaan. Meillä ainakin esikoiseni kutsuu yh-perhettämme perheeksi ja on kokoonpanostamme oikein ylpeä. Kehuu minua joka välissä maailman parhaaksi äidiksi, ja sanoo kuinka onnekas on, kun hänellä on näin ihana perhe :o)

Että ei se isä autuaaksi tee. Itselläni oli ja on äärimmäisen huonot välit lapsuudenperheeseeni (ydinperhe).

Vierailija
9/11 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja rakastavan vanhemman kanssa kuin kahden riitelevän ja ties mitä...

Minun lapseni tuli ainakin kunnon kansalaisia, viimeinen ei nähnyt koskaan iksäänsä, odotin häntä erotessani. Sisarusten kanssa kaikki alle 4v kun jäivät ilman isää, ei edes tapaamisoikeutta.

Mutta kaikki lapseni olivat toivottuja, se viimeinenkin ja he olivat elämässäni tärkeimmät asiat. Rakkaus lapsiin heijastaa hyviä asioita ja yh-äitienkin lapset voivat osaltaan olla laittamassa kortensa kekoon yhteiskunnassa, ei aina huonosti mene.

Vierailija
10/11 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oleytko miettinyt mitä kerrot lapselle hänen isästään? Entä miten paljon luotat mieheen, joka käy sinua vain hoitelemassa. Luuletko että hän todella ottaa taloudellista vastuuta äpärästään? Ei tässä muuta voi sanoa että olisi lastensuojelulla olisi asiaa. Toivotan kuitenkin tsemppiä, en sinulle vaan lapsellesi.

Nim. huolehtiva isä

Vierailija
11/11 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse miettinyt, mitä kertoo joka toinen perhe lapsilleen avioerosta? Ydinperhe kun ei ole enää SE juttu. Ihmiset eroaa, ja lapsista tulee erolapsia - entisajan halveksittuja. Käyttämäsi äpärä-ilmaisu on samalla lailla loukkaava. Totuttele siihen, että nykypäivänä perheitä on erilaisia, ja perhemuodot vain moninaistuvat, halusit sitä tai et. Halveksintasi ei auta mitään.

Terv. yksinhuoltaja, jonka lapset ovat onnistuneet elämässään ilman aktiivista isää (ja eivät kärsi traumoista, vaikka sinun on sitä varmasti vaikea kuvitella)