Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mistä erottaa, milloin selässä tuntuu kipeä supistus ja milloin lihassärkyä? :o
02.10.2009 |
Jotain ihme jomotusta tuolla selässä on vähän väliä. Lihaskipua epäilen, koska asento vaikuttaa kipuun. Toisaalta välillä tulee selviä supistuksiakin.
Mistä tuonkin nyt tietää?
Nyt rv 22
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Jos kipu hellittää niin ei ole supistus.
Joskus supistus tuntuu selässä, joskus masussa. Ja siis samalla henkilöllä eri raskauksissa.
Lihassärky on semmonen joka ei ilman raskauttakaan lopu. Käytä tukivyötä ja katso ergonomia, vähennä taakkaa ja loppupelissä saikkua jos ei liikunta ja rentoutuminen auta.