Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä muualla lastentarhanopettaja voisi

Vierailija
26.09.2009 |

työskennellä kuin päiväkodissa?

Haluaisin vaihtaa työpaikkaa mutta olenko koulutukseni vanki?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat niin kotona pph:na tai eskariopena koulun puolella. Niin se vaan on : (

Vierailija
2/10 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka pari vuotta sitten vaihtoi nuorisosihteerin hommiin. Siis työantaja ei vaihtunut (sama kaupunki), mutta työ kyllä. Olen tosiaan tykännyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on ihan normaalia opiskella uusi ammatti. Sinullakin on kandin/maisterin tutkinto, ja sen perusteella voit hakea monen eri aineen maisteriohjelmaan. Tai aloittaa ihan alusta.

Vierailija
4/10 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

työstäsi? t.ap

Vierailija
5/10 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tiedän LTO:n joka on vakuutuspäällikkönä (ei muuta koulutusta hänelläkään). Osaatko muuta ap? Haluatko opiskella lisää? Voithan hakea moniakin paikkoja, eihän koulutus pois sulje suurinta osaa ammateista.

Vierailija
6/10 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräässä jumppaseurassa ohjaajana. Joskus olen miettinyt, että löytäisinköhän tätä kautta uuden ammatin. ap

Vierailija
7/10 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on lastentarhanopettaja koulutukseltaan.

Vierailija
8/10 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimin siis nuorisosihteerinä suht isossa kaupungissa ja minulle kuuluu vapaa-aikatoiminnot; organisoin ja kehitän nuorten vapaa-ajan toimintoja (kollega vastaa ennaltaehkäisevästä päihdetyöstä ja sosiaalipuolesta), käytännössä minä järkkään urheilu/kulttuuri/työpajatoimintaa jne. Mitä esim. haluaisit tietää? Työnkuva on aika laaja ja vaikeeta alkaa tähän kaikkee laittaa...

Vierailija
9/10 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kokemuksesi työelämässa ovat olleet riittävät uudessa työssäsi. Saitko uuteen työhösi jotain perehdytystä tai uudelleen koulutusta? Kiitos, jos viitsit vastata, t.ap

Vierailija
10/10 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun auskultoit ja suoritat maisterin paperit kouluttaja tai opettaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme