Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

melkko hulppeat synttärit 16-vuotiaalla tamperelaistytöllä

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

moisia pippaloita. Mieluummin perseet olalle pakkasessa jossain puskassa kavereiden kanssa:)

Vierailija
2/59 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexiina...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin perseet olalle pakkasessa jossain puskassa kavereiden kanssa:)

Vierailija
4/59 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa ihan vastaava meininki. Mikäs siinä, mutta itse juhlisin mieluummin lapsen täysi-ikäisyyttä (18), koska tuo 16 ei täällä Suomenmaassa ole mikään rajapyykki. Jenkeissähän se liittyy yleensä tuohon ajokorttitouhuun -> annetaan auto lahjaksi.

Vierailija
5/59 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei tuollaisia synttäreitä tulla näkemään. En hirveästi tykkää tuollaisesta tyylistä.

Vierailija
6/59 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nico-Petteri?

Vierailija
7/59 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun synttärien kohokohta oli aina se, kun isä lähti ryyppäämään jonnekin muualle. Jostain syystä sen oli pakko olla kännissä aina juhlapäivinä. Mä en myöskään olisi saanut kokoon 120 kaveria, korkeintaan kaksi ja toinen niistäkin olisi pakotettu paikalle. Ja tuon ikäisenä pukeuduin ylisuureen collegeen ja verkkareihin, enkä tajunnut esitellä kroppaani minimekoissa. Ei toi muija tuosta varmaan mitään traumoja saa.

Vierailija
8/59 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piristää Suomen harmaata ja tavallista tyyliä. Miksi ei voisi järjestää Sweet 16 -tyyliin?! Ja sitä paitsi, juhlavaroja oli säästetty viisaasti. Hieno homma!

Vierailija
9/59 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mtv kanavalta tulee se sweet 16 jossa vanhemmat kohtelee lapsiaan kuin julkkista...

tekevät kaiken lastensa eteen ja ostavat heille kaiken mitä lapsi haluaa..

lellitty niinku niiiiiiin piloille nämä kakarat ja he luulevat tietävänsä kaikesta kaiken ja olevansa niin esim. "britney spears" kakkoisia..

itse voin vaan kuvitella kuinka he inisevät vanhemmilta kaikkea mitä heillä jo on, mutta kalliimpaa ja parempaa ja kun mikään ei riitä.

En myöskään ymmärrä tuollaisia vanhempia jotka antaa kaiken periksi ja tyyliin hukuttaa itsensä velkoihin kunhan lapsella on päällä prinsessa mekot ja pään päällä kartanot puhumattakaan niistä limusiineista joilla he pääsevät yksityiskouluihinkin joka päivä..

Vierailija
10/59 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itse en ole kateellinen tuollaiselle vaan säälin noita lapsia todella.

en voisi kuvitella itseäni tuollaiseksi diivaksi ja olen ihan iloinen kun omat synttärit oli perinteiset

Vierailija
11/59 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa ihan vastaava meininki. Mikäs siinä, mutta itse juhlisin mieluummin lapsen täysi-ikäisyyttä (18), koska tuo 16 ei täällä Suomenmaassa ole mikään rajapyykki. Jenkeissähän se liittyy yleensä tuohon ajokorttitouhuun -> annetaan auto lahjaksi.

Vierailija
12/59 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään ymmärrä tuollaisia vanhempia jotka antaa kaiken periksi ja tyyliin hukuttaa itsensä velkoihin kunhan lapsella on päällä prinsessa mekot ja pään päällä kartanot puhumattakaan niistä limusiineista joilla he pääsevät yksityiskouluihinkin joka päivä..

[/quote]

...ei kai kukaan noita asioita velaksi tee?!

Se on sitten eri asia, mitkä asiat näkee tarpeelliseksi lapselleen ja mitkä ei.

Ei musta tuo 4000e niin pahalta tunnu ja tässä tapauksessahan raha oli säästetty etukäteen.

Vierailija
13/59 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tylsää kopioida kaikki USA:sta.

Vierailija
14/59 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en itse olisi koskaan halunnut tuollaisia juhlia, mutta hienoa, että joku haluaa panostaa ja ideoida. Ja huom. hehän olivat tosiaan säästäneet juhlia varten, edelliset isot synttärit oli pidetty kuusi vuotta sitten. Joten tässä ei tosiaankaan ollut kyse mullekaikkiheti-lapsista tai -vanhemmista. Ollut varmaan tosi kiva projekti äidille ja tyttärelle (ja miksei isällekin?).

Vierailija
15/59 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin nuo harrastukset: tennis, cheerleading viittaa jo vahvasti sinnepäin.

Vierailija
16/59 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä yrittäjä, koko perheen puhelimet firman nimissä. Kiva laittaa firman laskuun kaikkien puhelut, vähentää näppärästi veroja.

Vierailija
17/59 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistäs sie tiedät vaikka velaksi tekisivätki...

toisille omat lapset on maailman tärkeintä ja haluavat heille antaa kaiken keinolla millä hyvänsä!

Vierailija
18/59 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tylsää kopioida kaikki USA:sta.

venäjältä?

Vierailija
19/59 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin nuo harrastukset: tennis, cheerleading viittaa jo vahvasti sinnepäin.

Tennis on nykyisin kyllä jo ihan karvahattukansan liikuntaa, kyllä se oli 80-lukua kun siinä jotain elitististä oli - jos silloinkaan. Myös cheerleadingissä on kyllä porukkaa aiva laidasta laitaan. Tokikin se on lähinnä suurempien kaupunkien laji, pikkupaikkakunnilla sen harrastamiseen ei ole mahdollisuutta.

Vierailija
20/59 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen on varmaan aikuisena kiva työkaveri. "tuokaahan mulle se punainen matto tähän nyt eikä heti!" Voi luuuuuoooooojaaaaaa..................

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi