Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei pitäisi suursiivota teinin huonetta.

Vierailija
03.10.2009 |

Meidän 16 v. koltiainen on viikonlopun kavereidensa? kanssa mökkeilemässä, päätin sitten kerrankin siivota tuon läävän oikein perusteellisesti. Löysin koulupöydän laatikoista käsittämättömän määrän erilaista roskaa, karkki-ja sipsipusseja. Vaatekaapin ylähyllyllä oli tyhjiä kaljapulloja, mutta sitten yöks, maton alla kuusi käytettyä kondomia, joo, ihan kiva että että suojattua seksiä, mutta pojan huoneessa on kyllä roskiskin, jota ei siis selvästikään osaan käyttää.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika kotiutunut ja oli ihan tyytyväisen oloinen siististä huoneestaan. Sanoi vielä että anteeksi se maton alunen, iskä voi kertoa siitä sulle myöhemmin lisää. Poika pyysi nyt isänsä kanssaan kävelylle, saas nähdä mikä on homman nimi.

Vierailija
22/26 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti meilläkin sitten kun nuo ovat isompia.

Olen yläkoulussa töissä ja kaikilla ei todellakaan hommat pelaa noin hienosti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, että naurattaa...

t. 3 teinin äiti

tais sitten poikasi on ihan pösilö

Vierailija
24/26 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ne kortsut oli siel maton alla. miksi poika syytti isää.

nyt en kyl ymmärrä.

Vierailija
25/26 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai tyttöystävätkö käy huoneessa kaljoittelemassa?

Vierailija
26/26 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Natsi!!! 18-vuotias on täysi-ikäinen ja saa ihan laillisesti polttaa tupakkaa. Voi toki edellyttää, ettei kotona tai kodin välittömässä läheisyydessä tupakoida.

Kerro ihmeessä niistä muista "tarpeettomiksi katsomistasi tavaroista". Ihan vaan uteliaisuuttani kyselen.

Mun oma mutsi oli aikoinaan ihan mielettömän tiukka ratsaaja, mutta tää on jo ihan huippu :D

minä ratsaan 18-vuotiaani huoneen

vähintään kerran viikossa,ja poistan tarpeettomiksi katsomani tavarat...mm.. tupakka....