Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan ollut silti raskaana vaikka testi näyttänyt ensin negaa?

Vierailija
29.09.2009 |

Tein nega-testin kp 26/26-28. Tänään kp 30 eikä menkkoja edelleenkään kuulu.

Tuo kp 26 tehty apteekin raskaustesti oli kyllä niin puhdas nega kuin vaan olla ja voi.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelen vielä muutaman päivän toiveikkaana ja teen uuden testin, ellei kuukautiset ala sitä ennen.

Toivoin niin kovasti että olisin raskaana, että voipi menkat olla siksikin myöhässä :)

Ap

Vierailija
2/11 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kummankin raskauden kanssa nnäyttänyt negaa. olen testannut siinä vaiheesssa, kun menkat olleet yli viikon myöhässä. Plussa tuli vasta kun menkat reilun 2vk myöhässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein nega-testin kp 26/26-28. Tänään kp 30 eikä menkkoja edelleenkään kuulu.

Tuo kp 26 tehty apteekin raskaustesti oli kyllä niin puhdas nega kuin vaan olla ja voi.

kp 40/30 plussa

Vierailija
4/11 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse testasin negan kp31/28 ja toisen negan 35/28. Aattelin sit että ei tässä olla raskaana ja rupesin odottelemaan menkkoja, mutta kun ei niitä kuulunut, tein yhden testin vielä kp 43/28 ja se olikin plussa. :) Alkuraskauden ultrakin siirsi la:n sitten 11päivää myöhemmäksi kuin menkkojen mukaan aluksi oli laskettu. Kierto vain sattui olemaan noin pitkä, vaikka mulla normaalisti on tosi säännöllinen.

Nyt olen siis paksusti raskaana, la tammikuussa. :)

Vierailija
5/11 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo suunnattomasti lohtua tälle vauvakuumeiselle mammalle :)

Peukut pystyyn, että minullakin on tärppi käynyt.

Ap

6/11 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta kp56/? näytti plussaa ja ultran mukaan hedelmöitys olikin tapahtunut 2 viikkoa aiemmin.

Eli raskautumiskierto oli todella pitkä.

Vierailija
7/11 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla poikaani odottaessa piti kuukautisten alkaa perjantaina, tosi säännöllinen kierto.

Lauantaina tein testin, ei mitään.

Mulla oli sinä päivänä valmistujaiset, kunnon juhlat, tuli juotua ihan kivasti jne ja maanantaina näytti plussaa.

Joka kerta kun kävin ultrissa jne, jokainen lääkäri ihmetteli sitä joka kerta miten voi olla.

Vierailija
8/11 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin aikaisessa vaiheessa voi hyvinkin olla ettei HCG hormoonia vielä tarpeeksi ja siksi nega (siis kp26)

Itsellä kp28 alkanut aina säännöllisesti kuukautiset, haamuviiva tuli kp30 ja vasta 33 näytti kunnon plussaa.

Vierailija
9/11 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siis kp28 näytti negaa, unohtui äskeisestä.

kp28 nega

kp30 haamu ja

kp33 kunnon plussa

Vierailija
10/11 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan negoja kuukautisten jäädessä pois, yksi oli plussa jo ennen sitä, ja yksi oli haamu.

Vierailija
11/11 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen kun on siitä psykofyysinen kokonaisuus, että vaikka muuten olisi säännöllinen kierto, niin jut tällä kertaa on ovulaatio voinutkin olla paljon myöhemmin (jos on vaikka stressannut vauvahaaveilla). Oottele vaan rauhassa ja uusi testi vaikka kolmen päivän välein, jos menkkoja ei kuulu. Jossain vaiheessa asiaan tulee varmasti selvyys :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi