Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä voisin alkaa opiskelemaan?

Vierailija
30.09.2009 |

haluaisin jotain opiskella, mutta en keksi mitä se voisi olla.

pidän käsillä tekemisestä, luovista jutuista, ihmisistäkin. olen kuitenkin ujo. myös teoreettisissa asioissa pärjään melko hyvin ja yleensä olen aika pienellä vaivannäöllä saanut koulussakin hyviä numeroita. minkäänlaiset tilastot eivät minua kiinnosta eikä politiikka.

olen ylioppilas ja minulla on 2 eri ammattitutkintoa.

mietin yliopistoon tai ammattikorkeaan hakemistakin, mutta en ole löytänyt mikä olisi kuitenkin jollain tapaa sopivasti käytännönläheinen ala.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"alkaa opiskella":)

Vierailija
2/11 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat tehdä käsillä ja nähdä työsi tuloksia. Saat olla lähellä ihmisiä. Ujous ei haittaa, ellet ole ihan hirmu pelokas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mulla on niin iso piikkikammo, etten saisi ketään pistettyä ikinä. muuten voisi olla ihan ok, tai ehkä ennemmin terveydenhoitaja vaikkapa neuvolassa.

ap

Vierailija
4/11 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä riittäisikö mielenkiinto kuitenkaan opiskeluun saakka.

Vierailija
5/11 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piirtäminen? Käsityöt? Opiskele vaikka konservaattoriksi tai entisöijäksi.

Vierailija
6/11 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän kyllä pidän piirtämisestä ja maalaamisesta. käsitöitäkin teen silloin tällöin, lähinnä kudon villasukkia tai lapasia ja ompelen verhoja tai tuolinpäällisiä. kuitenkin piirustus tuntuu enemmän omalta jutultani. hmm...millaistahan olisi olla arkkitehti. ja olisiko siinä mitään luovuutta vai olisko se vaan semmoista hyvin kaavamaista piirtämistä.

tavallaan tekisi myös kouluttautua "korkeammin" tuon yo/ammattitutkintojen lisäksi taikka jatkeeksi.

ap

Vierailija
7/11 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten kanssa saa askarella yms. ujokin pärjää lasten kanssa jos pitää ihmisistä ja erityisesti lapsista. Taloudellinen tilannekin voisi olla turvattu jos opiskelisit esim.oppisopimuksella.

Vierailija
8/11 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisia työskentelee esim.sairaaloissa. Ehkä oma firma. (t.sama kuin edellinen)

Vierailija
9/11 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olenhan minä tähänkin saakka pärjännyt, miksen sitten jatkossakin.

ap

Vierailija
10/11 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän kyllä pidän piirtämisestä ja maalaamisesta. käsitöitäkin teen silloin tällöin, lähinnä kudon villasukkia tai lapasia ja ompelen verhoja tai tuolinpäällisiä. kuitenkin piirustus tuntuu enemmän omalta jutultani. hmm...millaistahan olisi olla arkkitehti. ja olisiko siinä mitään luovuutta vai olisko se vaan semmoista hyvin kaavamaista piirtämistä.

tavallaan tekisi myös kouluttautua "korkeammin" tuon yo/ammattitutkintojen lisäksi taikka jatkeeksi.

ap

millaistahan olisi olla arkkitehti? niin, jos et muuta keksi niin siitä vaan opiskelemaan arkkitehdiksi =).

on ehkä yksi kaikkein vaikeimmista opinahjoista päästä sisään ja vielä joskus valmistuakin. ja todellakin tarvitaan taiteellista näkemystä ja PALJON. arkkitehdit ovat huippulahjakkaita. ei sitä noin vaan vasemmalla kädellä lähdetä opiskelemaan.

herätys!!

Vierailija
11/11 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tosiaan on lahjakas kuvallisessa ilmaisussa. Siellä on paljon vanhempiakin opiskelijoita jotka ovat päässeet piirustuskiintiössä sisään. Siinäkin on kyllä vaikea pärjätä, mutta aina kannattaa kokeilla! Maisemapuolelle on ehkä vähän helpompi päästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi