jotenki tuol perhe.fi:n av:lla on paljon fiksumpaa porukkaa kun täällä!
Kommentit (17)
Näähän on samat sivut, ainakin keskustelun osalta, riippumatta, tuleeko vauvan vai perheen kautta. Eiks niin?
on nin lukutaidotonta ja huumorintajutonta porukkaa. Yleensä käyn Perhe-sivuilla.
Mistä sä erotat ap, kummalla mä olen nyt? =)
kylläpäs nyt tunnen itseni fiksuksi
näin on, mä kans tulin tänne perhe.fi sivulle ny keskustelemaan ku tosiaan fiksumpaa sakkia täälä=)=)
Koska täällä on enemmän kenelle vittuilla.. varsinkin nuo ketkä luulee menevänsä perhe.fi puolelle "viisampien seuraan" ja erityisen mehukkaita vittuilukohteita on ne, joihin tuo vitsi uppos :D
Samaa sivustoa, samaa sakkia ja samoja juttuja... Hahhahahhhahhahahah
saada teidät pitämään häntä tyhmänä
saada teidät pitämään häntä tyhmänä
mistä täältä pääsee pois....?
Perse, siis onx mä vain enx mä oo. Siis missä....?
Siis kumpia te ootte.
Mä yritän googlata tonne perhe-sivuille...... ohjeit löytyyx, siis miten sinne pääsee, siis jos ei oo siellä vielä.
Vauvan vihreä väri käy silmiini.
Olen tykännyt, koska keskustelujen taso tosiaan on paljon fiksumpi. Johtunee varmaan siitä, että perheellä suurinosa on akateemisia.
vauvan puolella on enemmän sitä white trashia ja työtöntä yh:ta.
kovin kuivakkaa ironiaa ei kaikki tajua. Vaikkei tässä edes luulisi olevan mitään tajuamista... Kumpi lienee tyhmä: se, joka kirkkain silmin väittää punaista siniseksi vai se, joka huutaa: "Hei tyhmä, eiku se on punainen!"
=)
Säälitkö sinä noita ap:lle naurajia? Miten monesta he ovatkaan elämänsä aikana jääneet paitsi.
perheen sivut vain lainaavat näitä Vauvan sivuja, varmaan saadakseen kävijöitä. heh heh. Näin ne mielikuvat toimivat, plaseboefekti
: D
ROFL
Rasittaa vaan surffata kahden sivuston välillä, kun täällä vauva.fi sivuillakin on kiva käydä ottamassa hyvät naurut.