Mistä voi johtua, ettei pidä jos liikkeessa on miespuolinen
myyjä palvelemassa. Puhumattakaan kampaamossa tms. Tulee vaivautunut olo. Onko muilla tällaista vai olenko outo?
Kommentit (6)
mulla ollu mies kätilö ja osasi hommansa, ja ei siinä tilassa paljoa mieti, et kuka siellä alapäässä häärii..
mistä sitte lie johtuu. Huomaan että nuorempana tämä asia häiritsi vielä enemmän. Nykysin jo osaan ottaa vähä rennommin, olen 30+. Jospa se vanheneminen ja ikä auttais.:)
että vaatekaupassa, kampaamossa, lääkärillä on vähän niinkuin välitilassa, kokeilee erilaisia asioita, kaikki ei ole niin tip top, on epävarma, empii jne. Ehkä nainen silloin ajattelee, ettei halua miehen näkevän itseään sellaisena, että haluaa miehen silmissä aina olla hyvä, virheetön ja varma? Sillä, että mies noissa tilanteissa on työroolissa, ei ole merkitystä.
Muuta selitystä en nyt keksi kuin sen, että nainen ajattelee itseään objektina suhteessa mieheen.
tosiaan siinä vaiheessa ollut mitään väliä. Nuorempana arastelin kovasti miehiä, nykyään tulen niitten kanssa paremmin juttuun kun naisten kanssa.
Esimerkiksi jos menee huonekaluliikkeeseen katsomaan niin siellä saattaa vaivaantua kun tuntee selässään myyjien katseen ja yleensä se katse on ainakin mun kohdalla vielä sellainen "pitkin nenänvartta" -katse.
Jos taasen menee kodinkoneliikkeeseen niin siellä mä en ole huomannut samaa.
Ylipäätänsä mulle on ihan sama onko mulla vastassa mies vai nainen, kunhan se vastassa oleva henkilö vaan osaa hommansa :)
No, kampaamossa ehkä menettelee mutta vaatekaupassa kierrän ne kyllä kaukaa. Puhumattakaan mieskätilöistä, semmoista en haluaisi itselleni :/