Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en kyllä enää hitsi jaksa tätä himassa kökkimistä!

Vierailija
30.12.2008 |

Mä haluan töihin;(

Oon rustannu hakemuksia ties mihin ja mitään ei kuulu.Haastatteluissakin olen ollut eikä sitten enää mitään.Rahat on loppu.Laskupino kasvaa puhumattakaan ketutuskäyrästä.Haluaisin osallistua perheen elättämiseen,mutta en onnistu.Mulla ei varsinaisesti ole mitään kriteerejäkään työn suhteen,mutta siistijäksi en mene.

Suoraan sanoen alkaa hiukan harmittamaan..........;((((((

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

-missäpäin Suomea asut?

-koulutus? työkokemus?

Vierailija
2/8 |
30.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupan alalta,viimeisin pitkä työsuhde loppui 2001,kun jäin äitiyslomalle.Koulutusta ei ole.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman mitään koulutusta on kyllä aika vaikea nykypäivänä mihinkään päästä

Vierailija
4/8 |
30.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty opiskelemaan kun pitäis tienata leivän päälle muutakin kuin ylähuuli.Sitäpaitsi tiedän olevani hyvä,kun vain joku antaisi mahdollisuuden.Ihan hullua.ap

Vierailija
5/8 |
30.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko hakenut s-ketjuun. Lidl:iin? entä pikkuputiikit? luulisi kaupan alalta löytyvän töitä...tsemppiä!

Vierailija
6/8 |
30.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

teen keikkaa vuokrafirmaan ja olen ollut tyytyväinen.saa itse päättää milloin menee ja mihin menee...

Vierailija
7/8 |
30.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkka juoksee ja samalla saat koulutuksen! Jotkut koulut auttavat etsimään työpaikan. Katso MOL:n sivuilta haetaanko siellä oppariin!

Vierailija
8/8 |
31.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin, sullahan ei oo koulutusta. Olet vonkunut täällä ennenkin, etkö ole vieläkään vaivautunut ottamaan koulutuksista selvää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä