Ette kai te vaimot pakkaa miehillenne eväitä töihin valmiiksi?
Töissä tuli puhetta siitä, mikä tyhjä eväsrasia kuuluu kenellekin. Miehet olivat ihan huuli pyöreinä eivätkä tunnistaneet omia rasioitaan.
Syy tähän tietämättömyyteen oli se, että kuulemma vaimo pakkaa aina eväät ja siksi mies ei kiinnitä huomiota rasiaan. Näin perusteli asiaa muutamakin eri mies.
Siinä vaiheessa MINÄ oli huuli pyöreänä. Passaako joku vaimo todella aikuista miestään niin, että tekee eväsleivätkin valmiiksi joka hemmetin aamu? :o
Kommentit (42)
Osaa ja tykkää muutenkin tehdä ruokaa, todella herkullisia, nam. Tykkään toki itsekin ja pääasiassa, nyt kun olen hoitovapaalla laitan lämpimän ruuan, mutta kun mies on vapaalla laitetaan aina yhdessä tai hän haluaa hemmotella minua valmiilla aterialla. Leipomiset ovat sitten minun ja lasten harrastus, siitä mies ei ole kiinnostunut lainkaan, paitsi maistelemaan.
Tulipahan vain mieleeni, että kuinkas se puoliso tietää mitä toisen tekisi mieli syödä? Itse ainakin, kun tein itselleni töihin eväitä, vasta siis töihin lähtiessä, makustelin että mikähän maistuisi tänään...
tosin pääsääntöisesti hän tekee sen itse. Mutta usein mulla on miehen pakkaamat eväät tai miehen tekemät voileivät töissä mukana!