Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos kuulet pihalta epänormaaleja ääniä yöllä, menetkö katsomaan?

Vierailija
02.10.2009 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietittyä, mitä tarvitaan jatkotoimenpiteiksi. Se, että meidän pihaan päätyisi joku raiskattavaksi, kuulostaisi melko omituiselta sattumalta, mutta mahdollistahan tuokin voisi olla pitkän takaa-ajon jälkeen

Vierailija
2/10 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en menisi pihalle. Miestä on työnsä puolesta uhkailtu ja varmaan heti epäilisin, että ovat tulleet uhkauksiaan toteuttamaan :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin koira joka aika paljon on pihalla, asutaan omakotitalossa ja piha on aidattu. Joskus koira on ruvennut haukkumaan ja silloin toki olen mennyt katsomaan mitä haukkuu, viimeksi haukku ketulle joka hölkytteli tosta ohi.

Vierailija
4/10 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies hyökkää heti ottamaan selvää. Yleensä se ottaa kättäpitempää mukaan, mutta ei ole onneksi tähän mennessä tarvinnut turvautua väkivaltaan. Tavallisesti kyseessä on ollut kissa, rusakko tai jänis. Elukat saa kyytiä, kun ukko karjuu niille.

Vierailija
5/10 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onpa sitä joskus tullut pelastettua narkkareita puskasta.

Vierailija
6/10 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos kuuluisi, en menisi ulos katsomaan. Ikkunasta katsoisin, jos niin ihmeitä kuuluisi.

Vierailija
7/10 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on muuten jo muutama raiskausyritys tullut keskeytettyä. Jos ette uskalla mennä itse areenalle, niin ilmaiskaa edes, että olette kuulleet avunhuudot ja soittakaa poliisille. Näin olen tehnyt silloin, kun ei mies ole ollut kanssani kotona ja lähtenyt yhdessä kanssani setvimään tilannetta.

Muistakaa: itse voitte jonakin päivänä olla avun tarpeessa, toivoisitte varmaankin, että myös teitä autetaan. Tai teidän lapsianne.

Vierailija
8/10 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ikkunasta kuikuilen, että mitä tekeillä. Aika huono näkö mulla, eikä laseja, mutta yritän tihrustaa ettei kukaan ainakaan ole murtautumassa autoihin (asutaan kerrostalossa)

Valitettavasti ikkunasta ei näe toista parkkipaikkaa ja kesällä kuulin, kun naapurin autoon murtauduttiin ja kuukautta myöhemmin, kun oman autoni konepeltiin piirrettiin. Kerran olen myös kuullut, kun jotakin rusikoitiin, siis autoja tai roskiksia tms. ja soitin poliisille, silloin olikin kyseessä laaja ilkivaltatapaus, jossa oli vahingoitettuja kymmeniä ja kymmeniä autoja ympäriinsä.

Vierailija
9/10 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en kuullessani tiennyt niitä ääniä niiksi, joiksi ne seuraavana päivänä selvisivät, muuten olisin soittanut silloinkin.

Vierailija
10/10 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin päästän meidän koiran pihalle, ja jos se haukkuu, niin sitten meen katsomaan.