Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Plääääh... Repsahdin syömään...

Vierailija
26.09.2009 |

Olen ollut laihiksella nyt varmaan pari kk, ja tosi hyvin olen onnistunut pysymään tiukkana syömisten suhteen. Olen sulatellut raskaudesta jääneitä kiloja, ja nyt alan lähestyä tavoitepainoani (1½ kg vajaa).

Ärsyttää ihan kamalasti, että tänään sitten menin repsahtamaan. Tähän saakka olen osannut herkutella järkevästi jos on ollut vaikka vieraita kylässä tms. ja heitä varten on ollut herkkuja tarjolla... Mutta tänään. Söin ensinnäkin päivällisellä ruokaa (lasagnea) rekkamiehen annoksen. Sen jälkeen fanipaloja varmaan melkein kymmenen. Ja neljäsosan kaupan isosta kääretortusta...:(

Mies lähti viihteelle, ja on tylsää. Kävin äsken vetämässä huiviin vielä loputkin siitä kääretortusta, päivän saldoksi kertyi melkein puolikas kääretorttu...

Nyt on kamala luuseriolo, hetken jo mietin käynkö oksentamassa. Mutta se olisi jo liian sairasta. Oikeastaan se ajatuskin on vähän pelottava.

Noh. Ei voi enää mitään. Jatkan av:n selailua turvonneen mahani kanssa, ja suren pilalle mennyttä laiharia.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaat vain huomenna normaalijärjestykseen

Vierailija
2/2 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tule sellaista jumivaihetta. Pidä kuitenkin dieetistäsi kiinni muina päivinä, herkuttelupäiviä ehkä 1-2 kk:ssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla