Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äidillä on huono huumorintaju...

Vierailija
30.09.2009 |

Meillä on tapana 5½-vuotiaan tyttöni kanssa vitsailla aina milloin mistäkin, menemme varta vasten sohvalle päivän päätteeksi "höpisemään", eli kertomaan kaikkia hauskoja vitsejä toisillemme ja muutenkin vitsailemme ja laskemme leikkiä todella usein.

No, tänään sitten onnistuin järkyttämään pientä lastani kertomalla, että äiti menee Australiaan katsomaan kenguruita (olin oikeasti menossa viemään roskia, lapsi kysyi, että miksi on takki päällä), kerroin tämän siis naureskellen ja lapsikin nauroi, että no etkä mene, johon vastasin, että no en tietenkään mene!

Lapsi meni petiin ja hetken päästä kuuluu kamala itku. Menin ihmeissäni kysymään, että mikä on hätänä, johon lapsi vastasi, että hänen tulee ikävä äitiä ja se oli tosi tyhmä vitsi. Sanoin, että niin olikin ja tietysti, että äiti on aina sinun kanssa ja enhän minä tietenkään minnekään mene, pyysin myös monesti anteeksi ja lapsi rauhoittui.

Minkähänlaiset traumat tästä sitten jäi... Joo, olipa typerää!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mielestä tuosta nyt mitään ongelmia pitäisi syntyä.. seuraavalla kerralla lapsi muistaa sen, mitä olet sanonut(ettet mene mihinkään) ja (ehkä) nauraa asialle.

Äläkä syytä itseäsi mistään...

Vierailija
2/2 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi siis ilmeisesti luuli (?), että olen muuttamassa sinne Australiaan, vaikka ihan vitsillä tätä juttua kerroin, eikä lapsi sitä mitenkään tosissaan ottanut mielestäni, kun heti nauroi.

Odotan innolla, kun lapsi kertoo huomenna päiväkodin aamupiirissä: "Eilen tuli paha mieli, kun äiti uhkasi muuttaa Australiaan". Tätien ilmeet melkein naurattaa! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan