Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ei herkille.. linkki kuvaan vaipasta (ei sitä muuten osaa kuvailla)

Vierailija
02.10.2009 |

onko tää ripulia?

vauva on 2kk ja täysimetyksellä. en itse ole jaksanut syödä (ei vaa maistu, ruokahalu poissa) nyt kunnolla 2vkoon (olen laihtunut siin' ajassa 4kg). voiko olla maidonlaadun takia ripulia? onko toi ees ripulia vai normaalia vauvalle?

http://www.aijaa.com/img/b/00093/4986146.jpg

auttakaa uutta äitiä..

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle annettiin masennukseen vaihtoehdoksi, että jos haluan lääkkeet aloittaa niin pitää imetys lopettaa?? ja esikoisen aikaan mun piti lopettaa imetys kun alotin lääkkeet (esikoinen sillon 1.v) Mut mielummin mie imetän ja sitkuttelen, kun kerran maitoa tulee...

Vierailija
2/22 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle annettiin masennukseen vaihtoehdoksi, että jos haluan lääkkeet aloittaa niin pitää imetys lopettaa?? ja esikoisen aikaan mun piti lopettaa imetys kun alotin lääkkeet (esikoinen sillon 1.v) Mut mielummin mie imetän ja sitkuttelen, kun kerran maitoa tulee...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin ne ripulin takia ottaa päivystykseen/ensiapuun? imettää vain paljon?

ja entäs jos tommosta ripulikakkaa tulee vain yksi vaipallinen..? luulis että jos joku masupöpö niin kakkaa tulis kokoajan.?

t: toinen jonka vauvalla (2.5kk) on tommosta kakkaa eilen ollut

Vierailija
4/22 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vauvalla on nuha, niin ei se räkä nyt ihan suoraan ruoansulatuskanavan läpi ulos tule...

Vierailija
5/22 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut sun PITÄÄ SYÖDÄ!!! Anteeksi että huudan, mutta tuo painonpudotus ja syömättömyys ei todellakaan tee hyvää vauvalle. Maidossa ei ole juuri mitään ravinteita, sun kehosta liuenneita myrkkyjä tosi paljon ja sä et pitkään jaksa itse. Plus we, että maidon tulo voi loppua lyhyeen... Jos sä jaksat, niin vauvakin voi paremmin. Eli syö vaikka väkisin!

Onnea pikkuisesta :)

Vierailija
6/22 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän toi on jo selvästi IMEYTYNYTKIN vaippaan!

Vai eikö muut näe noita reikiä kun uloste on imeytynyt kolosiin?

Säälittää että joku imettää eikä sitten syö! Haloo? Liikkuuko sun päässä mitään?

Anna sille korviketta, sun maito on huonoa jo! Plus itselläsi on kehittymässä hyvää vauhtia osteoporoosi.

Tyhmä.

Vierailija
7/22 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sairastuin synnytyksen jälkeiseen masennukseen.. odotan tässä nyt sit että lääkkeet alkaa vaikuttaa. Kun mieliala kohenee niin kyllä se ruokahalu tulee joskus takas.. nyt ei vaa tee mieli syödä mitään.

-ap

Vierailija
8/22 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos vauva muuten hyväkuntoinen, niin ei hätää. Niitä tulee ja menee. Eli hoito on vain nestettä eli imettää. Jos vauva ei syö, niin sitten aika nopeasti päivystykseen. Vauva kuivuu suht nopeasti, mutta tosiaan jos syö reippaasti, niin ei huolta.

Vierailija
9/22 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika löysän näköistä mutta toisaalta ei tuo kuitenkaan rintaruokitun vauvan kakkana mitään kovin erityisen hälyttävää ole! Maitokakka vaihtelee löysästä kokkareisempaan.

Enemmän olisin huolissani sinusta: miksi et syö, oletko kipeä?

t. kolmen lapsen äiti, en hätkähdä yhdestä vaippakuvasta ;)

Vierailija
10/22 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan näyttää normaalilta :)

-terv 2x pitkään täysimettänyt eli kakat sinä aikana tulleet tutuiksi ;)-

Vierailija
11/22 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista se vauvan kakka on, ennen kuin aloittaa kiinteiden syömisen. Normaalia.

Vierailija
12/22 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana av, nettiä parhaimmillaan

Vierailija
13/22 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin molemmat työstäneet tuollaisia vaippoja parhaimmillan yhdeksänkin kappaletta vuorokaudessa ja ihan terveitä olleet. Käsittääkseni tuollainen vähän vihertävä sävy kertoo siitä, että vauvalla ilmaa masussa? Älähän turhia huoli, etenkin jos vauva muuten näyttäisi olevan ihan ok. Tsemppiä ja onnea pikkuisesta!! t. kahden äiti

Vierailija
14/22 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi satsi oli tosi limasta(!), vaikee pestä pois.

ja iso KIITOS niille jotka vastasivat. Onneks täältä apua/mielipiteitä eikä pelkkää vittuilua. kiitos.

-ap

Vierailija
15/22 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nielee siis räkää ja sitä on sitten paljon kakassa.

Miksi et ole itse syönyt?

Vierailija
16/22 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joskus se vaan on vähän limaisempaa. Nou hätä!

-2kk täysimetetyn vauvan äippä-

Vierailija
17/22 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ton näköstä se välillä oli. Yleensä kellertävänruskeampaa, mutta välillä tuollaista vihertävämpääkin ja haju "imakampi" kun oli ton väristä.

Vierailija
18/22 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on olleet vähän tuhdimpaa tavaraa, oikeastaan sipappia suoraansanotusti. Meillä tuo olisi ollut ripulia. Seuraile ja katso että vauva saa tarpeeksi nestettä. Syö ihmeessä sinäkin, väsyt muuten aivan suotta ja vauvakin tarvitsee ravinteikasta maitoa.

Vierailija
19/22 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaippaan kuin vihreää tai mustaa vettä, tuossa on kuitenkin "tavaraa" mukana.

Vierailija
20/22 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkkää limaa vain..? ei ees kokkareita.. musta se on ripulin rajoilla