onko kellään liittynyt raskauden alkuun erikoista "(valko)vuotoa?"
tuntuu, että koko ajan valuu sieltä jotain...ja koko ajan luulen, että nyt alkoi menkat, mutta ei... sellaista kummallista, valkovuodon tapaista vuotoa. osaako joku sanoa, liittyiskö alkuraskauteen vai mihin voisi liittyä?
Kommentit (7)
mulla siis alushousut ihan jopa kosteat tuon vuodon takia...eikä se mun mielestä ole valkovuotoa...onko muilla kokemusta??
ap
tapauksesta, joilla oli samanlaista "oireilua".
En tiedä millaista valkovuoto on kun minulla ei tiettävästi ole sellaista koskaan ollut, ellei sitten tuo alkuraskauden vuoto juuri ollut sitä. En enää muista millä viikoilla se loppui ja kauan sitä kesti kun kuopus on jo viisi vuotias. Olisko sitä pari viikkoa tai jotain tullut, maksimissaan kuukausi - ehkä.
2
viitata myös pistävä kipu kyljessä?
Mulla molemmissa raskauksissa ollut alusta loppuun. Pikkuhousunsuojat vaan kehiin.
Onpa vaan mukavaa, kun melkein kaikki alushousut pilalla (tuntuu ettei pesussa lähde kunnolla puhtaaksi) kun en tykkää pikkuhousunsuojia käyttää. Rv 34
Viikkoja nyt 25 ja oon valunut koko ajan jotain. Tosi ihana käydä vessassa ja vaihtaa uus pikkuhousunsuoja kun ei mee muutamaa minuuttia kauempaa niin se on jo märkä...:/ välillä tuntuu, että lorahtais pissa housuun mut ei, sitä vuotoa se on. Taidan koht kokeilla jotain tenaa... x)
se ainoa ja varma raskauden oire, mitä on ollut. Vuoto alkoi vähän ennen oletettuja kuukautisia, eikä minulla ole koskaan muulloin ollut vastaavaa vuotoa. Ensimmäisen raskauden kohdalla en tajunnut mistä oli kyse, mutta toisella kerralla tiesin olevani raskaana jo ennen raskaustestin tekemistä juuri tuon vuodon vuoksi.