Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työkaveri on ollu jo viikon saikulla 'migreenin' takia...

Vierailija
01.10.2009 |

No toinen työkaveri sanoi, että facebookin mukaan eilen 'sairas' leipoi, edellispäivänä maalas olohuoneen ja tänään varailee etelän matkoja jouluks.

Mulla on niiin iso sarvi otsas, mutta hei pääasia, että mimmi saa levätä niin jaksaa tais bailata viikonloput!

Itse en edes kehtais!

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiasiassa sairausloman syy on jokin muu kuin migreeni, mutta koska ap on melkoinen juorukello, ei työkaveri ole kertonut oikeaa syytä. Pomot eivät kerro, koska heillä on vaitiolovelvollisuus.

Vierailija
42/53 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

useitakin päiviä ja sen jälkeen tarvii paljon unta ja lepoa, mutta ei silloin tosiaan jaksa maalata ja leipoa.

Migreeniin sopivien lääkkeiden löytäminen ei välttämättä ole helppoa. Kun täällä joku sanoi että se joka ei pysty liikuttamaan päätä ilman oksentamista ei ole saanut oikeita lääkkeitä.

Itse olen kärsinyt migreenikohtauksista 11-vuotiaasta asti eli 19 vuotta ja viimeisen vuoden on vasta ollut lääke joka auttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette kuin ala-asteikäisiä tyttöjä juoruamassa ja kyräilemässä. Käyttäkää tuo energianne johonkin muuhun. Luulisi että aikuiset ihmiset osaisivat keskittyä omiin asioihinsa, mutta näköjään luuloksi jää! Ihme porukkaa. Ei ihme että niitä burn out lomia määrätään, kun tuollaisissa työyhteisöissä joutuu olemaan. :D

Vierailija
44/53 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mulle kaatuu kaikki sen ihmisen työt.

Olette kuin ala-asteikäisiä tyttöjä juoruamassa ja kyräilemässä. Käyttäkää tuo energianne johonkin muuhun. Luulisi että aikuiset ihmiset osaisivat keskittyä omiin asioihinsa, mutta näköjään luuloksi jää! Ihme porukkaa. Ei ihme että niitä burn out lomia määrätään, kun tuollaisissa työyhteisöissä joutuu olemaan. :D

Vierailija
45/53 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 viikkoa avioeron nuoksi. No, jaksoi se kummasti kaikki kaveriporukan bileet käydä läpi, konserteissa ym oli harva se ilta viihteellä.

Vierailija
46/53 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä hellittää, sitten se alkaa taas. Voin hyvin kuvitella, että joku voisi olla tuollaisessa tilanteessa pidempäänkin sairaslomalla. Migreenikin on niin yksilöllinen vaiva ja kyllä kai lääkärit nyt jotakin tietävät kuitenkin?!

Vierailija
47/53 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 viikkoa avioeron nuoksi. No, jaksoi se kummasti kaikki kaveriporukan bileet käydä läpi, konserteissa ym oli harva se ilta viihteellä.

Vierailija
48/53 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kaipa sitä jaksaa tehdä töitäkin

Vierailija
49/53 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävikö mielessäsi lainkaan, että ehkä viihteellä oleminen oli hänelle nimenomaan osa parantumista siitä avioerosta??

Vierailija
50/53 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa aikanaan sairasloman jälkeen kyseltiin vittumaisesti että "oliko mukava loma", kun yks työkaveri oli väittänyt nähneensä mut risteilyllä ja vaikka missä. Makasin vessan lattialla migreenissä ja välillä oksensin. Olipa kivaa.

Vierailija
51/53 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävikö mielessäsi lainkaan, että ehkä viihteellä oleminen oli hänelle nimenomaan osa parantumista siitä avioerosta??

tunnen miehen sen verran hyvin, että paskanmarjat se minkään saikun tarpeessa oli.

Vierailija
52/53 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa? Itse sain 3 viikkoa saikkua taannoin pahaan burnout-alkuvaiheeseen. Ja kävin kyllä tuulettumassa niin kaupungilla kuin metsässäkin. Että kyllä se hiukan riippuu saikusta.

Vierailija
53/53 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin minä tekisin. Tekisin vaikka tunnistamattoman sp-osoitteen josta postaisin ja heittäisin linkkiä kehiin.

Migreenissä ei kykene leipomaan eikä maalaamaan.

En pysty katselemaan näyttöäkään, jos on migreeni menen piemennettyyn hiljaiseen huoneiseen ja vain olen.

Lääkkeitä otan tietty.

Lisäksi minulla on näkökenttäpuutoksia silloin kun migreeni päällä joten turvallisinta on olla kotona.