Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

inhoan blogeja

Vierailija
30.09.2009 |

- 99% niistä on tyhjänpäiväisiä. Ei ole pakko lukea, tiedän. Mutta onko muita?

Pahimman löysin pari päivää sitten, Sillä Sipulia ruokablogi. Miten ihmiset voivat olla tuollaisia...

No, eipä tuo ole minulta pois, onneksi.

Kunhan kitisen. Mutta kuitenkin.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sitä en ymmärrä, että niissä julkaistaan lasten kuvia ja kerrotaan lapsen elämästä. Se on mielestäni "sairasta".

Vierailija
2/17 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en _inhoa_, mutta jotenkin jotkut blogit aiheuttaa mussa suurta hämmennystä. Esimerkkinä vaikka lastenvaateblogit. Aika friikkejä siellä on joukossa. Hämmennyn siitä, että onko tuollaisia ihmisiä oikeasti olemassa. Siis jotka jaksaa jauhaa Ticketeistä ja Cupcakeista sivutolkulla ja samalla väittävät kiven kovaan että kaikki lapsen vaatteet on ostettu alennettuun hintaan.

En voi sille mitään, mutta mun mielestä siinä on jotain hämmentävää että lasten vaatteisiin käytetään niin paljon ajatusta/energiaa/rahaa.

Ja jotenkin "muovista" kun blogi on täynnä kuvia perheestä ja kuvateksteinä minkä merkkinen on mikäkin vaate kuvassa. Ihankuin lukisi jotain lehtiartikkelia... Tiedättekö mitä tarkoitan?

Jää mietityttämään onko näiden vaatefriikkien elämässä aikaa muulle kuin vaatteiden miettimiselle. Näkeekö ne sitä lasta itseään ollenkaan vai vaan "nuken" jolle puetaan kauniit vaatteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

blogeista on kyllä huttua.

Huh, katsoin tuota aloittajan mainitsemaa blogia. On kyllä ihan hienosti tehty ja hyviä kuvia, mutta näin pikalukemisella vaikutti sellaiselta, ettei kyllä jaksa / kestä lukea. Miten jotkut jaksavat, totaalista p*skanjauhamista.

On toki muutama oivaltava blogikin olemassa, ei siinä mitään.

Vierailija
4/17 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vaate, muoti ja sisustusblogit ovat kammotuksia. Siis sellaiset joissa ei muuta olekaan kuin vaatemerkkejä. Ylipäätään sellaiset blogit, joissa piilomainostetaan jotain. Yöks.

En myöskään lue kenenkään henkilökohtaisesta elämästä kertovia blogeja. Harrasteblogit on mun juttu. Käsityöt ja ihan tavalliset kotiäidin kokkaukset. Jos siellä välissä vilahtaa sisustusta, niin se on kivaa.

Vierailija
5/17 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

politiikkaa luotaavat blogit ovat parhaillaan tosi hyviä, muita en juuri luekaan.

Vierailija
6/17 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

monet blogit ovat ihania ja idearikkaita.

Mitäs vikaa tuossa Sillä sipuli -blogissa on? Kaunis ja inspiroiva blogi! Hienoa, että joku jaksaa.

Vierailija
7/17 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän blogia nimenomaan lapsistani. Blogini on suojattu salasanalla ja syy, miksi pidän blogia on se, että isovanhemmat ja kummit asuvat kaukana. Blogin avulla on helppo kertoa lasten kuulumisista. Sitä minäkään en ymmärrä, että joku pitää blogia lapsistaan julkaisten sitä avoimesti kaikille.

Kirja-, sisustus- ja ruokablogit ovat minulle kovasti mieleen.

Vierailija
8/17 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän blogeja ole pakko lukea, jos niitä inhoaa Itse pidän blogia nimenomaan lapsistani. Blogini on suojattu salasanalla ja syy, miksi pidän blogia on se, että isovanhemmat ja kummit asuvat kaukana. Blogin avulla on helppo kertoa lasten kuulumisista. Sitä minäkään en ymmärrä, että joku pitää blogia lapsistaan julkaisten sitä avoimesti kaikille.

Kirja-, sisustus- ja ruokablogit ovat minulle kovasti mieleen.

No veikkaan että ap tarkoitti ylipäätään julkisia blogeja, ei salasanalla suojattuja :)

Vierailija
9/17 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No veikkaan että ap tarkoitti ylipäätään julkisia blogeja, ei salasanalla suojattuja :)

Tajusin kyllä, mutta ei Ap:n ole pakko lukea niitä kaikille julkisia blogejakaan, jos ne niin inhottavat :)

Vierailija
10/17 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

inhoan blogeja

- 99% niistä on tyhjänpäiväisiä. Ei ole pakko lukea, tiedän. Mutta onko muita?

Pahimman löysin pari päivää sitten, Sillä Sipulia ruokablogi. Miten ihmiset voivat olla tuollaisia...

No, eipä tuo ole minulta pois, onneksi.

Kunhan kitisen. Mutta kuitenkin.

Tajusin kyllä, mutta ei Ap:n ole pakko lukea niitä kaikille julkisia blogejakaan, jos ne niin inhottavat :)

Noh, kannattaisiko lukea ap:n aloitus kuitenkin ajatuksella. "Ei ole pakko lukea, tiedän. Mutta onko muita?" Eli oletkohan nyt ihan oikeassa ketjussa? :)

Vierailija
11/17 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, kannattaisiko lukea ap:n aloitus kuitenkin ajatuksella. "Ei ole pakko lukea, tiedän. Mutta onko muita?" Eli oletkohan nyt ihan oikeassa ketjussa? :)

Totta kai olen, koska vanhana AV-mammana mun on pakko kommentoida kaikkea ;-) Ja jos Ap haluaa saada jotain keskustelua aikaan, niin miksi hän sitten ilmoittaa, ettei ole pakko lukea, mutta lukee ja kommentoi silti?

Vierailija
12/17 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai olen, koska vanhana AV-mammana mun on pakko kommentoida kaikkea ;-) Ja jos Ap haluaa saada jotain keskustelua aikaan, niin miksi hän sitten ilmoittaa, ettei ole pakko lukea, mutta lukee ja kommentoi silti?

Dii, kas siinä pulma. Mä käsitin aloituksesta että hän etsii kitinäseuraa. :D

Mikä sun pointti on? Blogeja ei saa inhota, eikä siitä keskusttella, koska blogeja ei ole pakko lukea? :D :D :D Jaahas, no mistäs sitten saa puhua? :)

Vierailija
13/17 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs vikaa tuossa Sillä sipuli -blogissa on?

Mun mielestä aikamoista jankkaamista tyhjänpäiväisestä. Mulla herää kysymys onko kaikki himassa, jos on aikaa raportoida kaikki keittiön tapahtumat nettiin.

Vierailija
14/17 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sun pointti on? Blogeja ei saa inhota, eikä siitä keskusttella, koska blogeja ei ole pakko lukea? :D :D :D Jaahas, no mistäs sitten saa puhua? :)

Äläs nyt mulle ala! En minä ole sanonut, ettei blogeja saa inhota tai ettei tuosta inhosta saa keskustella. Totesin vain av-mammamaiseen tyylini ihmetteleväni Ap:n aloitusta. Totta kai AV:lla saa kitistä ja kitinäseuraa hakea, mutta eikös täällä sääntöihin kuulu, että tuota kitinää saa myös ihmetellä?! Mun pointtini siis oli se, että itse vilpittömästi kummastelen AP:n aloitusta, koska itse rakastan blogeja. Eikä ap kauheasti blogien vihaajia ole saanut tänne keskustelemaan. Sen sijaan tämä hieman aiheen vierestä menevä jutustelu siitä, mitä ja miten saa kommentoida tuntuu saavan enemmänkin kommentteja.

Mutta ilman muuta blogeja saa inhota! Ja jos tästä keskustellaan, niin minua kiinnostaisi tietää, miksi blogien inhoajat lukevat blogeja?

Vierailija
15/17 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ilman muuta blogeja saa inhota! Ja jos tästä keskustellaan, niin minua kiinnostaisi tietää, miksi blogien inhoajat lukevat blogeja?

Hmm. Itsekin ihmettelen että miksi luen blogia mikä vaan hämmentää minua. Kai se on joku perusuteliasuus mikä saa mut uudestaan ja uudestaan menemään ihmettelemään, että tällaisiakin ihmisiä on. Jonkinlaista minua ympäröivän maailman havainnointia?

Vierailija
16/17 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyä?

Mitä mieltä tämän sivuston blogista!

http://personal.inet.fi/palvelu/maahanmuuttouutiset/Maahanmuuttouutiset…

Vierailija
17/17 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on minullakin.

Ja tuo sillä sipuli on karmeaa luettavaa omastakin mielestä. Todella anaalista ottaa kuvia jokaisesta safkasta(vaikka hyviä kuvia ovatkin) ja nyt on mehustella joululla mm kinkkua tilaamalla. Aika...miten sanoisi turhaa fiilistelyä. Mutta onhan tuota muuallakin. Ei tuo nyt mikään antikristus ole silmissäni ;)

Niin, ei tietenkään ole pakko lukea, mutta voihan sitä lukea, provosoitua ja nostaa niskakarvoja pystyyn. Reagoimistahan sekin, jotkut elävät tunteella.

Pakko kyllä sanoa, että tuossa mainitussa ruoka(?)blogissa on hyvin hoidettu noissa kuvissa tuo lasten rajaaminen pois. Kuvat ovat todella hienoja, taitavat olla hyvällä kameralla otettuja.

Tuo maahanmuuttojuttuun en ota kantaa tässä ketjussa. Sanotaan, etten ole Halla-Ahon kannattajia, mutta näen paljon rasismia sieltä toiseltakin puolelta.

t. av-mamma myös