Mitä teillä tälle päivälle ohjelmaa?
Pelkkää siivoamista vai ujutetaanko joukkoon muutakin? :D
Ajattelin alottaa siivoamisella ja päivällä voisi ruuan jälkeen lähteä pihalle. Haravointiakin tarttee jossain välissä ehtiä, ehkä puiston jälkeen?
Nyt mannapuuron keittoon!!
Kommentit (7)
Mä meen iltavuoroon. Siinähän sitä on tekemistä.
eli siinähän menee sitten koko päivä...
En ole ikinä ymmärtänyt tätä koulukuntaa, joka tuhlaa viikonlopun kodin jynssäämiseen. Sen voi hoitaa esim. torstai-iltana pois päiväjärjestyksestä, silloin viikonlopulle jää vain normaalia jokapäiväistä ylläpitosiivousta.
Eli emme siivoa, vaan nautimme vapaapäivästä ulkoillen, hyvää ruokaa laittaen, pihahommia tehden, illalla ehkä koko perheen leffaillan merkeissä.
Keittiö pitää sivota ja puuhommia olisi pihalla. Lisäksi pitää käyttää lasta harrastuksessa ja itsekkin käydä omassa. Niin ja lauantaikarkkien osto joka ainakin lapsien viikon kohokohta.
Eilen siivosin joten tänään vaan sellaista yleistä siistimistä. Käyn kaupassa ja mies tekee myöhemmin ruuan. Pojalle lupasin että mennään makuunista katsomaan josko sieltä sais lainaan StarWars-leffan. Tulee rauhallinen lauantaipäivä ja ilta. Ehkä pihatöitä vähän?
Päivemmällä lähdetään kyläilemään. Illalla on pakko siivota.
No torstait on sitten sun juttusi! :D
Itse käyn töissä niin minusta on mukavempaa siivota kunnolla kerralla ja se jotenkin luontasesti menee näin lauantaille.
Siivoomisen lisäksi viikonloppusin on mukava tehdä jotain tukevampaa ruokaa. Väkertää hauskoja jälkkäreitä tai muuta ei niin arkista.
Olisi hauska ottaa jotain rutiineja, kuten vaikka käydä lasten kanssa viikonloppusin kauppahallissa tms.
Viikolla teen mahdollisimman vähän siivoamisia, mikä nyt menee "ohimennen" ja olen enempi lapsien kanssa.
Nyt kun on molemmilla viikonloppu vapaana niin isokaan siivoaminen ei ole paha rasti.
Ja molemmat tehdään kotihommia niin tulee hetkessä tehtyä paljon. Vanhanaikaset painavat ikkunat vaan harmittaa kun niitä ei itse voi pestä, jää pesut vähiin. Kerrostalossa niitä joskus tuli pestyä monta kertaa vuodessa.. ;)
Ap