Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri on ollu jo viikon saikulla 'migreenin' takia...

Vierailija
01.10.2009 |

No toinen työkaveri sanoi, että facebookin mukaan eilen 'sairas' leipoi, edellispäivänä maalas olohuoneen ja tänään varailee etelän matkoja jouluks.

Mulla on niiin iso sarvi otsas, mutta hei pääasia, että mimmi saa levätä niin jaksaa tais bailata viikonloput!

Itse en edes kehtais!

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

maalailla tai olla koneella...

Vierailija
2/53 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä tuo työpaikkalääkäri on?

Voisin itsekin käväistä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiks briteissä saanut joku oikein potkut, kun sanoi, että oli kipeä (ehkä olikin), mut silti hengas facebookissa.

Harmi, ettei suomessa päästä laiskoista ihmisistä eroon yhtä helpolla....

Vierailija
4/53 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi maalata. Leipoa ehkä, jos lääke puree. Mutta jos on migreeni viikon, pitäisi olla jo hospitaalissa lääkkellsiessä kohtauksekatkaisussa

Vierailija
5/53 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. itse vaivasta kärsivä

Vierailija
6/53 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulle ei ole löytynyt vielä kunnon lääkkeitä!

t. migreenikko

Vierailija
7/53 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

antanut viikon sairaslomaa siitä eikä ohjannut eteenpäin - vastuutonta lääkäriltä!

Vierailija
8/53 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

syysloman tarve, jos on mahollisuus päivitellä facebookkiin tekemisiään...

Vierailija
9/53 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/53 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska saikulle ei tietenkään voi olla tarvetta, jos pääsee kerran sängystäkin ylös. Tai jaksaa tietokoneelle kirjoitella.

syysloman tarve, jos on mahollisuus päivitellä facebookkiin tekemisiään...

Vierailija
11/53 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ei halunnut kertoa oikeaa syytä? työkaverini oli "selän takia" sairauslomalla, kun ei halunnut kertoa oikeaa syytä alkuun eli syöpähoitoja.

Vierailija
12/53 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

migreeniin tai mitä silloin voi tehdä.

Mua jäi vaivaamaan tuo, että ei voi olla sairas jos pystyy olemaan facebookissa??? Miten se tähän liittyy??? Mulla ainakin on kannettava jolla pystyn sängynpohjaltakin surffailemaan vaikka 39 asteen kuumeessa jos vaan jaksan, ja olen myös näin tehnyt. En mä silti vois lähtee töihin töitä tekemään vaikka pystyn hetken sormella näpyttämään hiirtä kuumeessa sängynpohjalla.

Joo meni ohi aiheen...vaikenen

Vierailija
13/53 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellista syytä sairaslomaansa, eikä hänellä siihen ole mitään velvollisuuttakaan.

Vierailija
14/53 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

migreeniin tai mitä silloin voi tehdä. Mua jäi vaivaamaan tuo, että ei voi olla sairas jos pystyy olemaan facebookissa??? Miten se tähän liittyy??? Mulla ainakin on kannettava jolla pystyn sängynpohjaltakin surffailemaan vaikka 39 asteen kuumeessa jos vaan jaksan, ja olen myös näin tehnyt. En mä silti vois lähtee töihin töitä tekemään vaikka pystyn hetken sormella näpyttämään hiirtä kuumeessa sängynpohjalla. Joo meni ohi aiheen...vaikenen

Samaa mietin. Ja saatanpa - hui! - joskus sairaana tehdä töitäkin kotoa käsin! Kun siinä flunssassa tms. pystyy kuitenkin jotain tekemään, mutta ei täyttä 8 tunnin työpäivää työmatkoineen. Joskus olen migreenissäkin jotain töitä lyhyesti hoitanut kun on lääke purrut eikä ole ollut liian tokkurainen olo. Mutta joo, maalaamaan en kyllä migreenissä kykenisi. Tajuhan siitä lähtisi jos pitäisi nostella pidempään käsiä pään yläpuolelle siinä kunnossa.

Vierailija
15/53 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon kans saikulla tänään, koska olen saanut vissiin ruokamyrkytyksen. Eli siis on vatsa kipeä ja oksettaa eikä mikään pysy sisällä. Olen surffaillut miniläppärini avulla tässä aika ajoin. Mut töissä en oikeastikaan pystyis olemaan.

Vierailija
16/53 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

leipoa piirakan jne....

Ja syynä tosiaan on se migreeni.

Vierailija
17/53 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä migreeni viikon kestää? Mulla on ollut taas migreeniä läheisen kuoleman jälkeen ja siinä kyllä menee päivä pimeässä huoneessa ja melkoisissa tuskissa. Valoa ja melua ei silmät siedä.

Vierailija
18/53 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä migreeni viikon kestää? Mulla on ollut taas migreeniä läheisen kuoleman jälkeen ja siinä kyllä menee päivä pimeässä huoneessa ja melkoisissa tuskissa. Valoa ja melua ei silmät siedä.

Vierailija
19/53 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silloin voi toipumiseen mennä viikko,ihan oikeasti,mutta ei se maalata pysty,eikä mitään muutakaan,hyvä jos pystyy pesulla käymään.

Vierailija
20/53 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki migreenit eivät ole samanlaisia.. hortonissa kipu on TODELLA kovaa ja se tulee päivittäin, kestää esim. puoli tuntia kerrallaan ja sitten häviää. Sama toistuu joka päivä juuri vaikka kuukauden ajan. Sitten voi olla esim. vuoden ilman mitään oiretta. Hortonia kutsutaan myös "itsemurha-migreeniksi".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän