Jos olisit Sampon ja Ragnarin kanssa sviitissä
niin haluaisitko että Sampo tulee sua pimppiin ja Ragnar peppuun, vai niinpäin että Ragnar tulee sua pimppiin ja Sampo peppuun?
Kommentit (18)
mä nukkuisin ja pojat sais pitää kivaa keskenään.
vetäisin kumpaakin runkkaria turpaan!
ne vetäis sut maihin samantien ja raiskais perseeseen. Käytkö useinkin miesten kimppuun?
ne vetäis sut maihin samantien ja raiskais perseeseen. Käytkö useinkin miesten kimppuun?
Taidankin lyödä seuraavaa ärsyttävää ämmää oikein kunnolla nenään. Katotaan meneekö sirut samantien aivoihin ja kuolee vai jääkö vielä henkiin.
t. heteromies
Taidankin lyödä seuraavaa ärsyttävää ämmää oikein kunnolla nenään. Katotaan meneekö sirut samantien aivoihin ja kuolee vai jääkö vielä henkiin.
t. heteromies
myös naiseus ansaitaan. Ja sinä et ole nainen vaikka sulla pillu oliskin.
katsos mistäs tiijät mikä mies olenki vai olenko ees ihminen tai alieni?
sä voisit mua jeesii tuossa kertomaan mikä minä olen jos mielestäsi olen av-mamma mutten nainen?
kerro osottees tuun käymään kylässä sika!
hakkaan vain niitä pillullisia olentoja, jotka eivät käytöksensä takia ansaitse tulla kutsutuiksi naisiksi.
Kiitos tämä valkaisi silmiäni suuresti.
Lähdenkin tästä ansaitsemaan paikkani naisena :D
Jos mieheys ansaitaan, niin samoin myös naiseus ansaitaan. Ja sinä et ole nainen vaikka sulla pillu oliskin.
katsos mistäs tiijät mikä mies olenki vai olenko ees ihminen tai alieni?
sä voisit mua jeesii tuossa kertomaan mikä minä olen jos mielestäsi olen av-mamma mutten nainen?
ku on naisia ja miehiä niin ne pilluset on naisii vaikka kuinka käyttäytyisivät.
Hakkaa päätäs seinää ja vaiha palstaa jos noin ottaa aivoon!
En hakkaa naisia hakkaan vain niitä pillullisia olentoja, jotka eivät käytöksensä takia ansaitse tulla kutsutuiksi naisiksi.
ihania nuoria miehiä joilla melkoisen vahkeet. Nam. Valkeaa nannaa tarjolla kaksin verroin.
tottunut vaan naisellisiin naisiin :) Kaiken näkösii piisaa.
Taidankin lyödä seuraavaa ärsyttävää ämmää oikein kunnolla nenään. Katotaan meneekö sirut samantien aivoihin ja kuolee vai jääkö vielä henkiin. t. heteromies
Siksi paninsinkin tuhat kertaa mieluummin homoa kuin heteromiestä.
t. nainen
Sitten voiskin olla jollekin heteromiehelle märkää tarjolla :)
mieluummin homoa tai mustaihoista kuin suomalaista heteromiestä, hyi olkoon....
mä nukkuisin ja pojat sais pitää kivaa keskenään.
"Naishakkaaja" ole onnellinen jos olet aiemmin tottunut vaan naisellisiin naisiin :) Kaiken näkösii piisaa.