Ei pitäisi suursiivota teinin huonetta.
Meidän 16 v. koltiainen on viikonlopun kavereidensa? kanssa mökkeilemässä, päätin sitten kerrankin siivota tuon läävän oikein perusteellisesti. Löysin koulupöydän laatikoista käsittämättömän määrän erilaista roskaa, karkki-ja sipsipusseja. Vaatekaapin ylähyllyllä oli tyhjiä kaljapulloja, mutta sitten yöks, maton alla kuusi käytettyä kondomia, joo, ihan kiva että että suojattua seksiä, mutta pojan huoneessa on kyllä roskiskin, jota ei siis selvästikään osaan käyttää.
Kommentit (26)
Toivottavasti meilläkin sitten kun nuo ovat isompia.
Olen yläkoulussa töissä ja kaikilla ei todellakaan hommat pelaa noin hienosti.
Anteeksi, että naurattaa...
t. 3 teinin äiti
tais sitten poikasi on ihan pösilö
miksi ne kortsut oli siel maton alla. miksi poika syytti isää.
nyt en kyl ymmärrä.
vai tyttöystävätkö käy huoneessa kaljoittelemassa?
Natsi!!! 18-vuotias on täysi-ikäinen ja saa ihan laillisesti polttaa tupakkaa. Voi toki edellyttää, ettei kotona tai kodin välittömässä läheisyydessä tupakoida.
Kerro ihmeessä niistä muista "tarpeettomiksi katsomistasi tavaroista". Ihan vaan uteliaisuuttani kyselen.
Mun oma mutsi oli aikoinaan ihan mielettömän tiukka ratsaaja, mutta tää on jo ihan huippu :D
minä ratsaan 18-vuotiaani huoneen
vähintään kerran viikossa,ja poistan tarpeettomiksi katsomani tavarat...mm.. tupakka....
Poika kotiutunut ja oli ihan tyytyväisen oloinen siististä huoneestaan. Sanoi vielä että anteeksi se maton alunen, iskä voi kertoa siitä sulle myöhemmin lisää. Poika pyysi nyt isänsä kanssaan kävelylle, saas nähdä mikä on homman nimi.