Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun tulette vauvojenne kanssa kylään niin katsokaa että ne eivät puklaa matoille ja lattioille!

Vierailija
25.09.2009 |

Ja jos puklaavat niin voisitteko ystävällisesti siivota pois?

KIITOS!

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siivoukselta ei voi välttyä vieraissa! kyllä ne äidit siivoaa ne sotkut, mutta ku täälä on näitä jotka itkee jos matolle menee tai sohva menee..

että olis varmaan parempi perheillä olla sitten vissiin menemättä kylään :D

Vierailija
22/32 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisit huomaannut että se jatkuu...ja jos puklaavat niin voisitteko ystävällisesti siivota ne puklut?

Ja mua kyllä ihmetyttää jos joku EI noin tee.

että vauva voi puklata minne vain?? tottakai sitä pitää yrittää välttää pukluja ja sitä jos lapsen käsiin menee kakkua sun muuta mutta jos on 2-3 vuotiaskin kyseessä niin miten estät sitä pyyhkimästä käsiänsä johonkin sohvaan samalla kun pidät alle vuosikasta sylissä ettei hän puklailisi mihinkään! lähinnä tällaista tarkoitin en sitä että se olisi sallittua! tottakai vanhemmat yrittää välttää kylässä ettei sellasta tapahtuisi, mutta veikkaan perheitä joilla useampi vilkas lapsi ja yksikin pukluiässä niin varmasti tapahtuu jotain vahinkoja miltä ei voi välttyä. että herätys!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

refluksivauvojen äidit muistakaa jäädä kotiin neljän seinän sisälle. Ja samalla kaikki muutkin jollain tavalla sairaat ja vammaiset.

Haloo, kai nyt jokainen lapsensa jäljet siivoaa. Taitaa olla kyse enemmän asennevammasta aloittajalla.

t. refluksilapsen äiti, jolle puklu on vain yksi kipeän sairauden oire

Vierailija
24/32 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin hyökkäävä puolustus kun ap:n aloitus ei selvästikään koskenut sua?

Vierailija
25/32 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän nämä ole palstoja jonne saa jokainen vastailla ja sanoa omia mielipiteitänsä etkä vain sinä puolustella täällä kaikkien sanomisia :)

eikä minun sanomiset ole hyökkääviä olleet ketään vastaan. että anteeksi kauheasti jos SINÄ olet saanut sen kuvan teksteistäni :)

Vierailija
26/32 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole kehdannut käydä vieraisilla juuri kenenkään luona pahimpaan pukluaikaan (eka puolivuotta ainakin). Käytännössä siis ollaan käyty vaan isovanhempien luona ja toki itse sotkut siivotaan. Pyritään myös estämään puklulammikot lattioilla, mutta vielä ei olla keksitty miten siinä onnistuu. (Tai no mies ehdotti jätesäkkiratkaisua hengitysrei'illä)

Vierailija
27/32 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän valkoisella villamatolla. Kun tarjoan hänelle pyyhettä alle, hän estelee, kun ei kuulemma tarvitse. No kyllä tarvitsee! Laitan sen sitten itse.

Vierailija
28/32 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On voinut olla ihan puhdas vahinkokin jättää puklut siivoamatta.

Vierailija
29/32 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvan puklut siivoaa se jolla vauva on sylissä tai se joka huomaa ensimmäisenä.

Meillä ei ole niin väliksikään, koira kyllä putsaa sitten ne mitkä ihmisiltä jää huomaamatta.

P.S. Putsaan kyllä kylässä ollessani vauvani puklut, mutta en jää neljän seinän sisälle koko vauva-ajaksi.

Vierailija
30/32 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähinnä nää jotka neuroottisesti virittää aina jotain rättiä ettei vauva vaan sotke! Apua, ei se puklu edes oo mitään kakkaa yms.

Ja minä huolettomana ihmisenä en edes huomaa moisia asioita. Eli pahuuttani sotke. mä nyt vaan on tälläi huoleton . Anteeksi siis

Vierailija
31/32 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei tule nykyään kutsumatta kylään, siis ei yhtikäs kukaan. Älä siis kutsu ystäviäsi, joilla on vauva, niin heidän vauvansa eivät tule puklailemaan teidän matoille ja lattioille.

Vierailija
32/32 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillekin oli ostettu juuri uusi matto, jonka pystyi pesemään vain pesulassa. Tuttavien vauva söi sosetta ja sen päälle rintamaitoa ja tämän jälkeen vauva laitettiin mahalleen meidän uudelle matolle. Ja tietenkin se täydellä mahallaan siinä ollessaan puklasi. Ja kyllä, meitä ärsytti todella että uusi matto oli samantien pilalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän