Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jos ei mene sokerirasituskokeeseen

Vierailija
25.09.2009 |

tietääkö sitten jostain muusta että olisi sokerit koholla?verenpaine tms..?

ja voiko raskausdiabetes tulla kenelle vaan?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina meinannut puklauttaa kun tarjoavat sitä jääkaappikylmää litkua. Tänään myöhästyin sokerirasitukseen annetusta labra-ajasta 15min ja litku oli ilmeisesti ollut pöydällä odottamassa. Ei puklauttanut ollenkaan ja meni kerta huitaisulla alas se pullollinen.

Menin rasitukseen, vaikka olen jo synnyttänyt, mutta mulla oli insuliinihoito raskauden aikana.

Vierailija
22/35 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäkypsiä. Lisäksi niillä voi tosiaankin olla laajentunut sydän ja jättivauvan synnytys on useimmille vaikea ja vauva joutuu herkemmin teholle.

Kyllä se yksi pullollinen kolaa alas menee, olet varmaan ap elämässäsi pahempiakin juomia nauttinut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on enemmän kynnyskysymys kunlitku..vaikka sekin oli muistaakseni kauheata

Vierailija
24/35 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskauden jälkeen 2 sormenpäästä. Siis siinä rasituksen aikana.

Vierailija
25/35 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että synnytystä pahempaa se rasituskoe ei ole.

Vierailija
26/35 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne ehtii hyvin vaikuttaa kun tunnin välein kyynärtaipeeseen pistetään. Tosin en tiedä saako aikuiset ilmaiseksi Emlaa.

Vierailija
27/35 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

papassa?no en kertaakaan(olen 26v)sanoi että lääkäri päättää tehdäänkö sitten raskauden jälkeen..enköse ole minä joka päätän..enkä aio mennä

Vierailija
28/35 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikenmaailman inhottavia tutkimuksia tähän liittyy kyllä..inhoan kaikkia kokeita ja varsinkin kun joku sörkkii alapäätäni

Vierailija
29/35 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et kestä että joku sörkkii sun alapäätä. Olit varmaan umpikännissä kun lapsesi isä sorkki sun alapäätä, etkä muista siitä mitään.

Vierailija
30/35 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et kestä että joku sörkkii sun alapäätä. Olit varmaan umpikännissä kun lapsesi isä sorkki sun alapäätä, etkä muista siitä mitään.

Vierailija
31/35 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikken ollut iso (olin ennen raskautta 52kg ja 160cm, raskaanakin pahimmillaan 65kg). Silti oli sokerit koholla. Piikittää ei tarvinnut, seurailin sokereita 5 kertaa päivässä ja ainoa "makeinen" oli omppo/päivä. Ja näin pysyi sokerit hyvissä rajoissa. Vauva syntyi tasan viikolla 38, painoa oli 3,7kg jo ja keuhkot eivÄt olleet tarpeeksi kehittyneet, happikaapissa meni 3 päivää kun hapetus oli heikko ja hengittäminen vaikeaa.

Eli vauvan parhaastahan on kyse, ehdottomasti suosittelen seurantaa.

Vierailija
32/35 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

helvetissä teet lapsen jos et voi edes kahta tuntia uhrata sokerirasitukseen?

Miten meinaat pärjätä vauvan kanssa kun se syntyy? Äiti on nro 1 ja vauva vasta sen jälkeen vai?

Vierailija
33/35 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun imukupilla kiskotaan ulos sitä sun 5-kiloista sokerivauvaa.

Seuraavassa raskaudessa luulis sitten sokeriseuranta kiinnostavan kun ei enää halua pukata jättiläisvauvaa ulos edellisen jäljiltä kokoonkursitusta alapäästä.

Vierailija
34/35 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

8,7 kg lapsen, niin tiedät, että sulla oli raskausdiabetes. Säälin jo nyt lastasi!

Vierailija
35/35 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

3180g ja 2195g..ja lievä ylipaino tuolloin.Painoa tuli molemmissa 7-8kg

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi