Pääseekö noista joka paikan täyttävistä lastenvaatteista ikinä eroon?
Tuntuu että vaikka jotain saa aina kirppiksellä tai huutiksessa kaupan, vaatteita vaan riittää ja riittää ja uusia sen kun tulee (=jää pieneksi). Hyväkuntoisia en viitisisi ilmaiseksikaan antaa tai pois heittää, mutta kasat sen kuin kasvaa. Huoh.
Kommentit (4)
20 € maksaa ja myydyistä ottaa 40% olen monta tonnia jo saanut sieltä rahaa.Tilittää sulle 60% siis hinttoittelee ja hoitaa kaiken itse...Ihana että on tämmöistä toimintaa.Kuopiossa ja Lappeenrannassa on myös vastaavia.
Mä myyn ensin kirpparilla, niitä jotka ei mene tarjoan tuttaville ja loput, ne joita tuttavatkaan ei tahdo vien uffeen tai lahjoitan venäjän lastenkoteihin/köyhille lapsiperheille. En edes yritä niistä jatkuvasti hankkiutua eroon vaan kerään ensin vaatehuoneessa olevan laatikon täyteen ja setvin ne sitten kerralla.
No mua helpotti suuresti kun päätin että annan ilmaiseksi pois sukulaiselle. Kirpparilla pöydän vuokrat kalliita ja ei ehkä jäisi montaa kymppiä voitolle, jos edullisesti myy ja haluaa päästä eroon. Huutonettiin ei ole aikaa ja tulisi stressiä kuvata ja postittaa.. Parhaimmat annoin siis ilmaiseksi sukulaislapselle ja loput huonommat srk:n kirpparille hyväntekeväisyyteen.
Kylläpä tuli helpottava olo kun tilaa kaapeissa, ja tajusi ettei niitä vaatteita todellakaan tarvitse olla niin hirveitä määriä! Siinähän sitä säästöä tulee kun ei osta uusia mielettömiä määriä, vaan harkiten.
Siis: vie hyväntekeväisyyteen ja lakkaa ostamasta liikaa materiaa! Siinä mun ohje :)
Eikö ne nyt kumminki kannattas antaa ilmaseksi tarvitseville jos ne sinua noin häirittee???