Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehelläsi mahdollisuus pettämiseen?

Vierailija
27.09.2009 |

Eli tiedätkö aina tarkkaan missä miehesi on, keiden kanssa? Onnistuisiko pettäminen töissä, harrastuksissa ym.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viettää kuukaudenkin työreissulla enkä todellakaan vahdi muutenkaan joka askelta minkä ottaa.

On sanonut, että jos tekee mieli panna jonkun muun kanssa, niin jättää minut ensin ja hoitaa hommat vasta sitten. Ja tähän luotan.

Vierailija
2/18 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi joskus saattaa viettää tunnin-pari kaupungilla "varaosaliikkeissä" tms. eli miksei tuona aikana voisi käydä vieraissa, minä en sitä tietäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä minä tiedän, mitä tekee esim töissä ruokatunnilla? Tai kun sanoo menevänsä ruokakauppaan ja yllättäen siellä menikin enemmän aikaa kun oli niin ruuhkaa? Kummallisesti myös kylätie voi olla ruuhkainen ,joten kotimatkaan saattaa kulua enempi aikaa kuin normaalisti.

Siis, väitän, että jokaisella on mahdollisuus pettämiseen. Eri asia on, käyttääkö mahdollisuuttaan.

Vierailija
4/18 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nähnyt miehen työkaverit (ei pelkoa työpanoista), mies ei harrasta kodin ulkopuolella mitään ja muutenkin aina ilmoittaa menoistaan. Yleensä kaikki menotkin on sellaisia jotka voisin halutesani helpostikin tarkastaa.

Vierailija
5/18 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

metallimies pienessä pajassa, ja ainoa nainen siellä on 5kymppinen sihteeri, jolla on naama kun harakanperse... Toivottavasti ei häntä vetele!;) Olkoon mieluummin vaikka homo.. Ja muuten tiedän aina missä hän on... =)

Vierailija
6/18 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten kaikki nuo muskarit, perhekahvilat, ulkoilut ym on kyllä todella epäilyttäviä. Niissä kuulemma käy paljon naisia...

Vierailija
7/18 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellä ei kyllä juurikaan ole siihen tilaisuuksia. Töissä se ei onnistuisi mitenkään, koskaan ei ole yksin kotona, ja muutenkin kyllä tiedän aina missä mies on ja kenen kanssa.

Vierailija
8/18 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

työmatkoilla, töissä (tekee pitkää päivää eikä ole aina toimistossa), harrastuksissa, tavatessaan kavereita. en kyllä pelkää yhtään. ja toisaalta ei hänkään ole minua kokoajan vahtimassa.

en voi ymmärtää ihmisiä, jotka eivät tämän vertaa luota puolisoihinsa!

Vierailija
9/18 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nähnyt miehen työkaverit (ei pelkoa työpanoista), mies ei harrasta kodin ulkopuolella mitään ja muutenkin aina ilmoittaa menoistaan. Yleensä kaikki menotkin on sellaisia jotka voisin halutesani helpostikin tarkastaa.

Vierailija
10/18 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei käydä töissä ja sen jälkeen istuta käsikkäin sohvalla.

Työ on epäsäännöllistä. Eli voi vaikka nyt sanoa että lähtee töihin vaikkei meniskään. Viettää iltaisin myös aikaa kavereiden kanssa. En soita kavereille ja tarkista.

Myös minä tapaan kavereita ja työni on epäsäännöllistä.

Tämä on sitä luottamusta eli uskon hänen puhuvan totta.

Vierailija
11/18 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos niin käy, en voi sille mitään. Voisin elää elämäni kytäten mieheni jokaista askelta ja tarkkailla kännykkää ja sähköpostia. Mutta voin ihan varmasti itse paremmin, kun en tuohon peliin lähde.

Vierailija
12/18 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on oma yritys, jolla on omat tilat, sekä epäsäännölliset työajat. Usein hän on töissä myös iltaisin ja lauantaisin. Aivan hyvin onnistuisi pettäminen, ja tilaisuuksiakin tarjoutuu. Hän on kertonut ainakin kahdesta asiakkaasta, jotka lopettivat käynnit, koska hän kieltäyi treffeistä. Jännä juttu, että luotan häneen täydellisesti, vaikka ex-mieheni oli pakonomainen petturi. Nyxässä ei vaan näy yhtään niistä "varmoista merkeistä", joista aina niin helposti tunnistin exän vehkeilyt.

Vierailija
13/18 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin voisin pettää vaikka olen kotiäiti.

Vierailija
14/18 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vapaa-ajan kotona ja käy vain 45 minuutin lenkillä. Työpaikka on julkinen ja asiakaspalvelua. Ei tee ylitöitä.

Vierailija
15/18 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten pettäjillä riittää energiaa?

Vierailija
16/18 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on joskus pettänytkin.

Vierailija
17/18 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneks ei tarvi moista epäillä.

Vierailija
18/18 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos se mimmi ei olisi sen työkaveri (mikä vaikeuttaa tilannetta, koska se on erittäin miesvaltaisessa firmassa) niin tapaamiset olisivat kyllä aika harvinaisia.

Jos mies sanoo menevänsä "Juhan kanssa kaljalle" tms. niin silloinhan mä en tiedä missä se oikeasti on. Mutta sitä tapahtuu niin harvoin että käytännössä suhde pitäisi kyllä hoitaa työaikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän