Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teitä jotka ette raaski pukea kalliita kosteussuojahaalareita lapselle päiväkotiin?

Vierailija
28.09.2009 |

Olen joskus törmännyt tällaiseen. Sanotaan ettei Reimateccejä voi pukea lapselle päiväkotiin, kun ne likaantuu. Mihin käyttöön ne haalarit on silloin ostettu?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

törmänny esim. huutonetissä tekstiin " pukua käytetty parempana haalarina kauppareissuilla" Mun mielestä reimatecit kuuluu just kuraleikkeihin

Vierailija
2/15 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kosteussulkuhaalareita, kun kuitenkin laittavat niiden päälle kurahousut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ostetaan vaatteet käyttöä varten. Mitä järkeä ostaa kalliita merkkivaatteita jos niitä ei sitten käytetä?

Vierailija
4/15 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kyllä minullekin tekee heikkoa laittaa sadanviidenkympin haalari lapselle, kun hän laskee sillä peppumäkeä kivikossa. Siksi yritän löytää haalarit ensisijaisesti käytettyinä, niin ei kirpaise niin kovin. usein olen löytänytkin ihan hyväkuntoisia, vain muutaman kerran on pitänyt ostaa uusi ja tyyris.

Vierailija
5/15 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että onko totta ettei lapseni haalarin päälle tarvitse laittaa kuravaatteita... mutta toisissa tarhoissa hoitajat haluavat kuravaatteet laittaa

Vierailija
6/15 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ylipäänsä ihan turha ostaa päiväkotilapselle kosteussulkuhaalareita, kun kuitenkin laittavat niiden päälle kurahousut.

Meidän päiväkodissa näin ei tehdä.

Vierailija
7/15 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin miettiä asiaa. Oliskohan niin, että nämä kauppareissuja varten hankitut reimatecit on vaan elvistelyä varten? :D Ne puetaan kauppaan päälle, että kaikki näkee että on rahaa haalareihin. Sit ne myydään huuto.netissä eteenpäin. Ja lapsi vetää päiväkodissa jossain kakkoslaatuisissa ryysyissä??? :D

Vierailija
8/15 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa kuten tahtoo, mutta pahimmilla kuramutakeleillä kyllä olen tyytyväinen, jos tarhassa on laitettu kurikset niiden päälle.

Minä laiska äiti en millään jaksa hinkata housuja joka iltaa puhtaiksi mudasta, ne kun eivät lähde meilläpäin pelkällä suihkuttelulla, ja olisihan se kosteussuojakalvollekin vähän liikaa.

Joo, muuten haalareita ei "säästellä" ja "hienosteluun" on kyllä varattu ihan muunlaiset vaatteet.

Vierailija
9/15 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en osta enää päiväkotiinkaan. Ostan jonkun kosteussuojatun 2-osaisen puvun kauppakäyttöön, koska autossa ja kaupassa helpompi ottaa takki pois. Joskus on vaan takki ja vaikka farkut, jos mennään autolla perille asti. Samaa käytetään kyllä ulkoillessa kotona, erikseen on hienostelutakit.

Päiväkotikäyttöön ostan edullisempia, joista ei haittaa, jos menevät vahingossa kuivauskaappiin. Meillä päälle vedetään kuitenkin kurikset, joten hyvistä ominaisuuksista ei kannata maksaa. Ostan jotain lassien tai ihan markettihaalareita.

Vierailija
10/15 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mennään kauppaan ryysyissä (mitä käteen sattuu) ja päiväkodissa on aina puhtaat, ehjät ja kalliit "elvistelyvaatteet" =D

Kotona ei jaksa panostaa mutta päiväkodissa on hyvä olla hyvät ja toimivat vaatteet ;)

Vierailija
11/15 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina ne parhaimmat vaatteet ja yleensä Reima, Rukka tms. kosteussuojattu asu. Ja varsinkin koulussa ovat hyviä, kun eihän ne meidän ala-astelaiset sadevaatteita muista päällensä pukea ja kurahousuille nyt harakatkin (lue koulukaverit) nauraa. Enkä ymmärrä pelkoa kankaiden suhteen, nehän on kestäviä. Meillä on vain yhteen Lassie-merkkiseen tullut pikku reikä, muiden kankaat on ehjinä kestäneet. Ja kiertäneet vielä parit sukulaislapset jatkokäytössä.

Kirpparilta ostan kamoja mökille, kun siellä ne riiviöt pitää suosiolla kuriksia.

Vierailija
12/15 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

(tosin toinen käytettynä ja toinen alesta)

Ajattelin, että on hoitajillakin helpompaa, kun ei tartte pukea kuriksia.

Vierailija
13/15 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli päiväkodissa on tavan kuravaatteet ja kotona sit kosteussuojapuku, kun ulkoillaan sit hoitopäivän jälkeen. ja kauppatakki on erikseen vielä..

Vierailija
14/15 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväkotiin. Yleensä tosin ostan ne edelliskauden alennusmyyneistä, mutta kyllä ne on tarkoitettu ihan rymyämiskäyttöön. Toisekseen lika lähtee niistä varsin hyvin, kun päivän päätteeksi huuhtaisee (ok olen onnellinen, omistan kuraeteisen) ne saman tien, niin voi seuraavana päivänä käyttää aivan hyvin.

Kurikset olen vienyt tarhaan, mutta kertaakaan niitä ei ole lasten päällä näkynyt. Hoitajat näyttävät tosin laittavan kuravaatteet niille lapsille, joilla ei ole kosteusssuojattuja haalareita.

Päiväkodissa on kuivauskaappi, mutta kuivauslämpötila on max 30 astetta eli ei pilaa kostaussuojahaalarin kalvoa, mutta tuuletus nopeuttaa kuivumista.

Meillä vaatteet ostetaan lasten käyttöä varten, jälleenmyyntiarvolla ei ole mitään väliä. Kaksi noin vuoden välein syntynyttä mukulaa käyttää ne aika loppuun joka tapauksessa. Kaupassa ja kylässä käydään siisteissä halvemmissa ulkovaatteissa.

Vierailija
15/15 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkodissa näköjään on aina sadevaatteet ja kurahousut niiden päällä. Olen sanonut että ei kyllä välttämättä tarvisisi, mutta laittavat silti. Yhtä tyhjän kanssa sen puolesta haalarin pomminkesto-ominaisuudet. On kyllä pysynyt haalari priimakunnossa. Pahus vaan että se ostettiin nuoremmalle lapselle, ei jää perinnöksikään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan