Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ja taas HairStoressa uusi huijaus!

Vierailija
25.09.2009 |

http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/72433-hairstoren-huijaus-paljastui

En kyllä ymmärrä, kuinka kukaan viitsii olla siellä töissä. Enkä ymmärrä, kuinka kukaan voi olla HairStoren asiakas.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

LÖytyisikö kommentoimaan yhtään sellaista, joka on HairStoressa töissä?

Itse olen ollut kyseisessä firmassa töissä.Pomo huutaa ja raivoo joka päivä vaikka tekee kaikki jutut oikein...Pitäisi olla kahdessa eri paikassa samaan aikaan...

Leimaus systeemi..Hirveetä kusetusta.. Et koskaan tiedä paljon on tunteja tullu tehtyä (ja pamin mukaan tämä pitäisi olla näkyvissä työntekijälle) viimenen tikki oli että vei palkasta reilusti rahaa ja tästä pamille soitettuani selvisi että ei voi noin vaan viedä rahaa ja pamilla etenemässä juttu... (ainiin ja mainittakoon 9h työpäivät )

Kuumetta ei onneksi tarvinnut koskaan mennä töihin mittaamaan, mutta kyllä esimies kyseli et mikä on ja jne ja seuraavan kerran kun palaa töihin niin kaikki tiesi että miksi on ollut poissa...myös asiakkaat...

siinä muutama juttu..en suosittele kenellekkää työpaikaksi..eikä kannata shampoota tms ostaa sieltä!!! kiitos ja kumarrus

Vierailija
22/56 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi ostin 19 eri putelia, muotoilutuotteita ja hiuslakkoja, shampoita ja hoitoaineta (samoja, joita myydään muissakin parturi-kampaamoissa). Meillä on kolme teinittyöä ja hiustenhoitotuotteita kuluu rutkasti. Mä ostan sieltä, mistä halvalla saa. Jos joku työntekijä ei tykkää olla Hairstoressa töissä, niin ei siihen varmaan kukaan pakota.

Saa aivan varmasti vielä edullisemmin. Eikä tarvitse edes ravata kauppaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mennyt täysin ohi tällaiset uutiset. En kyllä ole käyttänyt ko. puljua oikeestaan koskaan mutta taidan käyttää viellä vähemmän luettuani nämä jutut.

Vierailija
24/56 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen hiusten tasoituksesta n. 40 e. Törkeää! saman kuin naisten muotoon leikkauksesta pesuineen, kuivauksineen.

Vierailija
25/56 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei pidä olla niin tyhmä, että tekee sopimuksen, joka on mahtoton toteuttaa. Kannattaa ajatella ensin.

Vierailija
26/56 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykypäivänä että henkilökuntaa kohdellaan miten tahansa. Ihmiset eivät uskalla laitta vastaan koska pelkäävät työpaikkansa puolesta. Monellakaan ei ole kokemusta ja tietoa lainsäädännöstä sekä työntekijän sekä työnantajan oikeuksista ja velvollisuuksista.

Aika moni liike pitäisi laittaa boikottiin epäasiallinen käytöksen ja kohtelun johdosta. Esimerkiksi optikkoliikkeissä on vallalla aivan epäasiallista käytöstä erään ketjun liikkeissä.

Työntekijöitä kohdellaan ihan miten sattuu, taukoja ei ole jne.

Vierailija
27/56 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nää väärinkohtelut kuulu kaupan alalle. Tiedän ihmisiä joiden kesäloma on talvella, töissä pitää olla vähontään tuntia ennen ja jälkeen palkanmaksun yms. jos valitat niin sitten ei ole enää töitä. ihan normaalia nykyään. kyllä nää ihmiset tietää säännöt mut harva voi olla ilman töitä.

Vierailija
28/56 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naurattaa joidenkin teidän kirjoitukset.

Huomaa, että tuote tietämystä ei kyllä ole laisinkaan :D :D Samaa tavaraa myy jokainen kampaamoliike, mutta pienemässä määrin. Pienemmillä yrityksillä on tuskin varaa tilata jokaisen tukkurin tuotteita. Hairstorella on suht halpaa, koska tuotteita tilataan isompia eriä. Olen aina ostanut ja ostan edelleenkin tuotteeni sieltä. Oikeus jutut sun muut eivät kantaani kyllä muuta. Olen saanut erittäin hyvää palvelua. Enkä epäile, että ainakaan kyseisissä liikkeissä missä olen asioinut, henkilökuntaa kohdeltaisiin väärin. Kun joillakin on niin vahvat mielipiteet että yritys on täysin ***** niin kannattaisikohan perehtyä asiaan muultakin kuin median kannalta....

Vierailija
29/56 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa tehdä kaikki aloittelijan mokat ja harjoitella oikein kunnolla. Tuloksesta ei niin väliä, kun työnantaja on v-mäinen.

Vierailija
30/56 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esimies kysyy, mikä vaivaa, jos ilmoittautuu kipeäksi ja sekin olisi vielä ihan laillista, että esimies määräisi käymään lääkärissä sairauden todistamisen vuoksi. Tämä löytyy mm. ihan KVTES:sta eli kunta-alan työehtosopimuksestakin, eikä siinä ole mitään ihmeellistä.

Vierailija
31/56 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esimies kysyy, mikä vaivaa, jos ilmoittautuu kipeäksi ja sekin olisi vielä ihan laillista, että esimies määräisi käymään lääkärissä sairauden todistamisen vuoksi. Tämä löytyy mm. ihan KVTES:sta eli kunta-alan työehtosopimuksestakin, eikä siinä ole mitään ihmeellistä.

saa kysyä, mutta vastausta ei ole pakkoa antaa. Lääkärintodistus täytyy olla jos on tessissä nin vaaditaan, mutta pomolle siitä ei tarvitse näyttää.

Ja pomo ei MISSÄÄN TAPAUKSESSA saa kertoa muille, varsinkaan asiakkaille, että miksi joku on saikulla!

Ja tuo joka sanoi käyttävänsä vastakin HairStorea antaa samalla hyväksyntänsä kyseenalaiselle toiminalle. Hyväksyt varmaan orjuudenkin jos vaan halvalla saat jotain?????

Vierailija
32/56 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naurattaa joidenkin teidän kirjoitukset.

Huomaa, että tuote tietämystä ei kyllä ole laisinkaan :D :D Samaa tavaraa myy jokainen kampaamoliike, mutta pienemässä määrin. Pienemmillä yrityksillä on tuskin varaa tilata jokaisen tukkurin tuotteita. Hairstorella on suht halpaa, koska tuotteita tilataan isompia eriä. Olen aina ostanut ja ostan edelleenkin tuotteeni sieltä. Oikeus jutut sun muut eivät kantaani kyllä muuta. Olen saanut erittäin hyvää palvelua. Enkä epäile, että ainakaan kyseisissä liikkeissä missä olen asioinut, henkilökuntaa kohdeltaisiin väärin. Kun joillakin on niin vahvat mielipiteet että yritys on täysin ***** niin kannattaisikohan perehtyä asiaan muultakin kuin median kannalta....

Eli oma kokemus kys. paikasta TYÖNTEKIJÄNÄ ei ole riittävä? Mitä perusteluita tarvitset siihen että kys. paikka kusettaa sekä asiakkaita että duunareita? Eikö oikeudenpäätöksetkään riitä???

Vierailija
33/56 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeesti, kuka tunnustaa, kenellä on päiväykseltään vanhaa shampoota kaapissa ? Ja miksi se menee ?

Noi pakkaukset ovat ihan pöllöjä, kun max käyttöaika on aivan liian lyhyt mitä oikeesti tuote kestää.

Avattu aurinkovoidekin kestää hyvänä 3 v, mutta purkissa lukee 12 kk.

Markkinakikka, jolla saadaan ihmiset ostamaan uutta vaikka vanhakin on ihan hyvä.

Eihän ne huonoa tuotetta myy ja muutenkin myy halvalla. Joten ole tyytyväinen ja keskity oikeisiin ongelmiin eikä tälläisiin hölmöläisen hommiin.

Vierailija
34/56 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en osta koskaan hairstoresta mitään.

Vierailija
35/56 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt Hairstorella päälle vuoden ollut eikä minulla ole mitään valittamisen aihetta. Palkat jne on kunnossa ja ilmapiiri on hyvä, kun ottaa huomioon megasalonin duunari määrän, joilla kaikilla ei voi olla hyvä päivä yhtaikaa. Joku ex työntekijä oli laittanut, ettei leimauksessa näkyisi tehtyjä tuntimääriä... kylläpä vain näkyy. Pienemmissä liikkeissä saattaa olla sisäänleimaus tietsikan kautta, mutta näkyy tehdyt tunnit sieläkin. Naurattaa nämä ex/nykyiset työntekijät, jotka valittavat vapaa-ajan vähyydestä, pitkistä vuoroista ja viikonlopputöistä, kun duunarihan saa menetetyn vapaa-ajan rahassa takaisin. Kyllä minä ainakin ymmärsin sopparia tehdessäni mihin ryhdyin. Te jotka marmatatte työajoista niin tiedoksenne se, että olisitte voineet olla ottamatta työtä vastaan? Muut oikeusjutut mitä on tullut ilmi vuosien mittaan on suoralta kädeltä ollut väärin, mut uuden TJ:n myötä saatais asiat toivon mukaan parempaan suuntaan, niin työntekijän kuin asiakkaankin kohdalla. Mitä -50% aleihin yms tulee... Mehän emme kassalla voi vaikuttaa siihen mitä tuotteen koodi koneelle syöttää. Me jotka siinä kassalla ollaan ei olla millään tapaa syyllisiä siihen, jos osastolla ollaan töpeksitty ja koodit/alet ei tule sellaisina kun pitäs. Näin isoon sakkiin duunareita mahtuu ihmisiä moneen junaan. Terv: tyytyväinen HairStorelainen :)

Vierailija
36/56 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hairstoren henkilökunta on pääosin ulkomaalaista. Eipä näytä asiakkaita kovasti pyörivän, toistensa hiuksia siellä aina kähertävät kun ohi kävenee.

Kerran erehdyin käyttämään heidän palveluitaan: Tulos PAHIN KATASTROFI IKINÄ. Pitkät hiukseni nyrhittiin täysin pilalle ja nyt olen 4 kk kasvattanut, eikä vieläkän ole hyvän mittainen. Aivan amatöörejä kampaajia, eikä käytöstavoista tietoakaan. Kun vein kuvan malliksi minkä tyyppistä haluan, kampaaja tokaisi et sul on niin ohut tukka et turha toivo. Ja leikkasi sitten hiukset joissa koko takaraivo oli siiliä. Kuvassa kuitenkin oli sellaisen mittaiset hiukset että saa ponnarille.

Vältän ikuisesti kyseistä lafkaa ja toivon muidenkin tekevän niin.

Vierailija
37/56 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei vastaa esimiehelle miksi on sairaslomalla ,eikä näytä lääkärintodistusta ei poissaoloajalta tarvitse silloin palkkaakaan maksaa. Kyllä esimiehelle pitää kertoa miksi olet sairaslomalla. Näin työehtosopimuksessa(jos siis haluat palkan siltä ajalta). Itse aiheutettu sairaus ei ole työnantajan korvattavissa. Kuten kännissä sattuneet haaverit, tulehtunut tatska, jätkäfrendi vetäs turpaan.. (jätkäfrendi on korvausvelvollinen), krapula..mokailet töissä jotain ihan itse ja haet `saikkuu` vielä siihen päälle ettei tarvii selvitellä (tai jtn)..Pitkäntukan permis tulossa :o oho kappas `jännetuppitulehdushan tulla tupsahti` :)   Kyllä näitä `saikkuja` piisaa. Ei ole rehtiä työkavereillekkaan. Ihan joka työpaikassa on `mähaenkyl saikkuu` ku ei huvita tyyppejä`. Onneks on myös muunlaisia työkavereitakin. `saikku`lusmut ei tajuu et vie hirveesti voimia muilta. Joo ja en käsitä, en millään miksi olet töissä paikassa missä et viihdy?? Ulos ja äkkiä ja uusi paikka hakuun.

Vierailija
38/56 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kauan. Pari tuttua oli töissä ko.lafkassa muutama vuosi takaperin. Tämä oli ennen kun oikeusjutut olivat julkisuudessa. Näistä tutuista saatiin todella hyvää aineistoa liiton juristeille, ja tottakai kuultiin asioista jo ennen kun homma oli oikeudessa. Touhu oli niin käsittämättömän törkeätä että olin tosi järkyttynyt. Sitten kun koko paska paljastui julkisuudessa olin varma että pulju menee konkkaan (ihmiset eivät osta niin kierosta paikasta). Mutta toisin kävi. Ilmeisesti suomalaiset eivät piittaa siitä miten työntekijöitä kohdellaan, kunhan vaan halvalla saavat tavaraa.

Tää vanhojen tuotteiden myyminen ei ole mikään ylläri. Esim. nää Hairstoren omat merkit (onkos se se www) ovat tuttavieni mukaan täysin päivänvaloa kestämättömiä... Tyyliin asiakkaille myydään vettä purkitettuna.

Vierailija
39/56 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se että varmasti monet asiakkaat tietää asiasta mutta eivät vaan välitä

Ilmeisesti asiakkaat (suurin osa naisia?) on sitä mieltä, että nuoria vastavalmistuneista saa kohdella miten vaan ja sitä voi vielä ostoksillaan tukea.

Eikö jo kampaamokouluissa pitäisi varoittaa ketäänha hakemasta töihin tällaiseen paikkaan? Miten joku voi suostua esim.tuohon päiväysten piilotteluun?

Onko joku nyt töissä HairStoressa? Voitko perustella, miksi olet siellä? Tai miksi ostat HairStoresta?

Vierailija
40/56 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelkaapa vaikka kuinka niin arvostettu stockmannkin jäi aiheesta kiinni.

Ja meidän lähikaupassa tuota on tehty jo iät ja ajat.

Miettikääpä vaan mitä niille tapahtuu sitten, kun ei enää iljetä asiakkaille tyrkyttää paketissa?

Just joo, nehän löytyy osastolta "Kauppamme herkkukeittiön valmistamaa" ...

Hyvää ruokahalua!