~~ Pikku2 lokakuu ~~
Hei!
Ajattelin avata uuden pinon lokakuun kunniaksi. En kerennyt käydä kunnolla lukemassa teidän syyskuun lopun kirjoituksia, mutta pikaisesti kun vilkaisin niin plussia oli ilmeiesesti tullut - onnea!
Ja jos olisi ollut aikaa niin olisin tähän alkuun päivittänyt listan meistä pikku2 kuumeilijoita, mutta en tosiaan kerennyt.
Meillä vain tjottaillaan. Kävin pari viikkoa sitten ostaa testin apteekista, mutta ei siihen kahta viivaa ilmestyny, joten tällä hetkellä varmaankin imetys on hyvä ehkäisykeino :/
Ketäs meillä on vielä kuumeilemassa?
Plussatuulia toivotellen prinsessa65
Kommentit (99)
Piinaviikko alkaa... Voi että sitä toivoo että olisi tärpännyt! Oireitakin on vaikka mitä... ainakin olevinaan :) Luulen että ne on kyllä mielikuvituksen tuotetta!
Minäkin haluaisin raskautua pian, ettei tuosta ikäerosta tulisi kamalan suurta, kovasti tätä toista on jo yritetty ja odotettu!
Onko kellään kokemuksia miten noin nelivuotias suhtautunut uuteen tulokkaaseen? On saanut kuitenkin olla jo aika kauan huomion keskipisteenä... Riippuu tietenkin paljon luonteesta, tottakai.
Milli Vanilli kp 20/n.27 yk 9, viimeisimmän km:n jälk.
Tota huomioasiaa ollaan mekin mietitty ja just, koska tyttömme on todellakin ollut koko suvun silmäterä niin pitkään!! Toivotaan siis plussaa uuden kierron sijasta! Onnea millivanilli piinaviikolle! Toivotaan, että todella noiden "epäonnisten" tapahtumien sijaan jo saisit plussaa...
Mulla ei siis enää liiku korvien välissä kohta muuta kuin raskaus! Oon ihan bimbo! Koko ajan keksimällä viritän itteni suorastaan transsiin näitten oireitten kanssa, ja nyt oon jo heti viimenkkojen jälkeenkin "ollut raskaana" jo ainakin viiskyt kertaa. Ja varma asiasta koko ajan... Hoh hoijaa!! Eli en usko mihinkään, ennenkuin ehkä lähden synnytttämään toivottavasti joskus! :) Aina menkkojen alkaessa päätän olla tosi fiksu ja sovin itseni kanssa, etten "tässä kuussa aloita", mutta kun kierto lähenee puoltaväliä, niin jo alkaa!!Mietin niin paljon kaikkia oireita, että ihan päässä soi.. Noh, pystyn tietenkin työt ja muut hoitamaan normaalisti ;)
T. bimbo-alfrida...
Tein eilen hätäpäissäni(juu blondi haki kaupasta) raskaustestin kp 23/23-25 ja sain haamun! Hento viiva mutta viiva kuitenkin. Tänä aamuna viimeisenä tein sekä ovistestin että raskaustestin.Ovis+ oli selvä ja raskaustestissä haamu taasen eli kontrolliviivaa ohuempi mutta selvästi erottuva viiva. Merkkinä cittarisa ostettu Pregcheck! en vielä uskalla iloita mutta vahva ehkä leijuu ilmassa..äh pitänee odotella pari päivää ja uusia testi?
Olen alfrida ihan yhtä höperö... Joka toinen tunti olen niin vahvasti raskaana ja joka toinen ihan varma ettei se tietenkään tärpännyt! Ja myös minä ajattelen että nyt oottelen kaikessa rauhassa menkkoja enkä käy "höyryymään", mutta minkä sitä toiveilleen voi...
Varovaiset onnittelut Tänttähäärä!Kyllä tuo lupaavalta kuulostaa :)
Heippa, en ole nyt ehtinyt kauheesti kirjottelee, mut nyt sit vihdoinkin koneen ääressä kun mies laittaa tyttöä nukkuman. Täällä siis kp 23/27-30. Ei ole mitään tuntemuksia. Vähän jomotti alaselkää tänään, joten eiköhän ne menkat taas sieltä ala..höh.
Milli Vanilli: Onpa kiva ku ollaan saman ikäisiäkin ja teilläkin esikoinen on tyttö :) Olisi kiva jutella enemmänkin vaikkapa sähköpositse :)
Meillä myös esikoinen puhuu paljon vauvoista. Johtuu varmaan siitä kun mun sisko saa tammikuussa vauvan. Hän kyselee välillä että onko äidin masussa vauva ja tänään hän laittoi nuken puseron sisään ja sanoi että "kato äiti, mun masussa on vauva". Kyllä nauratti :D
Onnea Tänttähäärälle!
Ei siihen raskaustestiin tule edes haamua jos ei olisi tosi kysessä eli mahottomasti onnea :)!!
Etkös se sinä juuri viime pinossa uhannut heittää hanskat tiskiin koko hommassa ;) ? Kyllä se onni potkii, eikähän teillä edes kovin kauan mennyt! Hienoa! Nyt vaan peukkuja että kaikki jatkuu hyvin.
Itse aloitin eka kertaa oviksen tikutuksen tänä aamuna. Kivaa pientä puuhaa (saapahan jotain testailla..) ja saa varmistusta siihen osaanko lukea kehoani oikiein. Montaa kuukautta tätä kuitenkaan tuskin jaksaa tehdä.
Yksi lisää aivan pöhköksi vauvakuumeilijaksi tunnustautuva KesäEemel kp 10/30 yk6
Täällä jatketaan piinaavaa odotusta... ollakko vai eikö olla? :)
Kiva olisi jutella sähköpostitsekin Vimpula(ja miksei muutkin, kellä sama tilanne) :)
Minulle voi laittaa postia osoitteeseen: milli.vanilli@wippies.fi
Plussatuulia vaan kaikille!
Milli Vanilli kp 21/n.27
Pikaisesti selasin pinon läpi ja tuon tuolta bongasin!!! Hieno juttu!!!
Soffu kyselikin tuolla raskausajasta... Täällä kaikki hyvin! Käytiin maanantaina ultrassa ja tarkentui, että LA on 8.6.10 ja sillon oli menossa 6+6. Sydän siellä pomppaili kovaa kyytiä ja kyllä se oli taas yksi elämäni hienoimmista hetkistä
rinnat tuntuu aina silloin tällöin vihlovan ja olevan hiukan arat. Lisäks tuo kahvin tuoksu tuntuu välillä etovan..
Ens viikon tiistaina pitäis alkaa menkat, toivottavaa tietysti olis ettei alkais.
Äh taidan vaan kehitellä näitä kaiken maailman oireita...
Maijamehi81 yk 1 ja kp 24/??
No sinääsä se ehkä vois ollakin ihan hyvä et alkais et tietää ton kropan ainakin joinkuin toimivan kierukan jälkeen.
Katsotaan nyt sitten minkälaiseks tuo vuoto muuttuu, nyt tulee vaan tuollaista vähäistä ja vaaleanpunaista.. sori
Maijamehi kp 25 tai sit 1
niin siis tänttähäärälle!! Vähän siistii, että sä sait näin nopee hailakan plussan. Plussa se on sekin!!! Onnea odotukseen!
Muut, plussatuulia edelleen ja piinaan "hermoja"!
Mä täällä tekaistujen oireiden kanssa; rinnat hieman aristaa, muttakun luulen kyllä, että kierto vielä siinä vaiheessa, että pitäsi ennemminkin olla ovis, niin en ainakaan usko raskautuneeni!! Kai tää "lahopää" saa tissitkin kipeäks ihan vain toivon voimalla!?
Toivon, ettei kellään meillä ala enää menkkoja vuoteen;)
T: höyrypää Alfrida kp 26/35-45? yk 7
Kiitos Kaisa onnitteluista!
Uskottava se on, tänään oli jo vahvempi viiva!
Huh mikä uutinen ei vieläkään oikein osaa käsittää ihanko oikeesti.
Yrityskerta 4 toden sanoi.
Tänttis vieläkin hämmentyneenä
Näköjään suurin osa tekstistä hyppäsi jonnekkin bittiavaruuteen... No, mutta tärkeimmät tuli siinä kuitenkin!!
Tsemppiä kaikille piinailijoille ja plussatuulia!!
Kaisa4 7+3
eilen tosiaan tuli hiukan veristä vuota ja tänään ei oo tullu mitään... Mitä hittoa tää taas meinaa. Tarvii varmaan yrittää jaksaa ootella tonne ens viikon alkuun ja niitä alkavia menkkoja, tuskin tällaista muuten nyt olis tullu..
Onnittelut plussanneille=)
Maijamehi81 joka on ihan sekavissa tunnelmissa täällä..
palelua, pahoinvointia ja nälkä koko ajan. Nyt jatkuu pieni vilu ja nälkä koko ajan. En oo kyllä yhtään kipeen olonen. Saapa nähdä mihin tää johtaa... Tod näk taas lumeoireita mutta toivotaan parasta.... =)
Mitäs muille? Meinaatteko te kaikki nyt plussata? Tsemppiä!
Soffu kp 20/24-27 (joka testaa perjantaina, silloin kp 25, jos täti ei ole saapunut)
vihlontaa ajoittain alavatsassa... mutta tissit ei oo ku pikkusen arat...
Olispa tää jo sitä!!!! Muuten alkaa kierto numero 15, huh huh! Onpa siinäkin jo luku!!
repäsykipuja ja niinko puukoniskuja....
=) Mä täällä ihan fiiliksissä tutkiskelen itseäni ja kirjottelen tänne teille...=DDDD
Joo piti lähteä kavereille kylään... kunhan ensin syön jotain. Söin kaks tuntia sitte lounaan ja nyt on KAMALA nälkä vaik en oo tehny mitään ihmeellistä.... niin ja join niiden välissä jo kahviakin...=D Voi voi voi, mä tuun kohta aivan höperöksi näine tuntemuksineen...=)
Soffu EDELLEEN
Täälläkin jatketaan jännäämistä. Nyt kp 24/n.27 ja oireita on olevinaan... Olen noita kyllä ennenkin kehitellyt ihan tyhjästä, joten siihen en uskalla luottaa... Pelottaa että kuvittelen taas turhia! Jos ei menkkoja kuulu niin torstai aamuna testailen...
Milli Vanilli kp 24/n.27 yk 9
Onneks tuo isäntä vaan totes ettei vaivuta synkkyyteen vaikkei heti ekasta kierrosta tärpännyt=) Ihana mies.
Kauheiden maha kipujen kera odottelen, että vuoto loppuis.
Maijamehi81 kp 3 tai 4/noin24 (? nyt en oo ihan varma osaanko laskea oikein..)
Täällähän on tapahtunut paljon jännää sitten viimekäynnin!
Millivanilli ja vimpula mulla kans on 4-vuotias tyttö joka odottaa kovasti siskoa (ja nimenomaan siskoa) ja kyseleekin jo usein, miksi mun mahassa ei ole vauvaa yms... Heh... mutta musta tuntuu aina välillä, että ikäero tulee olemaan aika iso, siks olis kiva raskautua hetinyt! Kiva kuulla, että muutkin "vasta nyt" haluavat toisen lapsen.
Muuten kuulostaa toi tänttähäärän juttu kivalta! Kyllä olis kiva, että sulla tärppäis! Tai sitten jos se oliskin vain toooosi myöhäinen ovis, niin hommiin vain...
Musta tuntuu, etten kyl yhtään enää tiedä milloin mahdollinen ovis vois edes olla. Kierto alkaa olla parkkiintunut lähemmäs tota 38-45päivää, joten tällä hetkellä kyllä ärsyttää, että kierto on pitkä! (normaalissa "eivauvakuumetta"-tilassa oon kyllä tosi happy)
En ajatellut vielä kyllä tikuttakaan, koska muutenhan saisin tehdä sitä koko kuukaudenpäivät, kun kierto niin sekava. Saas nähdä! Nyt on ainakin kovasti yritystä ollut, joten alkaa jo jännittää!!
Ei muuta kuin keskiviikkoa vaan kaikille ja PLUSSATUULIA KAIKILLE tasapulisesti
Alfrida kp 24/noh, en tiedä 38-45 yk 7