Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pidit tuosta Ratula- ohjelmasta?

Vierailija
26.09.2009 |

Pakko myöntää, että petyin.

Hommassa ei oikein ollut mitään jujua, odotin enemmän tekemistä ja niksejä.

Oli vain pelkkä Anu Harkki- Laura Malmivaara show.

Molemmat vielä hirveän teennäisiä.

Ainoat luontevasti esiinytnyt oli Arttu, jonka sängyn kunnostusta ei edes juurikaan näytetty, vaikka olisin kaivannut ohjeita miten vanhoja huonekaluja käsitellään.

Fokus oli enemmän hölmössä lätinässä.

Taidan katsella vain Strömsöä...

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinaista henkilöpalvontaa. Anu sitä, Anu tätä, Anun ihana Ratula, Anun lapset lässyn lää. Jos haluaa käsityö ohjieta niin AMMATTILAISET tekemään ohjelmia ei julkkispellet. Suuri Kässälehtikin on palkannut vaan keulakuvaksi ja ihan käsittämätöntä miten uppoo ihmisiin. Anullan myös kässäpainotteinen blogi (joka ollut hiljainen viime aikoina) ja siellä sitten riittää niitä faneja. Joku uskalsi antaa jotain kritiikkiä sinne viime talvena niin sen jälkeen on itse blogannut kommentit ja mitään kritiikin poikastakaan ei päästä läpi, pelkää oman itsensä ihailua. Ihan ihme lässytystä koko homaa joka saralla.

Vierailija
2/28 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin tuli heti mieleen suomenkielisille tehty Strömsö. Tai siis surkea, teennäinen, vesitetty versio siitä.

Lisäks Anun ja Lauran läpinät oli niin helvetin teennäisiä, että apua. Enkä ees tykänny niistä mitä ne siinä puuhas. Nekin taulunkehykset: mauttomat ja typerät.

"Mä hei tuunaan, hei! Enks ooki kekseliäs hei! Ja ihana! Kun mä hei tuunaan!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson jos ei tuu mitään muuta telkusta tai ole mitään muuta tekemistä, tuskin muuten.

Vierailija
4/28 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ajattelin että onpa teennäistä ja mietin, että pitäiskö minun tykätä tästä, jotta olisin jotenkin "hienompi ihminen". en jaksanut kattoo sitten, kun oli ne naiset just niin, että voiii, muistako ku sitä ja tätä ja tunsin oloni ulkopuoliseksi... oiskin itsekin menny mielummin sen artun mukaan tuunaamaan sohvaa. joo ja se kehys oli vähän outo reunakuvineen, vaikka ihan kivat vihjeet, miten vois tuunata kehyksen

Vierailija
5/28 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää itse paremmin (jos osaatte)!

Vierailija
6/28 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten jätetään se niille (koskee myös Anua).

Vierailija
7/28 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/28 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattimaisuus ei vaan paista.

Vierailija
9/28 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

entistivät sen sängynkin päin peetä...

ja Anuhan ei vissiin ole minkään käsityöalan ammattilainen? Ja se näkyy.

Samoin olen pettynyt nykyiseen suuri käsityölehteen, kun anusta tuli siihen päätoimittaja.. taso laski kerrasta ja samoin varmaan tilaukset.. Meinaan monet tuttavat jotka on joko käsityöalan ammattilaisa tai vaan kotiompelioita lopettivat tilaamisen..

Ajatus oli hyvä toteutus surkea.

Ja jos strömsöhön vertaa niin hehän käyttävät ammatti ihmisiä, kokki tekee ruoan, puuseppä puu työt jne... eikä niin että ex pari tekee kaiken ja leikkii edelleen perhettä.. kääks.

Vierailija
10/28 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: vaatturi-verhoilija.

Vierailija
11/28 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku nainen, joka askarteli, puuhaili kaikenlaista kekseliästä + tarvittaessa jotain ammattilaisia mukana. Olin vissiin odottanut sentapaista, joten ohjelma oli pettymys. Ehkä puoleentuntiin ei kannattaisi änkeä kaikkea mahdollista puuhailusta kokkailuun ja julkkishaastatteluihin, vaan olisi vaikka yksi jakso pääasiassa puuhailua, seuraava sitten kokkailua, kolmannessa julkkis siellä paikassa jne.

Vierailija
12/28 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin hänet joskus viitisen vuotta sitten tuolta leikkipuistosta. Ei hän silloin ollut julkkis, vaan ompeli lastenvaatteita ja myi niitä netissä. Puhuimme aina hänen kanssaan ompelemisesta.

Vierailija
13/28 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nähtävästi myös pitää siitä.

Itse vaan ihmettelen suomen meininkiä: ihminen joka on neulonut 2 vuotta saa julkaistua neulekirjan, ihminen joka on julkaissut neulekirjan valitaan käsityölehden päätoimittajaksi, ihminen joka, ostaa elämänsä ensimmäisen mökin valitaan tekemään lifestyleohjelmaa mökkeilystä... Ja lisäksi visailuohjelmaa pääsee juontamaan, koska on toisen juontajan kanssa naimisissa, mainoksiin pääsee näyttelemään koska on visailuohjelmien juontaja ja sitärataa.

Eikö suomesta löydy oikeita ammattilaisia?

Vierailija
14/28 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä naimisissa julkisuuden henkilön kanssa, tai siis nythän Anu on ex. Oli kyllä ällönällö öklönmakea höttöohjelma. Helvetti kun ei suomenkielisellä toimituksella saada mitään kunnollista aikaan...

Ja nähtävästi myös pitää siitä.

Itse vaan ihmettelen suomen meininkiä: ihminen joka on neulonut 2 vuotta saa julkaistua neulekirjan, ihminen joka on julkaissut neulekirjan valitaan käsityölehden päätoimittajaksi, ihminen joka, ostaa elämänsä ensimmäisen mökin valitaan tekemään lifestyleohjelmaa mökkeilystä... Ja lisäksi visailuohjelmaa pääsee juontamaan, koska on toisen juontajan kanssa naimisissa, mainoksiin pääsee näyttelemään koska on visailuohjelmien juontaja ja sitärataa.

Vierailija
15/28 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Strömsö on HYVÄ ohjelma, ja tiedän monta miestäkin jotka ko. ohjelmaa katsovat´, eli se kinnoostaa kaikkia "vauvasta vaariin".

Ratula oli kamala. Tunnelma oli pinnallinen, vaikka tarkoitus oli kai olla "kotoisa". Mitään oikeita ohjeita ei mistään saanut ---> vert. Strömsö jossa liki jokainen askartelu-/ruoka-/nikkarointi- tmv. ohje saa aikaan halun tehdä ko. juttu kotonakin! (Tietysti en kaikkia toteuta vaan pienen osan, mutta mieli tekisi kaikki tehdä;)

Ja luokattoman huonoja nuo vinkitkin, esim. en ymmärrä miksi ohjelmaaikaa pitää tuhlata lämpimien voileipien tekemiseen...??! Mielummin oppisi jotain uutta eikä katselisi lämpimien voikkarien tekemistä minkä varmaan suurin osa oppii jo ala-asteikäisenä.

Veikkaan ettei kovin pitkäaikainen ohjelma tule olemaan.

Vierailija
16/28 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten vaikeaa on tehdä ns. lifestyle-ohjelmaa, siihen ei pelkät julkkikset riitä. Toi Ratula näyttää vähän katsojien aliarvioimiselta, päinvastoin kuin Strömsö.

Vierailija
17/28 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella teennäisen tuntuinen ohjelma.

Vierailija
18/28 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nähtävästi myös pitää siitä. Itse vaan ihmettelen suomen meininkiä: ihminen joka on neulonut 2 vuotta saa julkaistua neulekirjan, ihminen joka on julkaissut neulekirjan valitaan käsityölehden päätoimittajaksi, ihminen joka, ostaa elämänsä ensimmäisen mökin valitaan tekemään lifestyleohjelmaa mökkeilystä... Ja lisäksi visailuohjelmaa pääsee juontamaan, koska on toisen juontajan kanssa naimisissa, mainoksiin pääsee näyttelemään koska on visailuohjelmien juontaja ja sitärataa. Eikö suomesta löydy oikeita ammattilaisia?

Vierailija
19/28 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella onnetonta touhua. Tästä maasta löytyisi ihan ammatti-ihmisiäkin tekemään asioita. Voihan sitä ottaa juontajan erikseen tekemään ohjelmaa - ei käsityöläisen tarvitsekaan välttämättä osata juontaa.

Vierailija
20/28 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvii heti verrata Strömsö:hön. Se kohta, missä ne puhui että hei tehdään diaesitys oli tosi tyhmä, mutta muuten ihan jees. Laura ei ehkä paras vieras, mutta ymmärrän jos ovat kavereita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi