Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mua oikein vaivaa!??

Vierailija
26.09.2009 |

Oli tarkoitus lähteä tänä iltana miehen kanssa hotelliin yöksi. Meillä on aniharvoin hoitajaa lapsille, joten tätä yhteistä aikaa oltiin odotettu kovasti...Sitten minä, idiootti onnistuin taas pilaamaan ihan kaiken :(( Töistä tultuani aloitin kauhean räyhäämisen tekemättömistä kotitöistä (mies ollut kotona tänään hoitamassa lapsia). Itkin ja raivosin ja sanoin, että koko hotelliyön saa perua : ( Lapset seurasivat vierestä :((((( Lopulta sain itseni rauhoittumaan sen verran, että sain pakattua lapsille kamppeet mummilla yöpymistä varten. Meinasin lasten yökyläilynkin suutuksissani perua : ( Tulin lopulta kuitenkin järkiini, kun tajusin lopulta kuinka pettyneitä lapset ovat, jos lähden senkin perumaan.

Mies lähti juuri viemään lapsia, jotka eivät edes (ymmärrettävästi, mutta äidin suruksi) halunneet halata lähtiessään (näin ei ole koskaan tapahtunut aikaisemmin)...Ja täällä minä itkien nyt suren , kun onnistuin kaiken pilaamaan. Mies menee yksin hotelliin yöksi, kuten suutuksissani karjuen "kehotin" häntä tekemään. Miksi mä käyttäydyn näin?? Ei ole edes läheskään eka kerta!!! Aina on hermot TOSI tiukalla ja rakkaimpiini sitä puren (mies,lapset) ja sitä mun on kauhean vaikea käsittää heti, kun olen taas "ihmisiksi".

Taustaa sen verran, että olen ollut 3 vuotta kotona lasten kanssa ja nyt hiljan palannut omasta halustani takaisin varsin vaativaan työhöni. Luulin tosissani, että töihin palaaminen auttaisi jaksamaan arjessa paremmin, mutta EI!!!Lisäksi olen kaikessa lähes "hysteerisen tarkka" eli koti pitäisi olla tiptop ja töissäkin pitäisi jaksaa..:(((

Tämä hajottaa meidän perheen kohta lopullisesti. Uskokaa tai älkää, rakastan perhettäni yli kaiken ja tiedän tarvitsevani apua!!! Onko kohtalotovereita? Mitä teitte saadaksenne apua?? Auttakaa...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miettinyt jos kotiin tullessasi lasket autossa tai ennen sisälle menoa kymmeneen tai kahteenkymmeneen?

voi johtua ihan työstressistä ja uupuneena kun kotiin menet niin purat kiukkua perheeseesi kun huomaat ettei ole ehditty kotona tehdä kotitöitä ja näinollen mietit mielessäsi että joudutko työpäivän jälkeen tekemään nekin hommat itse eikö vain?

aina sattuu ja tapahtuu älä syytä itseäsi stressistä.. pyydä mieheltäsi anteeksi ja selitä tilannetta kun hän palaa.

koskaan ei ole myöhäistä mennä sinne hotelliin..

usko pois se voi tehdä hyvää ja saa sinutkin miettimään välillä muita kuin työaskareita :)

Vierailija
2/6 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylpeytesi (kun kerran itsekin tiedät ja täällä myönnät, että käyttäydyit väärin ja järjettömästi), avaa itsesi ja uskalla olla avoimesti väärässä ja heikko. Kun mies tulee kotiin (tai jos on jo tullut ja lähtenyt, soita perään) sano rehellisesti:

"Kulta, en tiedä miksi käyttäydyin niin kuin käyttäyidyin. Uskoisin, että kyseessä on stressi, uupumus ja turhautuminen ja itsehillinnän puute, ja nämä ovat asioita, jotka pitää käsitellä. Minun yksin ja meidän yhdessä. Ja niille pitää tietysti tehdä jotain. Mutta juuri nyt olen vain tavattoman pahoillani. Ole kiltti ja anna anteeksi räyhäkohtaukseni. Jos annat, mennään yhdessä sinne hotelliin, vietetään rauhassa aikaa yhdessä ja koitetaan kerätä voimia näiden ristiriitojen selvittelyyn myöhemmin. Minä rakastan sinua, ja olen oikeasti pahoillani."

Sitten pakkaat kivat, seksikkäät iltavaatteet mukaan, siistiydyt ripeästi ja lähdette hotellin baariin drinkeille ja siitä huoneeseen laatuaikailemaan. Tänään ette vatvo ja selvittele parisuhteen ja arjen ongelmia, mutta lupaatte toisillenne tehdä sen myöhemmin. Matkalla soitat lapsille ja pyydät heiltäkin anteeksi. - Sanot, että äiti on ollut kiireinen töissä ja siksi väsynyt. Äiti ei olisi saanut käyttäytyä niin kuin käyttäytyi ja on siitä tosi pahoillaan. Kerrot myös, että äiti ja isi sopivat riidan ja kaikki on hyvin (lapsiraukat varmasti hautovat ja murehtivat tätä asiaa). Ja että äiti jatkossa yrittää paremmin hillitä hermonsa. Ja tietysti että äiti rakastaa teitä, nähdään huomenna.

Pidempiaikainen ratkaisu: puhutte miehen kanssa ajan kanssa asiat halki. Niin kotityöt ja niiden jaon kuin sinun työstressisikin. Mietitte, miten YHDESSÄ saatte arjesta toimivamman niin, ettei kumpikaan pala loppuun. Ja mietitte, tarvitsetteko ehkä ulkopuolista apua (tarvitsetko sinä jotain apua tunteiden kanavointiin ja vihan hallintaan). Päätätte, että te olette arjen haasteissa taistelupari YHDESSÄ, ette toisianne vastaan!

Itse olen huomannut, että ei kannata riidan päätteeksi jäädä sitkeästi omaan kulmaansa haavoja nuolemaan. Rakkaille ihmisille voi - ja kannattaa - avoimesti myöntää olleensa väärässä, pyytää anteeksi ja pyytää tukea heikkoina hetkinä. Sillä pääsee yllättävän pitkälle. Ja voit vaikka pelastaa sillä vielä tämän illankin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja anteeksi pyyntöjä jne.. soitat perään mummilaan lapsille ja sanot että äiti kyllä tykkää teistä tms.

tsemppiä!! jokainen joskus hermostuu, pitää osata pyytää anteeksi.

Vierailija
4/6 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy vastata:

"Sen siitä saa, kun kotiäiteilee vuosikausia. Ei osaa enää höllätä pipoa ja jättää vastuuta kodinhoidosta kellekään muulle."

Vierailija
5/6 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä mieheltä että lapsilta ja on nyt siellä hotellilla miehen kanssa rentoutumassa...Typerää sabotoida hauska, odotettu ilta tarpeettomilla raivareilla, mutta vielä typerämpää jättää tilanne korjaamatta helpolla anteeksipyynnöllä ja pelastaa ilta.

Toivottavasti sulla ap on mukava hotelliyö nyt käynnissä eikä yksinäinen murjotusyö!

Vierailija
6/6 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin Egotripin biisissä "mikä sua vaivaa? Hemmoteltu prinsessa, selkääsi sietäisit saada koivuniemen herrasta".

Nyt tosiaan seksikkäät alusvaatteet päälle ja hotelliin miehen luokse.

Sitten tulevaisuudessa vaan lopetat tuon naurettavan sekoilun. Otat itseäsi niskasta kiinni, etkä enää suvaitse itsellesi tuollaista käytöstä.

Näin minä tein. Olin ennen tuollainen raivoava hullu, joka pilasi kaikkien elämän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme