Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Estonian uppoamisesta on kohta kulunut 15 vuotta

27.09.2009 |

Miten aiot viettää tätä muistopäivää? Meillä koko perhe hiljentyy kunnioittamaan Estonian ja uhrien muistoa.



Totuus uppoamisesta tulee vielä ilmi, sitä päivää joudumme vielä odottamaan mutta jonain päivänä totuus selviää.



Nyt menen vielä hetkeksi katsomaan televisiota. Saatan vielä yöllä tulla tänne. Ehdottaisinkin että hiljennymme huomenna klo 1.50 muistelemaan Estoniaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estonian takia.



Koska me ollaan hiljennytty Afrikan nälkää näkevien takia?

Vierailija
2/7 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kouluampumiset ja Konginkankaan bussiturma, isoja turmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-e-i-j-a on palannut!

Vierailija
4/7 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-e-i-j-a ollut täällä jonkinlainen tapaus?

Vierailija
5/7 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli sen pimppiketjun siivittämänä uteliaisuudesta ja nyt täällä aika usein tulee käytyä.

Vierailija
6/7 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli sen pimppiketjun siivittämänä uteliaisuudesta ja nyt täällä aika usein tulee käytyä.

Taisi olla jo 2004 mutta oli välillä pitempään poissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset


enkä lesbo, mutta kyllä piti tulla katsomaan kun ip-lehdessäkin juttu oli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi