Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia kipeistä supistuksista ennen rv 20?

Vierailija
28.09.2009 |

Kuinka usein suppareita oli, aiheuttivatko ne mitään kohdunsuulla, jäittekö sairaslomalle jne?

Minulla on aina välillä kipeitä supistuksia, vaikka viikkoja on vasta 17. Onneksi ei säännöllisesti kuitenkaan. Olen menossa lääkäriiin tsekkauttamaan tilanteen. Olisi kiva kuulla, kuinka todennäköisesti kaikki on kunnossa vai onko tässä varauduttava lepoon.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli sillointällöin (ei joka päivä) kipeitä suppareita rv 15 lähtien. Kohdunsuulle eivät tehneet mitään mut kohdunkaulaa lyhensivät.Lekuri anto pariin otteeseen saikkua. Mitään vuodelepoa ei suositellu vaan sano et liiku päivittäin ja oman voinnin mukaan. Ilmeisesti aika tapauskoht. miten nuo vaikuttaa.Toisilla paikat saattaa aueta hyvinkin helposti.

Vierailija
2/4 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut pari viikkoa lähes päivittäin ainakin yksi supistus. Useimmiten siihen liittyy menkkamaista jomotusta mahassa ja selässä. Pari kertaa tunne on kestänyt kauan, jopa 2 tuntia. Toisen kerran tämän aiheutti seksi, toisen kerran ei mikään erityinen.

Olo vaihtelee kovasti, esim. tänään on ollut ihan normaali vointi eikä suppareista tietoakaan. Toisina päivinä taas kiristelee ja jomottelee vähän väliä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just sellasta menkkamaista jomotusta alavatsalla ja ristiselän tienoolla. Mulla kans sekstailu aiheutti välillä suppareita, mut ei ne kestäny noin kauaa kuin sinulla. No, makkarin puolella sit tahti hiljenikin kun jollaintapaa pelkäsin kokoajan noita supistuksia..

Mut jos nyt jotain hyvääkin kerrottavaa olis, niin ne kipeet supparit loppu joskus rv 25 tienoolla. Olo on todella hyvä ja energinen.Nyt rv 37 lopuillaan eikä kipeitä supistuksia ole ollut kuin muutama. Toivottavasti sinullakin olo helpottaa ja pääset nauttimaan raskaudesta ilman turhia pelkoja.

Vierailija
4/4 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäinkin saikulle loppu raskauden ajaksi viikolta 25. Lääkärissä kävin kontrollissa lähes joka viikko, mutta liikkumista ei kielletty myöskään vaan kehoitettiin oman jaksamisen puitteissa touhuilemaan. Tosin jossain vaiheessa lääkäri vihjaisi että nuo peti puuhat olisi syytä jättää pois. Mieli ei kyllä tehnytkään kun pelkäsi koko ajan että vauva syntyy liian aikaisin.

Supistukset olivat kipeitä vatsan kovettumisia ja välillä menkkamaista juilintaa. KOhdunsuu pysyi suljettuna mutta kohdunkaula mulla lyheni noiden suppareiden takia loppuraskautta kohti. Sitten viikolla 39 loppuivat ja synnytyksen alkua saikin sitten odotella. Naureskelinkin että kroppa käytti kaikki supparit jo odotusaikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi