En rakasta miestäni.
Olen hänen kanssaan yhdessä vain koska yhteisiä lapsia. Olen ollut masentunut jo 1vuoden. Tuntuu että voisin helposti ihastua toiseen. Miksi en vain pysty eroamaan, vaan kituutän tässä vaikka en pysty sanomaan miehelle että rakastaisin häntä?
Kommentit (6)
masennus kestänyt kauemmin ja siis 1v syönyt lääkkeitä. Mies myös jotenkin hieman masentuneen oloinen, väsynyt ja nukkuu paljon on aina ollut hieman erakko, mietin että voiko johtua siitä että olen ollut koulukiusattu ja nuorena mentiin yhteen koska hänet oli ns. helppo saada. Mutta en ole täysin tyytyväinen ollut häneen.
rakkaus ja tunteet loppu, silmät auki sivuille. Ne on johtaneet tasan yhteen asiaan eli eroon. On löytynyt sivusuhde hakemalla ja sitä myöten uusi rakkaus. Olen itsekin mennyt tuon läpi ja eronnut.
Olet tavallaan tienhaarassa nyt. Sen toisen rakkauden tultua, on myöhäistä tehdä enää mitään. Nyt tiedostat tilanteen, joten voit vielä yrittää korjata asian ja käydä sen läpi.
et ole oikeastaan rakastanut häntä milloinkaan? Jos menitte yhteen helpon saatavuuden vuoksi. Ehkä hänkin tuntee noin sinua kohtaan.
Sinun pitää rohkaistua ja sanoa asia nyt. Turhaa että kumpikin viettää elämänsä ihmisen kanssa, joka haluaa jotain enemmän. Älä sääli lapsia, henkin huomavat kitkan vanhempien välillä.
=( ja olen huomannut huonoja puolia itsessäni kuten ylimielisyyttä ja töksäyttelen miehelleni vaikka oikeasti olen tosi lempeä, tunnen oloni vaivautuneeksi kun hän ostaa lahjoja minulle.
Seksi on sellaista että pidän silmät kiinni ja ei tee oikeastaan mieli hänen kanssaan.
ap
Eli kun tapasimme niin olin hukassa ja en pitänyt itsestäni nyt olen käynyt niitä asioita läpi ja huomannut että en rakasta miestäni vaan rakastin tunnetta että joku tarvitsi minua ja oli kiinnostunut.
Se, että sinusta tuntuu ettet rakasta miestäsi voi johtua nimenomaan masennuksestasi. (eikä toisinpäin)