Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sivistymättömillä perheillä paljon lasten roinaa

Vierailija
29.09.2009 |

Oletteko huomanneet saman? Aika alhaisen koulutus- ja tulotason perheillä paikat pursuaa lasten krääsää - pehmoleluja, muoviroinaa, uusimpia hilavitkuttimia jne.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on yrittäjä, ammatikoulutaustalla ja minä sihteerikkö.

Nuorimmalla on kyllä roinaa vaikka millä mitalla, vanhempi on jo teini ja sen joitain vanhoja tavaroita on periytynyt nuoremmalle, plus ne mitä on sille ihan vartavasten hankittu.

Ollaan sitä tavaraa annettu poiskin, mutta uutta tulee aina tilalle, mutta hei, meidän poika myös leikkii niillä. Legot on kiinnostaneet jo monta vuotta, nyt on kova sana gormitit ja linnat ja autotkin on vielä kovassa käytössä. Välillä pojan huoneen lattia on kauttaaltaan lelujen peitossa.

Kirjoja on vaikka kuinka paljon, on kovakantisia lasten satukirjoja ja metri tolkulla akkareita, tavallisia ja taskukirjoja. Niitä luetaan.

Voihan toi huone näyttää välillä roinahuoneelta, mutta mitä sitten? Ei ne roinat siellä koristeena ole.

Vierailija
22/22 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on leluja ja paljon. Olen huono luopumaan mistään, vauvalelut on sentään viety pois (nuorimmainen 5v!). Nukenvaunuja 3kpl, nukkeja ainakin 15. Barbeja kymmeniä. Ja lisää tulee koko ajan, vaikka itse en niitä lapsille paljon osta. Viimejouluna saivat viimeksi meiltä Pet Shop- talon.

En ole huomannut koulutustasolla ja varallisuudella olisi yhteyttä rojun määrään. Samat tavarat löytyy seudun jokaiselta pikkutytöltä ja -pojalta. Nyt ehkä tosin huomaa, että toisilla on hyvin aikaisin kaikki pelivälineet lapsille (Nintendo DS, Wii, Playstation mm.) Meillä ei ja siitä sen rahan vähyyden kai sitten huomaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme