G: Onko makeanhimolla ja vauvan sukupuolella yhteyttä?
Miten teillä oli, pitikö paikkansa tyttö sokerista, poika suolasta ja pippurista?
Kommentit (27)
tuota väitettä, eli siis et olis yhteyttä raskausaikana syötyjen karkkien määrä... jne.
Mä vedin valtavasti suklaata ekaa lasta odottaessa, tyttäreni syö vaan sillon tällön karkkia. Suklaata ei syö juuri koskaan.
mulle maistui kaikki rasvainen ja suolainen ruoka raskausaikana ja tyttö tuli. No raskausaikana maistui kyllä ennemmin karkit kuin suklaa (yleensä toisin päin) mutta molemmat noistakin on makeita...
Alkuraskaudesta ei tehnyt mieli mitään makeaa, suolaista meni enemmin. Nyt on taas toisinpäin, makeaa tekee mieli.
teki mieli kanelipullaa ja suklaata, vaikka yleensäkään pullaa tai suklaata en ikinä normaalisti syö, mitään makeanhimoakaan en omista normaalisti, voisin hyvin elää ilman makeaa. Entiset herkut, eli sipsit ja juusto taas ei maistuneet. Se oli TOSI outoa, koska normaalisti en voi olla päivääkään ilman juustoa ainakaan.
Poika tuli.
tekemistä vauvan sukupuolen kanssa, mutta ovat toki hauskaa ajanviihdettä samalla tavalla kuin linea negran ilmestyminen / puuttuminen.
Minulla tyttö ja poika, molemmissa raskauksissa ihan normaali makean himo (joka minulla on aina! riippumatta olenko raskaana vai en). Linea negra tuli samanmitaisena ja samanvärisenä molemmissa raskauksissa. Mut kuten sanottu hauskaa ajanviihdettä näiden pohtiminen voi olla!
Toki yksittäiset ihmiset syövät mitä syövät ja saavat joko tyttöjä tai poikia, mutta ei ole mitään tieteellisesti validia yhteyttä makeanhimon ja tietyn sukupuolen synnyttämisen välillä.