Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koti on eronneen miehen henkireikä, mutta miksi?

Vierailija
02.10.2009 |

http://yle.fi/alueet/tampere/2009/10/koti_on_eronneen_miehen_kiintopist…

Itse allekirjoitan tämän täysin, ja vastasinkin jo tuonnekin kommentteihin. Kopioin vielä tähänkin oman vastaukseni:

Minulle myös henkireikä on koti, ja myös etenkin puutarha. Saan olla rauhassa oma itseni ilman typeriä ennakko-oletuksia sukupuolirooleista. Monessa asiassa huomaan, että minua sullottiin parisuhteen aikana muottiin, johon ei niin vain mahtunutkaan.

Se merkitsevä nainen halusi, että olisin ollut lähinnä auton renkaiden vaihtaja, ja nostellut raskaita tavaroita kädet rasvassa. Ehkä siinä kihisi oikeanlainen testosteroni.

Toki teen näitä edelleen, mutta myös kaikkea muuta.

Suoraan sanoen kotona on huomattavasti helpompi lasten kanssa olla ilman sitä kuuluisaa "naisen kättä".

.mies

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap jos olet löytänyt vertaistukea.

Valitettavasti useamman eronneen miehen tunteneenä heidän asuntonsa siis paikka jossa on sänky, jääkaappi ja tietokone (ei KOTI) on sisutettu kierätyskamalla ja muilta saaduilla mööpeleillä. Sisustuksesta/sisustamisesta ei ole tietoakaan. Jääkaapissa on mikroaterioita ja kaljaa. Jollain onnekkaalla on äiti käynyt laittamassa mauttomat verhot ja toisinaan pyykkikoneen päälle. Parveke on tupakoimista varten ja tuhkakuppi on Sinebrychoffin disainia. Lapsia käydään tapaamassa kerran kuussa ja syntymäpäivinä viedään mäkkäriin. "Kodinhengettäreksi" muutunut mies istuu chateissä ja treffikanavilla jos löytäisi jonkun böönan joka ottaisi huushollin hoitaakseen tai vaikka imuroisi toisinaan.

Siinäpä sitä sydämellistä kotia kerrakseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi