Jaana Pelkonen surustelee sitten itseään 10vuotta nuoremman kanssa....kehdonryöstäjä!
kuinka ällöttävää oikeasti, 32 vuotias nainen ottaa seurustelukumppaniksi päälle 20 vuotiaan kundin. Mun mielestä kertoo kyllä ihmisestä aika paljon!!! Eikö kukaan aikuinen mies kestä Jaanaa vai yrittääkö Jaana nuorentaa itseään nuoren miehen myötä? Säälittävää :)
En kyllä halua tuollaista kehdonryöstäjää eduskuntaan ajamaan meidän asioitamme!
Kommentit (15)
Itse olen 30 ja vaikea on kuvitella että seurustelisin 20-vuotiaan kanssa. Olen itsekin lapseton, joten siinä mielessä olisi mahdollista (vähän samankaltainen elämäntapa), mutta vaikea kuvitella tuollaista tilannetta. Ainakin kun ajattelen tuntemiani, itseäni kymmenisen vuotta nuorempia ihmisiä...
23 vuotiaan. Ollaan naimisissa ja hyvin menee. Joskus ikä on vain numeroita.
jos naisella on huomattavasti nuorempi mies, mutta se ei ole, jos miehellä on huomattavasti nuorempi nainen??
Nuorilla miehillä perintötekijät ovat vielä kunnossa, eli ei ole vaaraa mutaatioihin.
Siemenneste on mitä parhaimmanlaatuista juuri 16-22-vuotiailla miehillä joten nainen joka tahtoo terveen vauvan hankkiutuu raksaaksi nuoren miehen spermalla.
Sen lisäksi nuori mies nuorentaa naistan henkisesti myös jaksaa sängyssä. 30v nainen ja 16-22v mies on mitä ihanteellisin pari siemennykseen. 30v nainen on juuri tullut sinuksi itsensä kanssa ja seksin tarve on lisääntynyt.
Haittapuolina on taloudellinen tilanne sillä 20v kloppi ei välttämättä ole vielä edes ammatissa ja rahaton mutta eihän se haittaa jos rakkaus on tulista.
Miksi ihmeessä se on paheksuttavaa
jos naisella on huomattavasti nuorempi mies, mutta se ei ole, jos miehellä on huomattavasti nuorempi nainen??
eikö ole itseä markkinoilla onnistanut, vai mikä Pelkosen suhteessa oikein ap:tä kaivelee? :D
kenen kanssa joku puolijulkkis seurustelee, mutta ap:n tuohtumus kiinnostaa sitäkin enemmän. Mitä 10 vuoden ikäero kumppaniin kertoo ihmisestä? Siis ihan konkreettisesti? Ja päteekö sekä miehiin että naisiin? AP:n mielestä ilmeisesti 32-vuotias on vanha, koska kaipaa nuorentamista. 32 ei ole ikä eikä mikään! Kehdonryöstäjä kun seurustelee yli kaksikymppisen kanssa? Come on, ap! :)
kuinka ällöttävää oikeasti, 32 vuotias nainen ottaa seurustelukumppaniksi päälle 20 vuotiaan kundin. Mun mielestä kertoo kyllä ihmisestä aika paljon!!! Eikö kukaan aikuinen mies kestä Jaanaa vai yrittääkö Jaana nuorentaa itseään nuoren miehen myötä? Säälittävää :) En kyllä halua tuollaista kehdonryöstäjää eduskuntaan ajamaan meidän asioitamme!
Eniten ihmetyttää naiset jotka ottavat 20vuotta vanhemman miehen. Isänsä ikäisen.. Se on jotenkin selkäpiitä kriipivää. hyi hrrrrrr :|
eikä asia kenellekään kuulu. Eivät ne tunteet välttämättä ikää katso.
eikä kukaan ole AP:tä myöskään jättänyt...
Ehkä tähän kiukkuiseen mielipiteeseen liittyy paljon muutakin huonoa mitä olen kyseisestä naisesta kuullut matkan varrella...ehkä? Henkilökohtaisesti en onneksi tunne :)
Mutta sis tuohon ikäero juttuun...olen ihan samaa mieltä ikäerosta toisinpäin. En myöskään ymmärrä yli kolmekymppisiä miehiä jotka ottavat kaksikybäsen naisen. Mielestäni kertoo jonkinlaisesta lapsellisuudesta ja yrityksestä paeta omaa vanhenemistaan! Totuus on kuitenkin se, että ei kaksikymppisten jutut ole vielä ihan samalla tasolla kun aikuisten ihmsisten ja elämäntilannekin on aivan eri!
Mutta joo...tämä onkin vain minun mielipiteeni. Itse en nyt 31 vuotiaana voisi kuvitellakaan seurustelevani 10 vuotta nuoremman POJAN kanssa.
eikä kukaan ole AP:tä myöskään jättänyt... Ehkä tähän kiukkuiseen mielipiteeseen liittyy paljon muutakin huonoa mitä olen kyseisestä naisesta kuullut matkan varrella...ehkä? Henkilökohtaisesti en onneksi tunne :) Mutta sis tuohon ikäero juttuun...olen ihan samaa mieltä ikäerosta toisinpäin. En myöskään ymmärrä yli kolmekymppisiä miehiä jotka ottavat kaksikybäsen naisen. Mielestäni kertoo jonkinlaisesta lapsellisuudesta ja yrityksestä paeta omaa vanhenemistaan! Totuus on kuitenkin se, että ei kaksikymppisten jutut ole vielä ihan samalla tasolla kun aikuisten ihmsisten ja elämäntilannekin on aivan eri! Mutta joo...tämä onkin vain minun mielipiteeni. Itse en nyt 31 vuotiaana voisi kuvitellakaan seurustelevani 10 vuotta nuoremman POJAN kanssa.
eikä kukaan ole AP:tä myöskään jättänyt... Ehkä tähän kiukkuiseen mielipiteeseen liittyy paljon muutakin huonoa mitä olen kyseisestä naisesta kuullut matkan varrella...ehkä? Henkilökohtaisesti en onneksi tunne :) Mutta sis tuohon ikäero juttuun...olen ihan samaa mieltä ikäerosta toisinpäin. En myöskään ymmärrä yli kolmekymppisiä miehiä jotka ottavat kaksikybäsen naisen. Mielestäni kertoo jonkinlaisesta lapsellisuudesta ja yrityksestä paeta omaa vanhenemistaan! Totuus on kuitenkin se, että ei kaksikymppisten jutut ole vielä ihan samalla tasolla kun aikuisten ihmsisten ja elämäntilannekin on aivan eri! Mutta joo...tämä onkin vain minun mielipiteeni. Itse en nyt 31 vuotiaana voisi kuvitellakaan seurustelevani 10 vuotta nuoremman POJAN kanssa.
oon varmaan niin tuohtunut, että hiirikäsikin vallan villiintyy :D ei vaiska! :)
ap
ei taida ylipainoinen yh-äippä olla kovaa valuuttaa edes kiimaisten nuorten miesten, jotka panee aivottamasti melkein mitä vain, markkinoilla. saati että kelpais enää vanhemmille herrasmiehille elätettäväksi
ottais mielummin 10 vuotta vanhemman, sopis ulkonäkökin paremmin...