Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oi aikoja Ah nuoruutta Gallup: mitä päälläsi 9-luokan kuvassa?

Vierailija
27.09.2009 |

Ja laita vielä loppuun mitä vm olet?

Mulla keskisiniset Levis 501-farkut tietty ;) sekä valkoinen lyhythihainen siisti paitapusero ja sen päällä vielä viininpunapohjainen liivi, jaloissa ruskeat purkkarit kuis muuten, hiukset puolipitkät ja kiharaiset :D

Olen vm75, itse asiassa 34v synttärini oli toissapäivänä.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi oli 1992 ja grunge-kausi (Nirvanat ja muut) oli kuumimmillaan. Mulla oli Leviksen ruudullinen flanellipaita ja sellaiset mustat "nukka"-pintaiset Leviksen farkut. Puolipitkissä hiuksissani oli semmoinen lakalla tönköksi suihkutettu otsaheitto :D ja permis.

Vuosimalli 1976.

Vierailija
22/32 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalassa tiukat korkeavyötäröiset farkut, joiden lahkeissa pienet vetoketjut (lahkeet oli niin kapeat, ettei niitä ilman vetoketjuja varmaan olisikaan saanut jalkaan). Kenkinä taisi olla jotkut vaaleat matalakorkoiset nilkkurit. Hiuksissa osapermanentti siten, että vaalea päälliosa oli permanentattu ja muu, tummempi osa (ml. takatukka) ei ollut. Korvissa rengaskorvikset.

vm -70

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistaakseni vaaleanvihreet farkut ja maiharit. Hiukset suorat ja blondatut (ei kuitenkaan vetyperoksidi), kevyt meikki. 9-luokan kuva on varmaan paras musta koskaan otettu kuva.

Vierailija
24/32 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mulla oli niitä useita! Koululaukkuna taas oli salkku... voi jeesuskristus noita aikoja. En ole käyttänyt jakkupukua sitten 9-luokan ja lukion ekan, vaikka nykyisen työpaikkani pukeutumiskulttuuriin se sopisi kuin nyrkki silmään.

Näytän ysiluokan luokkakuvassa kananpersekampauksineni ja kameekoruineni vanhemmalta kuin nykyään :O

vm 76

Vierailija
25/32 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalassa siniset Leviksen 501:t, vihreä silkkipaitapusero (isoa kokoa) ja vihreä liivi. Muhkeat kiharat hiukset. Bandana hiuksissa.

Vm. 1977

Vierailija
26/32 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

samettitakki. Pitkät tummanruskeat hiukset auki. Aika hurja kuva :D

Vierailija
27/32 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vm -89

Vierailija
28/32 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta reiluhko college ja mustat MIC MAC stretch farkut... tukka suora, musta ja otsis silmillä roikkuen. ilme tyly.

Vierailija
29/32 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burberryn paita

Vierailija
30/32 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tummat dieselin farkut melko suoralla lahkeella, niittivyö, syvän punainen villaneule (korkeat kaulukset ja vetoketju), joku rokki t-paita alla, kirkuvanpunainen tukka, juurikasvu lähellä mustaa. melko tummaksi värjätyt kulmat, oranssihtavaa poskipunaa mut muuten ok meikki.

vm. 86 (eli kuva otettu 2001 syksyllä ;))

Vierailija
31/32 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekat 2 riviä luettuani hoksasin että tuohan olen minä:) kiitos vaan sille joka tämän nosti:))

Ap

Vierailija
32/32 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kamalaa. Mä olin kyllä kamalan näköinen, enkä viihtynyt nahoissani yhtään! Mulla ei ollu 501 leviksiä, koska ei ollut varaa. En edes muista mitkä housut oli. Puserona oli äidin kutoma joku neule, josta ehkä nyt saattaisin tykätäkin, mutta silloin se oli tosi nolo. Hiuksiin olin yrittänyt kyhätä jotain töyhtöä mutta eipä sekään oikein ollut onnistunut, kun meillä äidin asenne meikkaamista ja laittautumista kohtaan oli mikä oli.

Voi luoja, että tulee huonot muistot kaikenkaikkiaan.

Olen niin onnellinen kun saan olla tällainen vähän vanhempi minä ja itse ostaa vaatteeni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän