Jos mies pidempään jatkuneen flirtin jälkeen katsoo
hymyillen ja tuikkivin silmin naistan silmiin ja sanoo "mä haluan sua", niin tarkoittaako mielestänne puhtaasti seksiä vai sitä että tahtoo olla tämän naisen kanssa muutenkin?
Peliä ollut jo puolisen vuotta ja toi sattui vapaa-ajanviettopaikassa (tyyliin keilahalli) ihan selvin päin.
Kommentit (5)
Olen sitä mieltä, että jos toisesta haluaa muutakin kuin seksiä, esim pysyvää elämänkumppania ja puolisoa, niin silloin aloitetaan tutustumalla toiseen ihmisenä, ja sanotaan se myös.
Aiemmin tuo mies on pyytänyt mua "lasilliselle" ja olen käynytkin. Samoin on kysellyt koska menen tuohon harrastukseen ja tähdännyt oman menonsa samaan aikaan. Ei seurustella tms ja seksiä ei ole ollut. Molemmat sinkkuja (minä yh). Flirttiä on paljon ja molemmin puolin. Itsekin olen ihastunut, mutta en tiedä "jaksaisinko" nyt seurustella... Erosta aika vähän aikaa ja lapset pieniä...
ap
Mahdoton sanoa, tahtooko myös muuta, se on vähän 50/50.
Jos olisi vain seksin perään, niin ei varmasti olisi jaksanut puolta vuotta sinua vikitellä.
Voi tosin olla ns. pelimies, joka nauttii siitä, kun saa sinut ihastumaan itseensä. Ei siis välttämättä tahdo vakavaa seurustelua. Silti selkeästi kyllä muutakin kuin vain pimppaa :)
ja hän sanoi fyysisesti-- haluaa maistaa kakkua, muttei välttämättä leipominen kiinnosta yhdessä. Oon samaa mieltä.