Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1350e meni just laskuihin, mites teillä?

Vierailija
30.09.2009 |

Ei hirveesti jääny mutta niin että lapsen kanssa pärjään. Hirvittäviä summia, helv***i.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksoin juuri laskuja 35578,27 euron edestä. 5 laskua ja kaikki isännän laskuja ja sit plustv lasku. Huomenna 1.10. taas uusi muutaman tonnin laskunippu odottaa maksua.

Vierailija
22/38 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä 200 000e asuntolainaa, lyhennysvapaa joten korkoihin menee joku 150 e , tuohon meillä ei muita laskuja tule kuin sähkö, roskistyhjennys ja vesi, mun kännykkälasku n. 5 e /2kk tulee silloin tällöin ja nettiliittymä 60 e /2kk. eli kyllä ne laskut saa pienemmiksikin jos haluaa.

töissä ei ole varaa käydä koska hoitomaksuihin ja bensoihin menis lähes koko palkka. kotihoidontuella jää enemmän rahaa käteen kuin kaikkien noiden kulujen jälkeen. nyt taidan ilmoittautua työttömäksi. sitten mulle jää rahaa käteen n. 400 enemmän kuin työssäkäydessä.

mulla ei muuten olis varaa asua taloyhtiössä, vastikkeet on niin hirmuisen suuria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 180000e ja vaikka olen hoitovapaalla, maksellaan lyhennyksiä+korkoja 1300e/kk. EIhän tuo laina ikinä katoa minnekään, jos pelkkiä korkoja makselee...

meillä 200 000e asuntolainaa, lyhennysvapaa joten korkoihin menee joku 150 e , tuohon meillä ei muita laskuja tule kuin sähkö, roskistyhjennys ja vesi, mun kännykkälasku n. 5 e /2kk tulee silloin tällöin ja nettiliittymä 60 e /2kk. eli kyllä ne laskut saa pienemmiksikin jos haluaa.

töissä ei ole varaa käydä koska hoitomaksuihin ja bensoihin menis lähes koko palkka. kotihoidontuella jää enemmän rahaa käteen kuin kaikkien noiden kulujen jälkeen. nyt taidan ilmoittautua työttömäksi. sitten mulle jää rahaa käteen n. 400 enemmän kuin työssäkäydessä.

mulla ei muuten olis varaa asua taloyhtiössä, vastikkeet on niin hirmuisen suuria.

Vierailija
24/38 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kun olen kotihoidontuella niin miksi nyt lyhennettäis. asuminen maksaa nyt 150 e kuukaudessa. ei ainakaan huonompi vaihtoehto tämäkään kuin vuokralla asuminen, vai mitä???

maksetaan laina sitten kun tuleva firmani joskus alkaa tuottamaan jotain. (mut sen perustan vasta joskus).

Vierailija
25/38 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sähkö, vesi, vakuutukset, SITA, hoitomaksut, ip-kerho, lasten kännylaskut, nuohous, omat harrastusmaksut, vain joitain mainitakseni.

Vierailija
26/38 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että monissa muissa maissa maksetaan pelkkiä korkoja asuntolainasta? tulee halvemmaksi (paljonkin) kuin vuokralla asuminen. eli KOSKAAN ei lyhennetä lainaa ja asutaan halvasti pelkillä koroilla. mikäs sen järkevämpää? ei ainakaan vuokralla asuminen. harva pystyy asumaan 150 eurolla uudessa omakotitalossa.

Tanskassa mm. tällainen käytäntö.

Vierailija
27/38 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolla käytännöllä kymmenet tuhannet ihmiset Jenkeissä ovat menettäneet kotinsa ja lisää on menettämässä. Kun asunnon arvo on laskenut esim 30 % , etkä ole lyhetänyt alkuperäistä velkaa yhtään, tilanne on aika mielenkiintoinen. Pitää olla idiootti, että tohon lähtee. TAi uskoa, että asuntojen hinnat nousee aina vaan.

että monissa muissa maissa maksetaan pelkkiä korkoja asuntolainasta? tulee halvemmaksi (paljonkin) kuin vuokralla asuminen. eli KOSKAAN ei lyhennetä lainaa ja asutaan halvasti pelkillä koroilla. mikäs sen järkevämpää? ei ainakaan vuokralla asuminen. harva pystyy asumaan 150 eurolla uudessa omakotitalossa. Tanskassa mm. tällainen käytäntö.

Vierailija
28/38 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksoin juuri laskuja 35578,27 euron edestä. 5 laskua ja kaikki isännän laskuja ja sit plustv lasku. Huomenna 1.10. taas uusi muutaman tonnin laskunippu odottaa maksua.

kun on näin isot menotkin!

Vierailija
29/38 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun omat tulot on yli 1000e, osittaista hoito-vapaata teen. Miehen tulot on sit joku vähä yli 1500e käteen.

Kuulostaa siis omaan korvaan noi toisten lyhennykset aika hurjilta, mut eiköhän se mee niin, että jokainen suhteuttaa ne omiin tuloihinsa, elääkin kun muutenkin täytyy. Ei silti, että miellä olis lainaakaan satoja tuhansia, hyvä ku edes se yks tulee täyteen.

Eh, veikkaan, että #12 on maanviljelijä, tms yrittäjä ;).

Vierailija
30/38 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

273e tilille.. laskui ois 310e autokoululasku, 310e autokoululasku, 41e puhelinlasku, 42e puhelinlasku, 84e netti&welhon kanavapaketti... sit pitäis hakee tytölle 80e rokote ja mulle raskausajan vitamiinit... et mitäs tästä nyt karsittais :) 3.8 ollu siis ilman rahaa ja nyt tuli tuo 273e... tosin nyt pitäis viedä kai tänään sit jo kelaan tää koko syyskuun päivärahahakemus... saas nähä kauan kestää et ne tulee tilille... miehenikin aloitti opiskelut ja on odotellut elokuusta asti koulutuspäiväraha päätöstä... lapsilisillä ollaan elätetty elokuu ja syyskuu tää tällä hetkellä nelihenkinen perhe.. miehen laskuista en tiedä edes mitä sillä on auki.. kouluun on matkustanut 3 viikoa pummilla :) Onnex pääsen 5.10 TAAS TÖIHIN!!!

Vierailija
31/38 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähiin hiipuu rahat, kun tuon lisäksi menee tonnin verran automaattisesti asuntolainan lyhennystä.

Vierailija
32/38 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä menee joskus lähemmäs kymppitonni kuussa! Onneksi ei sentään joka kuukausi.

Vierailija
33/38 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä menee joskus lähemmäs kymppitonni kuussa! Onneksi ei sentään joka kuukausi.

Meillä ei onneksi ole kuin 3000 euroaa laskut ja lainat per kuukausi, miehen yrityksen laskut on toki ihan eri luokkaa, mutta niitä en nyt meidän laskuiksi laske, koska nuo laskut maksetaan ihan eri tileiltä joihin tuleekin ihan omat rahansa. Kuinka jollain voi oll a10 tuhatta kuukaudessa laskuja (siis tavallisella perheellä)????? En mitenkään voi ymmärtää!!

Vierailija
34/38 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

asuntolaina 475

vastike 290

ipkerho 80

mökkilaina 300

sähkölasku 56

vakuutuslasku 135

valokuvalasku 62

lasten harrastus 90

noin 1500 siis yhteensä. Mökkilaina maksetaan ensi kesänä pois, olemme perikunnassa ja porukka on aikeissa myydä perikunnan omistuksessa olevan mökin. Jos se toteutuu, aletaan maksaa asuntolainaa vauhdilla pois.

Vierailija
35/38 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

251,35 € plus mies on maksanut lainan 550€. siinä kuun laskut. tilille jäi mulla 1100€ josta riittää talvirenkaisiin rahaa helposti. eiköhän se tästä.

Vierailija
36/38 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

273e tilille.. laskui ois 310e autokoululasku, 310e autokoululasku, 41e puhelinlasku, 42e puhelinlasku, 84e netti&welhon kanavapaketti... sit pitäis hakee tytölle 80e rokote ja mulle raskausajan vitamiinit... et mitäs tästä nyt karsittais :) 3.8 ollu siis ilman rahaa ja nyt tuli tuo 273e... tosin nyt pitäis viedä kai tänään sit jo kelaan tää koko syyskuun päivärahahakemus... saas nähä kauan kestää et ne tulee tilille... miehenikin aloitti opiskelut ja on odotellut elokuusta asti koulutuspäiväraha päätöstä... lapsilisillä ollaan elätetty elokuu ja syyskuu tää tällä hetkellä nelihenkinen perhe.. miehen laskuista en tiedä edes mitä sillä on auki.. kouluun on matkustanut 3 viikoa pummilla :) Onnex pääsen 5.10 TAAS TÖIHIN!!!

miksi käydä autokoulu jollei ole rahaa? miksi saat soviteltua rahaa? onko sulla jotain työtuloja? miksi teillä on kanavapaketti? itse en ole raaskinut mitään raskausajan vitamiineja ostella, syöt terveellisesti, se riittää. Ylimääräiset rokotteet kans yleensä turhia, itse en raaskeis sellaisia ottaa. miksi noin suuret puhelinlaskut?

en oikeastaan käsitä sun elämäntapaa, rahaa ei olis mut ties mihin sitä rahaa kuitenkin syydetään. terveydenhuolto on kyllä miettinyt mitkä asiat on ihmiselle pakollisia ja niissä autetaan tai ovat ilmaisia (niihin pakollisiin ei lueta ylim. rokotteita ja vitamiineja).

tästä vaan huomaa kuin eri tavalla ihmiset rahaa käyttää. me asutaan 2000 e yhteisnettotuloilla todella upeasti uudessa isossa omakotitalossa, ja rahaa riittää.

Vierailija
37/38 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen lisäksi laskuja on yleensä 15-200 e

Vierailija
38/38 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei onneksi ole kuin 3000 euroaa laskut ja lainat per kuukausi, miehen yrityksen laskut on toki ihan eri luokkaa, mutta niitä en nyt meidän laskuiksi laske, koska nuo laskut maksetaan ihan eri tileiltä joihin tuleekin ihan omat rahansa. Kuinka jollain voi oll a10 tuhatta kuukaudessa laskuja (siis tavallisella perheellä)????? En mitenkään voi ymmärtää!!

jota aina lyhennetään muutamien kuukausien välein. Ja se ei ole silloin mikään pikku summa, yli 5000e pelkästäään siihen! Toki tuo olisi kannattavampaa ottaa omiin nimiin, mutta toisaalta tuolla tavalla lyhenee tosi nopeasti se laina. Siihen lisäksi tavallinen asuntolaina+kaikki muut laskut (luottokorttilaskut saattaa olla monta tuhatta), ei aina kymppitonni riitäkään noina kuukausina. No, onneksi nuo kuukaudet tietää etukäteen ja niihin osaa varautua, ja toki on isot tulotkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän