Estonian uppoamisesta on kohta kulunut 15 vuotta
Miten aiot viettää tätä muistopäivää? Meillä koko perhe hiljentyy kunnioittamaan Estonian ja uhrien muistoa.
Totuus uppoamisesta tulee vielä ilmi, sitä päivää joudumme vielä odottamaan mutta jonain päivänä totuus selviää.
Nyt menen vielä hetkeksi katsomaan televisiota. Saatan vielä yöllä tulla tänne. Ehdottaisinkin että hiljennymme huomenna klo 1.50 muistelemaan Estoniaa.
Kommentit (7)
kouluampumiset ja Konginkankaan bussiturma, isoja turmia.
S-e-i-j-a ollut täällä jonkinlainen tapaus?
tuli sen pimppiketjun siivittämänä uteliaisuudesta ja nyt täällä aika usein tulee käytyä.
tuli sen pimppiketjun siivittämänä uteliaisuudesta ja nyt täällä aika usein tulee käytyä.
Taisi olla jo 2004 mutta oli välillä pitempään poissa.
enkä lesbo, mutta kyllä piti tulla katsomaan kun ip-lehdessäkin juttu oli.
Estonian takia.
Koska me ollaan hiljennytty Afrikan nälkää näkevien takia?