Vauvanvaatteiden ostamisen vaikeus...
Odotan esikoistamme, sukupuoli ei ole vielä tiedossa. Aloin tässä sitten Huuto.netistä etsimään vaatteita vauvalle, ja törmäsin ihan hassuun ongelmaan: kivoja vaatteita löytyy, mutta en osaa yhtään kuvitella miltä ne näyttäisivät meidän vauvan päällä! Tulee sellainen olo että no sopiiko tämä meidän vauvalle, onko tämä yhtään sen näköinen vaate.
Joo, tiedän että aina sanotaan että ei sillä ole väliä miltä vauvan vaatteet näyttää, tärkeintä on että on vaatetta jne. Mutta kun ole tarkka omista ja mieheni vaatteista, olen myös tulevan vauvan. Ja kun en ole koskaan vauvaani nähnyt, en voi tietää mikä sille sopii. Esimerkiksi mitkä ovat vauvallemme sopivat värit? Itse olen vaalea ja mies taas tummempi ja meille sopii täysin eri värit. Tiedä sitten kumman värit vauva perii.
Tiedän, tämä on vähän hölmö ja turhamainen ongelma, mutta halusin jakaa kanssanne :D
Kommentit (4)
Olet tarkka vaatteista niin, että vauvallakin pitää olla sävyt kohdallaan, mutta silti kelpaa käytetty huuto.netistä? :DDDDD
muutaman vaatteen ettei ihan alasti tarvii olla.Sitten kun vauva on syntynyt ehtii kyllä shoppailla,varsinkin kun on eka!
on punainen, ryppyinen ja sitten saa näppylöitä, syntymätukka on yllensä tumma, ja sekin melkein lähtee pois, ainakin sivuilta. eli siihen kun valitset sävyt