Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~~ Pikku2 lokakuu ~~

03.10.2009 |

Hei!

Ajattelin avata uuden pinon lokakuun kunniaksi. En kerennyt käydä kunnolla lukemassa teidän syyskuun lopun kirjoituksia, mutta pikaisesti kun vilkaisin niin plussia oli ilmeiesesti tullut - onnea!

Ja jos olisi ollut aikaa niin olisin tähän alkuun päivittänyt listan meistä pikku2 kuumeilijoita, mutta en tosiaan kerennyt.

Meillä vain tjottaillaan. Kävin pari viikkoa sitten ostaa testin apteekista, mutta ei siihen kahta viivaa ilmestyny, joten tällä hetkellä varmaankin imetys on hyvä ehkäisykeino :/

Ketäs meillä on vielä kuumeilemassa?

Plussatuulia toivotellen prinsessa65

Kommentit (99)

Vierailija
81/99 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vimpulalle ja milli vanillille vielä onnea, toivotaan, että se täti pysyis poissa ja pääsisitte täältä odottavien puolelle!!

Soffulle: hyvä, että löytyi "diagnoosi" ja saat hoitoa!! On varmaan tosi helpottavaa tietää, että "vika" löytyi ja sille voi jotain tehdä!! Tsemppiä clomikiertoon, sitte kun sen aika tulee...

Muille tsemppiä muuten vain, vaikkapa viikonlopuks.

Itselläni on kierto siinä vaiheessa, että alkaa jo vähän jännittää pikku hiljaa! Oireita on taas tekaistuna vino pino, nyt uusimpana palelu, jota ei kyllä oo näin ennen menkkoja ollut, vaan hikoilun puolelle mennyt aika ronskisti. Lisäks huomaan, että kaikki asiat liikuttaa kovasti ja oon ärtynyt koko ajan, (vaikka siis syytä ei oikeestaan olis). Syyttäähän tästä voi mitä tahansa, mutta toivoisin tietty, että olis plussa-oireita... "Hämäsin" sitäpaitsi kaupassa itseäni ostamalla PALJON siteitä ja tamponeita! Ehkä se auttaa! ;) hahaha!!!Menkkakipujakin alkaa jo olla, mutta en kyllä osaa sanoa mitään, onko tavallisia vai "erilaisia"!! Alan pikkuhiljaa odottelemaan, vaikka kaiken ymmärryksen mukaan tädin pitäis tulla vasta ehkä viikon päästä!! Huh, kunpa jaksais odottaa!

Alfrida kp 33/35-45...

Vierailija
82/99 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ei toi tiputteluvuoto liitykilppariongelmiin vaan pikemminkin mun lyhyt kierto. ja tiputtelu on myöskin oire endosta...

soffu joka oottelee menkkoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/99 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltähän se täti porhalsi paikalle! :(

Eli täällä joukossa jatketaan... Plussaonnea Vimpulalle ja muille!

Yritän nyt koota itseni ja valmistautua uuteen yritykseen. Rupeaa olemaan vähän epätoivoa ilmassa, niin kauan jo yritetty!

Esikoisesta plussasin toisessa kierrossa. Tätä pikkukakkosta yritettäessä ensimmäinen plussaus tuli heti ekasta kierrosta ja keskenmeno rv 10 ja toinen plussaus neljännestä kierrosta, km rv 8 ja nyt siis lähtee jo kymmenes kierto... Ja jos vielä joskus plussaan, niin sitten saa pelätä pysyykö pikkuinen matkassa...

Milli Vanilli kp 1/n.27 yk 10 alkaa!

Vierailija
84/99 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millivanilli :( Tsemppiä ens kiertoon. Mulla kesti ekan kanssa reilusti yli vuoden, joten kyllä se vielä onnistuu!!Ihan varmasti!

Soffulle toivotan nopeaa tätiä! (kerrankin saa oikeen toivottaa) ;) Sitte pääset oikein kunnolla messiin taas...

Viikonloppuja

Alfrida 33/35-45, yk 7

Vierailija
85/99 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätiä ei ole näkynyt ja nyt siis kp 32/27-30. Ehkä sitä jo huomenna uskaltaisi tehdä uuden testin kun edellisen tekemisestä on jo 3 päivää. Pitäisihän se nyt jo näkyä jos on raskaana?

T:Vimpula, joka ei halua nähdä vain yhtä viivaa testissä :)

Vierailija
86/99 |
30.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mieletöntä. Kävin äsken ostaa raskaustestin ja vahva plussa tuli :) Käsittämätöntä mutta totta!!!

Vierailija
87/99 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahava uutinen! Tarrasukkia vauvalle...

Alfrida: valitettavasti meidän yritys ei ala vielä seuravastakaan kierrosta. Saan alottaa ne clomit vasta sitä seuraavasta kun muiden testien (verikokeet) tulokset ei oo vielä tullu. Mun täytyy eka odottaa ne ennenko gyne tekee lopullisen hoitolinjauksen. Ja siihen menee nyt vielä kolme viikkoa kun mun gyne on nyt lomalla sen ajan. =/ Eli plussaan aikaisintaan kierrosta 17.... Mukavat lukemat jo siinä vaiheessa! =( Ja tod näk menee vielä kauemmin... toivottavasti ei...

Soffu

Vierailija
88/99 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun teillä löytyi syy siihen ettet ole tullut raskaaksi ja ehkä siitä ekasta "clomi-kierrosta" tärppää :) Saitteko esikoisen ilman mitään "hoitoja"?

Toivotan plussaonnea kaikille!

T:Vimpula rv 4+4

Vierailija
89/99 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!Sain roskishaamun tänä aamuna.Ihan selvästi näkyy vaikkei kovin vahva ole.Testi ei oo mikään herkkä,koska sen vois tehä vasta kun menkat myöhässä ja lisäksi en käyttänyt aamupissaa!

Nyt jännäillään,että vahvistuuko viiva.

Plussatuulia kaikille!

Vierailija
90/99 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin herkän testin (10 yksikköä) apteekista,mutta se oli negatiivinen.Sietämätöntä tämä odottelu!Nyt siis oli vieläkin laimeampi pissa,mutta testi pitäs olla herkempi kuin se josta sain tuon roskishaamun.

Nyt on kp 31/31-35!

Vierailija
91/99 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein ekan raskaustestin sinä päivänä kun menkkojen piti alkaa kp 30/27-30 ja testi näytti negaa. Tein uuden testin siitä kahden päivän päästä (Clearblue-testi) ja tuli vahva plussa (ei siis mikään haalea viiva) eikä se ollut edes aamupissasta. Toivoa siis on edelleen!!!

Plussatuulia kaikille!!!

Vierailija
92/99 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Vimpula kannustuksesta! Kävin heti tietysti pelkäämään,että oli vaan hipasuraskaus ja munasolu irronnut tms.Mutta raskausoireina on nyt ainakin väsymys ja lievä kuvotus tällä hetkellä.Otin päikkärit,vaikka nukuin hyvät yöunet.

Minkälainen vointi sulla Vimpula on?Aiotko mennä alkuraskauden ultraan?

Vierailija
93/99 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yllättävän hyvä vointi eli ei siis mitään pahoinvointia (ainakaan vielä ;). Rinnat on kipeet ja aristavat ja väsyttää kauheesti. Esikoisen kanssa käytiin alkuraskauden ultrassa mutta en tiedä mennäänkö nyt.

Mä pidän peukkuja että sulla tulee plussa :) Tiedän että odottelu on ärsyttävää mutta koita jaksaa :)

Vierailija
94/99 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea paljon vimpulalle!! Loistavaa, että tärppäs!! Aamuntyttärelle odotushermoja ja toivotaan, että haamu muuttuis ihan todeksi!! Näin halloweenin aikaan haamuja tietty paljon liikkeellä, niin odottelehan ;)

Soffu, no harmi, että joudut vielä odottelemaan, mut kyllä se sitte se päivä kuitenkin nopeesti tulee, jolloin clomi-kierron voi aloittaa!! TSEMPPIÄ!!!

Mulla täällä lievää alavatsakipuilua, väsymystä ja palelua! (oon kyllä vähän vilustunutkin, joten saattaa johtua siitä), mutta toivoisin kyllä jotain aivan muuta!! Äreäkin olen ollut ja hieman kyllä tunteellinenkin, mutta sitäkin taidan olla normaalistikin... nyt alkaa varsinainen piinaviikko, vihdoinkin, kp tänään 35/35-45!!! Toivon, että se täti olis hautautunut jonnekin ihan muualle kuin mulle, vaikkapa niille, jotka ei oikeestaan lapsia halua ;) (itsekäs minä)!!!

Nyt taidan muuttaa sohvaperunaks, ja alkaa tuijottelee telkkaria...

t. alfrida

Vierailija
95/99 |
01.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih,haamuja tosiaan ollut liikkeellä;)

sohvaperunana olo tekee kyllä hyvää,oli raskaana tai ei!:)

Minä huomasin tänään sellaisenkin oireen,että ulkona eräs isä kantoi vauvaa kopassa,ja se sai mut herkistymään.Vaikken edes nähnyt sitä vauvaa! Olin tänään lapsen kanssa mummolassa,niin hetkeksi sain unohtaa kuumeilun,kun oli muuta tekemistä.Aamulla aion taas testata.Mutta nyt lukemaan romaania,ja unohtamaan taas kuumeilu.

ai,niin alfrida,olitko jo testaillut ja saanut negan vai? Pitkät kierrot on rasittavia!Itselläni oli ennen esikoista pisin yli 60 pv,mutta nyt tuo 35 ollut pisin.

Vierailija
96/99 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis varmaan luoda kohta uus ketju marraskuulle, mut vastaan vielä nyt tähän...

Aamuntytär: ei, en ole vielä testannut. Skeptikkoluonteeni epäilee koko ajan ja kun kierto on näin pitkä, niin epäilen, että ehkä ens viikonloppuna pitäis tädin tulla, jos on tullakseen... mut yritän olla testaamatta vielä ennen ens viikkoa, koska viimekskin tein yhden testin, joka oli nega ja sitten siitä vasta viikon päästä näytti plussaa... Eli odottelen vielä (tai ainakin toivon niin tekeväni) ;)

Vielä tosta herkkyydestä! Oon ihan oudun empaattinen. Voi olla siis kierrostakin kiinni, mut kyyneleet kyllä tulee silmiin ihan pienestä! Huh, taitaa mielikuvitus tehdä kepposet!

Hauskaa maanantaita kaikille!! ja tsemppiä ja plussaa nyt sitten vain aamuntytär + muut, jotka testaavat nyt!! :)

Vierailija
97/99 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tympii,sillä negatiivinen edelleen.Viimeksi testasin kyllä "huomenna" eli kp 33 positiivisen.Ja nyt yhtäkkiä kouraisi mahasta sellainen kuvotus-tunne siis.Tänään ei o muita oireita ollutkaan.Että toivoa vielä on..

Vierailija
98/99 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Vimpula! Tosi hieno juttu ja peukkuja koko odotusajalle!

Ja tsemppiä Aamuntyttärelle, Alfridalle ja ketä muita piinaviikon loppusuoralla olevia täällä olikaan! Teilläkin hyvät merkit ilmassa!

Jääkö tänne ketään kuumelijoita enään jos/kun näin moni hyppää odotus puolelle?

Kiitos Soffulle valaisivista vastauksista. Olen taas paljon viisaampi :)

Omaan napaan ei paljon kuulu. Odotusta ja odotusta. Kp 21/30 eli piinaviikko alkamaisillaan.

Marraskuuhun plussaisia tuulia toivottaa

KesäEemeli 21/30 yk6

Vierailija
99/99 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh!"Täti" tuli kylään tännekin..