miten pitkä ilo 200 g:n suklaalevy on sinulle?
itsellä lontoon rae-suklaasta toinen ilta menossa, vähän alle puolet jäljellä... mietin, oonko rohmu?
Kommentit (17)
Mutta yleensä menee max yksi rivi päivässä. Hätätilanteissa 2-3 riviä... Lontoon rae -suklaa on kyllä tosi hyvää.
Syön 20 grammaa suklaata viitenä päivänä viikossa. Normijälkiruoka töissä eväiden jälkeen.
En ole rohmu. Yksi pala kahvin päälle on hyvä määrä päivässä. Joka päivä ei jaksa ottaa ja joku päivä voi ottaa kaksikin palaa.
lontoon rae-suklaa on parasta.Kyllä mulla se kaksi iltaa joten kuten riittää.Riippuu paljolti tuleeko telkusta mitään katsottavaa vai roikunko täällä vai luenko.Telkkuiltana menee kyllä melkein aina koko levy.
Et ole rohmu mun näkökulmasta
Mä ostin eilen n.180 g irtosuklaata. Kesti Iittalasta Helsinkiin. Yksin söin, en kellekään tarjonnu!!
4-5 palaa päivässä, en muista montako palaa tuossa levyssä on.
Mä ahmin kaikki makeiset ja jäätelöt mitä kotoa löytyy ja syön vaikka olis jo paha olokin, ahmimishäiriö.
Eli mitä se sitten tekee, jotain 4 iltaa? Ja sitten kyllä ei taas vähän aikaa suklaata, ällötys. Mutta en pysty olemaan syömättä, jos sitä kaapista löytyy.
Yleensä mies kuitenkin rohmuaa yli puolet.
noin 2 tuntia kestää levy ja joka ilta syön
En tiedä montako siinä on, mutta siis pari viikkoa kai.
Syön korkeintaan rivin päivässä.
Minttukrokantti ei säily ihan niin kauaa :)
Lontoonrae-suklaaseen en kyllä koske ollenkaan.
ja jos oikein olisi itsekuria, niin kolme iltaa voisi riittää :)
19, miksi syöt joka ilta levyllisen suklaata?
mutta tosi harvoin nykyään ostan suklaalevyjä. ehkä kuntokin on ruostunut, voisi jopa jäädä jotakin seuraavaan päivään etenkin jos mies ei olisi auttamassa. ei ole ahmimishäiriö, eikä ole ylipainoa. rohmu olen :D
Tänään söin puolet Fazerin sinisesta ja loput jää huomisillan iloksi :)
Mulla voi olla vaikka 5 kg suklaata kaapissa, nytkin ihania Fazun konvehteja sain lahjaksi. Mutta heti kun minkä tahansa herkun pussi aukeaa, syön kunnes on loppu. Eli ei mun kannata avata :)