Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

masuasukki potkii PALJON..minkähänlainen villikko on tulossa??

Vierailija
30.09.2009 |

Miten teillä muilla? Minkälainen vauva on tullut jos on ollut jo masussa kova liikkumaan? Yöt menee aamukuuteen asti ihan kivasti, mutta päivät on melkoista jumppaa. Maha on ihan todella kipeä tästä päivittäisestä jumpasta..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on sellainen "peruspoika" eli menoa ja melskettä riittää, mutta ei liikaa. Kakkonen potki todella paljon ja on - todella villi tapaus! No, nyt pelottaa, koska tämä kolmonen möyrii, pyörii, potkii ja sätkii sellaista vauhtia, että jos samalla kaavalla mennään, niin tää kaveri on kyllä superhyperaktiivinen... ;)

Vierailija
2/7 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöä odottaessani kävin välillä nukkumassa synnärillä joka kolmannen yön kaksi viimeistä kuukautta kun en saanut nukuttua kun meuhkasi niin mahdottomasti. Nuorin meuhkasi myös mutta liian lapsiveden vuoksi ne ei häirinneet kovasti. Keskimmäinen jötkötteli ihan rauhassa masussa. Nyt ovat 4, 6 ja 8-vuotiaat. Keskimmäinen on rauhallinen edelleen ja nämä kaksi muuta tempperamenttisia ja ehtiviä tapauksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitä olen ystävien kanssa jutellut kokemuksista, niin minun poika liikkui mahassa paljon!

Hän lähti kävelemään 9kk iässä, pinnasängystä osasi kiivetä pois alle vuoden ikäisenä yms...

Ja liikkuvainen, vilkas poika on edelleen ja ikää on nyt 6v.

Vierailija
4/7 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sellainen oli myös masun ulkopuolella. Kääntyi molempiin suuntiin alle 3kk, ryömi tasan 5kk ikäisenä, 6kk ikäisenä nousi ja käveli tukea vasten sekä itse istumaan ja konttasi. Tasan 9kk iässä käveli ilman tukea ja kiipeili ihan joka paikkaan. Nyt hieman yli vuoden ja juoksee vauhdilla, ei ole hetkeäkään paikoillaan.

Tuntui ettei masu aikoinaankaan nukkunut koskaan, mutta ei kyllä nukkunut ulkopuolellakaan. Ihan vastasyntyneestä asti nukkui vain 7-10h vuorokaudessa! :(

Vierailija
5/7 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on kaksi villiä lasta, toinen oli tosi vilkas masussa ja toinen taas todellä rauhallinen ja vähäliikkeinen. Ja villejä tuli molemmista. Ystävällä myös laspi joka liikkuin koviasti masussa, mutta lapsi on ihan tosi rauhallinen tyttö.

Eli enoä usko, että on mitään merkitystä!

Vierailija
6/7 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoi että hän kun odotti minua ja kahta sisarustani niin aina kun liikuimme mahassa tai nukuimme niin tämä päti myös siihen kun synnyimme..

onko totta tuo että kun lapsi liikkuu mahassa tiettyyn kellon aikaan niin on myös syntymän jälkeen hereillä ja syö silloin?

Näin äitini sanoi laittaneen ajat muistiin päivin ja öin ja me olimme nousseet silloin myös syömään..

erikoista :)

Vierailija
7/7 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen oli hyvin aktiivinen mahassa ja ihan tavallinen 5-vuotias tuo nyt on, sählää ja meuhaa kyllä välillä, mutta ei mitenkään muita ikäisiään enemmän. ja osaa keskittyä hienosti näpertelemäänkin.

Mitkään rytmit evät ainakaan meillä siirtyneet, tosin molemmat pojat olivat siitä kivoja, etteivät suuremmin melskanneet mahassa minun ollessani levossa. Iltajumpat kyllä joskus kesti turhan kauan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi