Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettäjät! Kuinka oikeutatte pettämisen itsellenne?

Vierailija
28.09.2009 |

Ettekö yhtään ajattele petetyn tunteita tai sitä, millaisen rangaistuksen vielä teoistanne saatte? Lapsistanne puhumattakaan...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kumppanin oma moka

Vierailija
2/7 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa muita syitä???!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

... mutta en jäänyt kiinni. Ainakaan vielä. Ja toivon koko sydämestäi etten enää jääkään. Olen moisen typeryyden siis lopettanut. Puolustelen tekoani sillä, että aloitin nykyisen parisuhteeni melkein 20-vuotta sitten, ollessani täysin kokematon. Jokaisessa parisuhteessa on varmasti hyviä ja huonoja hetkiä. Tämä tapahtuma osui itselleni lasteni syntymän jälkeen, jolloin en todellakaan kokenut olevani viehättävimmilläni. Ja sitten kun saikin todella positiivista huomiota vieraalta taholta, niin yhtälö oli valmis. Huono itsetunto + varaukseton ihailu vieraalta mieheltä = väärään petiin.

Nyt lohdutan itseäni sillä, että jos en olisi tehnyt tekemääni, en ehkä olisi koskaan tajunut elämäni ja parisuhteeni arvokuutta ja erityislaatuisuutta.

Olen pahoillani tekemästäni, ja se on minulle ihan oikein. Koskaan en kuitenkaan tunnusta. En aio kaataa tätä paskaa mieheni niskaan ihan vain siksi, että saisin itselleni puhtaan omatunnon. Vaikka parisuhteemme sen ehkä kestäisikin. Eteen päin, "kärsi paska"-asenteella.

Mukavaa syksyä kaikille!

Vierailija
4/7 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi exä petti. Olemme jutelleen kyllä asiasta. Hän katuu todella paljon ja eniten toivoisi, että voisimme palata yhteen.

Valitettavasti omat tunteeni ovat jo kuolleet.

Hän on edelleen sitä mieltä, että sai minulta parasta seksiä ja harrastimmekin seksiä todella usein. Molemmat tahtoivat.

Pettämiset tapahtuivat kun hän oli kännissä. Ehkä hän ei vaan ajatellut loppuun asti. Että seurauksena voi olla ero, niinkuin olikin.

Oma vikani pettäminen ei missään nimessä ollut.

Vierailija
5/7 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmat oikeutamme sillä, että halumme ovat varsin erilaiset nykyään.

Vierailija
6/7 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silti mies petti. Varmasti sai multa aina, kun halusi, ja itsekin olin monesti aloitteentekijä. Kännissä ihmisen harkintakyky pettää. Muita syitä ei mies itsekään pettämiseen keksinyt.

Vierailija
7/7 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oikeuta omaa pettämistäni mitenkään, ei sille ole mitään "oikeutusta".

meillä oli silloin paljon paskaa parisuhteessa ja myös mieheni kohteli minua huonosti. minun olisi kuitenkin pitänyt korjata tilannetta muulla tavoin kuin naimalla toista ihmistä, mikä vaaranti suhteemme lisäksi tavallaan myös terveyttä. eihän se vieraitten kanssa paneminen ihan riskitöntä ole.

hirveän pahoillani olen siitä mitä tein ja teen asioita sen eteen, jotta näin ei koskaan enää tapahtuisi ja jotta voisin jotenkin, edes vähän paikata haavoja.

toisaalta myös mieheni on mukana työssä ja ottamassa vastuuta tuosta aviokriisistä.

joskus toivon, että hän vain jättäisi minut, tuntuu niin pahalta se mitä tein, mutta hän on sitä mieltä hyvin vakaasti, että satutimme molemmat toisiamme ja voimme yhdessä paikata vielä suhteemme. hän haluaa yrittää. mielestäni hänellä on oikeus antaa tekoni anteeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi