Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirveä juttu tuo 2-vuotias päiviä kuolleen isän kanssa.!

Vierailija
02.10.2009 |

Mutta millainen äiti ei soita kotiin/lapselleen viiteen päivään?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä juttu?

Vierailija
2/27 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olen lapseni kanssa kaksin, tai jos se on mummulassa hoidossa ja mummulle tulee jokin kohtaus. Olisi hirveää lapselle ja sehän tekisi ties mitä sitten kun ei ole ketään vahtimassa. Mitenkähän sekin pieni reppana on itkenyt nälkäänsä ja janoa. Ihme, ettei ole satuttanut itseään ym. Karsee juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/27 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/27 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti lapsi tuosta selviää, eikä muista pian koko asiaa... En voi kuvitellakkaan lapsen tuskaa...

Vierailija
6/27 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä sama vaippakin 5 päivää, jos vaipoissa vielä. Joka tapuksessa ei tuon ikäinen vielä osaa paljon itse tehdä, voi pientä raukkaa.

Mietin just mistä oma 2-vuotiaani osaisi ottaa juotavaa. Hanoihin ja jääkaappin ei yllä. Ainoa taitaisi olla wc-pönttö :/

Vierailija
7/27 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamalaa äidillekkin ihan varmasti ja voimia hänellekkin, mutta itse olisin kyllä lähettänyt jonkun tutun tarkastamaan, onko kaikki kunnossa...

Vierailija
8/27 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miksei äiti ollut soittanut tälle isälle ja jos isä ei yrityksistä huolimatta vastannut niin olisi hälyttänyt jonkun käymään siellä.

Vierailija
9/27 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä osaa ottaa yläkaapista juomalasin ja hanasta vettä. on mielettömän omatoiminen, kerää myös aina roskat talosta ja vie roskiin. ottaa vaan tuolia avuksi toimiinsa.. pesee myös kädet itse yms.

ei nyt liity tähän kylläkään.

Vierailija
10/27 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jokaisella on vain yksi elämä. Toivottavasti tuon lapsen isä käytti elämäänsä viisaasti veroja maksellen. Sääli pienoista.

Vierailija
11/27 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai onko teillä yläkaappi tosi matalalla?

meidän 1 v 9 kk kyllä osaa ottaa yläkaapista juomalasin ja hanasta vettä. on mielettömän omatoiminen, kerää myös aina roskat talosta ja vie roskiin. ottaa vaan tuolia avuksi toimiinsa.. pesee myös kädet itse yms. ei nyt liity tähän kylläkään.

Vierailija
12/27 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kerta kun jostain aaveehen linkitetystä jutusta tuli itku. Pieni lapsi kulta. :(

Vierailija
13/27 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kerta kun jostain aaveehen linkitetystä jutusta tuli itku. Pieni lapsi kulta. :(

voi kun voisin halata sitä pientä.. Piti käydä silittelemässä omia...

Vierailija
14/27 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mummo kuoli ja vauva makasi viikon kuolleen mummon vieressä ja melkein kuoli ennen kuin naapurit tuki paikalle.

Tämä oli joskus lehdissä, ulkomailla tapahtui mutta puistattavaa silti.

Vierailija
15/27 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tosiaan isä maksoi veroja ennen kuin kehtasi kuolla.

Vierailija
16/27 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nyt kun ovat jo 3- ja 5-vuotiaat, niin enää ei pelota samalla tavalla. Osaavat kuitenkin jo käydä vessassa ja saavat itselleen syötävää ja juotavaa, jos pakko olisi.

Enkä mä ole koskaan noin pitkään ollut yksin lasten kanssa kaksi päivää joskus tai enimmillään kaksi yötä. Ja johan isompi osaisi soittaa isälle. Tosin jos menisi väärään numeroon, niin ei ehkä osaisi pyyhkiä näyttöä puhtaaksi, jotta voisi yrittää uudelleen.

Mutta traumathan tuollaisesta jäisi, vaikka muuten osaisikin selvitä välttämättömistä tarpeista. Tällaisia sitä alkaa ajattelemaan, kun tuollaisia juttuja lukee.

Vierailija
17/27 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai onko teillä yläkaappi tosi matalalla?

meidän 1 v 9 kk kyllä osaa ottaa yläkaapista juomalasin ja hanasta vettä. on mielettömän omatoiminen, kerää myös aina roskat talosta ja vie roskiin. ottaa vaan tuolia avuksi toimiinsa.. pesee myös kädet itse yms. ei nyt liity tähän kylläkään.

mutta koko ajan kiipeää.....

Vierailija
18/27 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta jos oli pieni vauva niin ei vielä samalla tavalla osannut takuulla hätääntyä kuin 2v joka on jo paljon tietoisempi ympäristöstään ja siitä mitä pitäisi tapahtua milloinkin.

Puistattavaa joka tapauksessa kaiken kaikkiaan.

Täytyy sanoa että näiden uutisten jälkeen tulee mieleen että miten voi itse varmistaa ettei näin käy. Meillä on joskus mies pitemmillä työmatkoilla ja ollaan lapsen kanssa kotona. Tokihan mies huolestuisi jos ei minua saisi kiinni x päivään mutta mitä sitten tekisi? Miesmäisesti tuskin hirveästi mitään. Tai ehkä soittaisi sukulaisilleni/sukulaisilleen jotka asuvat kaikki 500km päässä. Tulisiko heistä kukaan tuosta vaan katsomaan onko kaikki kunnossa?

Vierailija
19/27 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pieni saa rakkautta ja hellyyttä.

Ihan kauhea juttu kyllä, itku tulee... Ei tämmösiä juttuja sais kertoa ollenkaan.

Vierailija
20/27 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi viikonloppu mulla oli jäänyt puhelin äänettömälle. Ei saanut kiinni, vaikka kuinka koitti. Meillä oli kuitenkin kaikki hyvin.

Soitti sitten naapurille, joka tuli ovelle sanomaan, että soitapa sille miehellesi nyt =)

Ihan hyvin toimittu, eikö?