Oi aikoja Ah nuoruutta Gallup: mitä päälläsi 9-luokan kuvassa?
Ja laita vielä loppuun mitä vm olet?
Mulla keskisiniset Levis 501-farkut tietty ;) sekä valkoinen lyhythihainen siisti paitapusero ja sen päällä vielä viininpunapohjainen liivi, jaloissa ruskeat purkkarit kuis muuten, hiukset puolipitkät ja kiharaiset :D
Olen vm75, itse asiassa 34v synttärini oli toissapäivänä.
Kommentit (32)
ja tietenkin hiusten ympärillä bandana-huivi ja lakalla rakenettu otsatöyhtö
mukavat hieman löysemmät reisitaskuhousut ja kaulassa usko-toivo-rakkauskoru (ja fritsu valitettavasti myös).. Kulmassa lävistys ja lyhyt tukka. Olin vähän poikatyttö ja taidan olla pikkusen edelleen..
Oli vaalea lila college, jonka alla vaalenpunainen pikee. Tukka auki ja pantana vaalenpunainen huivi.
Leviksen siniset farkut, joissa lahkeet hapsutettu ja jalassa purkkarit, joiden nauhojen päihin oli oikeaoppisesti juperrettu sellaiset pampulat.
V. 1971 syntynyt
niinkuin lähes kaikilla muillakin tytöillä siinä kuvassa :)
Olen syntynyt -71.
Niin ja purkkarit jalassa :)
Silloin elettiin vuotta 1992, mutta silti en ollut sonnustautunut miesten ruutupaitaan ja puvuntakkiin pyjamanhousujen kanssa... Mikälie onnekas sattuma?
Päällä oli musta jonkin verran avokaulainen neule ja iso roikkuva kaulakoru. Hiukset olivat mahonginväriset, ne oli kiharrettu käsin mutta ei mitenkään järkkykiharaksi.
Vain se kaulakoru on korostetun ysäri, muu on suht ajatonta.
luokkakuvassa sellainen vartalonmyötäinen 3/4 hihainen lila neulepusero j mustat lahkeista levenevät housut.
Niin ja purkkarit jalassa :)
...vm 71. Ja levikset ja keltainen adidashuppari. Hiukset suht lyhyet mutta permanetti:-)
ps: mä laitan vieläkin kaikkiin nauhoihin purkkaripampulat:-D
jossa jotain sameettinauhoja ja alla joku ruskea trikoopaita, yäks.
mullakin oli purkkarit ja levikset jalassa gollege paita päällä vuosikertaa 75 eli taisi olla vuosi 90-91
adidaksen verkkatakki, hupparimallia ja jalassa bootsit.
vm. -77
vaaleankeltainen avokaulainen neule.. törkeet meikit, kengät semmoset viulukotelot..
vm.72
roosa kuvioitu paitapusero, valkoinen tiukka trikoopaita jossa oli sopö mustavalkoinen valokuvapainatus koiranpennuista ja vaaleat levikset :D tukka vaalea polkka jossa otsis käännetty sivuun. vuosimallia 80 olen :)
Mike Monroe (!), meikki vahva ainakin silmien osalta ja paljon aivan liian vaaleaa puuteria:)Mustat tiukat farkut ja Adidaksen Jaguar- kengät. Paitana joku sellainen valkoinen röyhelökaluspusero. Aika paha, myönnän:)
On tyyli hiukan muuttunut noista ajoista.
roosa kuvioitu paitapusero, valkoinen tiukka trikoopaita jossa oli sopö mustavalkoinen valokuvapainatus koiranpennuista ja vaaleat levikset :D tukka vaalea polkka jossa otsis käännetty sivuun. vuosimallia 80 olen :)
kasiluokan kuvassa oli paljon hienommat vaatteet ! :D mustat levenevät farkut joista tykkäsin kovasti, en kyllä muista olivatko varmasti levikset ja tummansininen farkkupaita, persikanvärinen poolo alla
poolopaita ja valkoinen jakku. :D
-79
Mulla oli vaaleansininen jätticollege paallä (jotain kirjoitusta näkyy olevan) sekä vaaleansiniset Levikset 501. Kenkinä sähkönsiniset mokkasaappaat, hieman polven alapuolelle yltävät ja niissä hapsuja takana. Hiuksissa permis:-)
Näin muuten tuollaiset sähkönsiniset saappaat (ilman hapsuja) viime viikolla kaupassa, pitäisiköhän ostaa ihan nostalgian takia:-)))
Muhkeat rastat. Ruskeat samettihousut ja keltainen kireä kauluspaita vihreellä liivillä. Hävettää helvetisti katsella näitä kuvia.
oi ihana 80-luku! Mulla on kuvassa Leviksen kivipestyt farkut (en kyllä mallia muista), vaaleansininen collegepaita, jonka alla vaaleanpunainen pikeepaita (kaulukset pystyssä), nämä molemmat Lacoste-merkkisiä (isä toi työmatkaltaan) ja ne oli tosi IN! Oi ihanat pastellisävyt... Ja purjehduskengät näkyy mullakin jo olevan (olenko aikaani edellä:)) ja tukassa tietty permis (tai varmaan pehmennys) ja voisin kuvitella, että naulakossa roikkuu keltainen Helly Hansenin kansitakki, joka multa noihin aikoihin löytyi.
Farkut merkkiä bigstar, tumman siniset ja jalassa maiharit. Tukka blondattu (oikeestikin vaalee), puolipitkä korvan takana.
vm82
oi niitä aikoja.