Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En varmaan jaksaisi, jos olisin pyylevä.

Vierailija
30.09.2009 |

Aina jaksan ihmetellä, miten vähänkin ylipainoiset jaksavat.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan hyvin. Eipä tuo paino paljon päässä pyöri, vaikka kiloja onkin kertynyt ihan reippaasti. Ihan pirteä ja hyväntuulinen jaksaa olla ja urheiltuakin tulee.

Vierailija
2/10 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylipainoa niin pahana, kun itsensä lihottavat. Itse painan alle 50 kiloa ja en missään tapauksessa haluaisi olla lihava, mutta tiedän kyllä monta hyvin jaksavaa, lihavaa, iloista ihmistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat ne hieman pyylevät. Eivät suinkaan ne 34-kokoiset.

Vierailija
4/10 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin kymmenen oksalla!

Vierailija
5/10 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaisitko silloin? Pyylevän esiintyvyys on kyllä huomattavasti lisääntynyt, mutta ei se nyt jaksamiseen vaikuta. Sinilevä huolestuttaa enemmän!!

Vierailija
6/10 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt siis olen viimeisilläni raskaana ja noin 13-14 kiloa on lisää omaan painoon verrattuna. Lenkkeily ja muu olis ihan yhtä tuskaa, hengästyttää jne.

Vierailija
7/10 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on lipevä, kärkevä ja melko leväperäinen.

Vierailija
8/10 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksaa yhtälailla kuntoilla kun hoikat jos vaan kunto kohdillaan. monelle ylimääräistä painoa kertyy vaikka söis vähän ja terveellisesti ja liikkuisi paljon. itse syön ainakin 10 kertaa vähemmän kuin nuorempana jolloin painoin parikyt kiloa vähemmän. urheilen myös paljon enemmän ja olen sitämyötä paljon parempi kuntoisempi kuin laihanaluikkuna.

Vierailija
9/10 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pyrin esim. raskauskiloista heti eroon siksi, että olen virkeämpi, jaksan liikkua paremmin, olen energisempi, tunnen itseni paremmannäköiseksi ja vaatteet sopivat paremmin ylle, itsetunto on parempi jne. Eli kaikki elämänlaatua parantavia asioita. En kerta kaikkiaan tykkää olla mitään muuta kuin hoikka. Raskausajat on vähän erikseen, ne jotenkin kestää, kun tietää syyn miksi on isompi kuin ennen.

Vierailija
10/10 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomattavasti suurempi ongelma vesistöissämme ja myös koko kesän riesa. Tosin pyylevästä vedessä ei muuta kuin esteettistä haittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän