Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toi BB:n Ninohan on ihan mielenvikanen!

Vierailija
26.09.2009 |

ja vielä jossain päiväkodissa töissä? Apua, tommonen hulluko meidän lapsia hoitaa?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se musta sen mielenvikaisempi ole kuin Minnakaan.

Vierailija
2/27 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yks työkaveri, joka kilahtelee ihan samalla tavalla. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyssyttelevät vaan...kukaan noista kundeistakaan ei koskaan sano, että "älä ahdistele" mun mielestä se ahdistelee nimittäin seksuaalisesti kaikkia ja pelottelee agressiivisesti.

Vierailija
4/27 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittanut käyttönsä varmasti jo 18-vuotiaasta saakka. Kyllähän tuollainen humalajuominen aiheuttaa hermostoon pysyviä muutoksia.

Vierailija
5/27 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollahan se selvänäki sille raksulle huutelee tyhmiä!

ihan sairas ihminen

Vierailija
6/27 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

BB. Ihan ihmehommaa koko ajan menossa. Eikö ihmiset ajattele???????????

Vierailija
7/27 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyssyttelevät vaan...kukaan noista kundeistakaan ei koskaan sano, että "älä ahdistele" mun mielestä se ahdistelee nimittäin seksuaalisesti kaikkia ja pelottelee agressiivisesti.

Vierailija
8/27 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

palstassa tokasin jossa puhuttiin tästä että mie olisin sitä jo vetässy lättyyn niin et ite olisin lentäny talosta pellolle.

en mie olis katellu tuollasta touhua tuolla jos ite olisin vaan puuttunu asiaan..

miten ihmiset ei uskalla siihen muka sanoa mitään?

noiki miehet tuolla isompia ku se niin tuskin olis ninosta vastusta kellekää :D

Vierailija
9/27 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivojen rakennetta. Alkoholi ei vaikuta haitallisesti pelkästään nautittaessa sitä, vaan myös muuttaa lopullisesti käytöstä.

Katsoppa puliukkoja kadunlaidalla miten he käyttäytyvät.

BB:n Nino on eräällä tavalla puolitiessä näistä puliukoista.

Vierailija
10/27 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä omistan sen ja sen ja sinä et koske siihen ja siihen"..

Kylpytakissa hyppää paljuun kuin joku pipi!

Vierailija
11/27 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä varmasti sitten puuttuvat jos meno menee ihan hulluksi.

Onkohan sillä joku persoonallisuushäiriö...

Vierailija
12/27 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittanut käyttönsä varmasti jo 18-vuotiaasta saakka. Kyllähän tuollainen humalajuominen aiheuttaa hermostoon pysyviä muutoksia.

Suomen maassa olisi aika kurja asua jos jokaisen 18v viikonloppuisin kännäämisen aloittaneen 30v käytös olisi tuollaista.

Vierailija
13/27 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillälailla. Olen otettu vastauksestasi vaikkei se liity mitenkään Ninon käytökseen. Ninohan käyttäytyy tyypillisen kovan viikonloppu alkoholistin tavoin.

Ainakin viikonloppusin kaupungilla on kuRjA asua humalaisten takia.

Suomen maassa olisi aika kurja asua jos jokaisen 18v viikonloppuisin kännäämisen aloittaneen 30v käytös olisi tuollaista.

Vierailija
14/27 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän ihan suoraan ahdistelee Sampoa koko ajan. Jos kyseessä olisi tytön ahdistelu, niin siitä olisi jo nostettu älläkkä ulkopuolella. Nyt sille vaan naureskellaan.

Muutenkin se harrastaa pelotteua, uhkailua ja nöyryyttämistä talossa koko ajan. Luulisi, että tuotannon on pikkuhiljaa jo puututtava tohon sen käytökseen...

Vierailija
15/27 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sillä on ADHD? Ulkomaailmassa sillä on toimiva lääkitys, mutta tuolla ei jostain syystä lääkkeitä käytä.

Vierailija
16/27 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minna ei tod. oo mielenvikanen, vaan hieno ja lämmin ihminen!

Ei kannata Ninosta provosoitua, talossa olo taitaa olla sille rankkaa.

Vierailija
17/27 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis siitä, että tuollaista käytöstä ei tarvitsisi kenenkään kestää eikä sietää. Ei normaalielämässä, eikä tuollakaan. Käsittämätöntä, ettei siihen puututa. Olen myös tuota seksuaalista häirintää miettinyt monena iltana, aivan käsittämätöntä. Kauheita kilareita siitä, että joku muka omii hänen ihmisiään. Naurettavaa, että nyt puuttuu toisten naissuhteisiinkin, ihan kuin kaikki olisivat "hänen omaisuuttaan". Raivostuttava ihminen, en sietäisi omassa lähipiirissäni moista kovinkaan montaa minuuttia. Toisten hipelöintiä, eikä ymmärrä lopettaa, vaikka kielletään. Hermostuu, kun hänen päälleen heitetään vettä, vaikka itse tekee sitä monin verroin enemmän. KA-MA-LA!

Vierailija
18/27 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaikuttaa käytökseen ja ajatuksen juoksuun. Nino on ilmielävä alkoholin uhri.

Minullakin ilmeni samoja häiriöitä käytöksessä. Vielä vuosien raittiudenkin jälkeen välillä käytös heittelehtii..

Vierailija
19/27 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillälailla. Olen otettu vastauksestasi vaikkei se liity mitenkään Ninon käytökseen. Ninohan käyttäytyy tyypillisen kovan viikonloppu alkoholistin tavoin.

Ainakin viikonloppusin kaupungilla on kuRjA asua humalaisten takia.

Käyttäytyykö siis mielestäsi kaikki ne kaupungilla viikonloppuisin kännissä olevat SELVÄNÄ viikolla niinkuin Nino käyttäytyy selvänä???

Kyllä Ninon käytökseen mielestäni on joku muu syy kuin viina.

Vierailija
20/27 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin näyttää siltä että se on kokoajan se kylpytakki päällä, myös päivisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan