Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huhuu keskäkuun odottajat!

25.09.2009 |

Heissulivei!

Täällä yksi kesäkuun tulevaan pinoon pomppaava kyselee, että löytyykö vielä muita kanssasisaria? Ilmotelkaahan itsestänne niin päästään miettimään nimeä pinolla ja muutenkin jutustelee vauvamasun merkeissä;)

t:bleeder rv4+1

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Olen vauvakuume puolella kirjoitellut pikkukakkosissa jo melkein vuoden verran. Meillä on siis 2 vuotias pikku prinsessa täällä kotona. Toista lasta yritimme 10 kuukautta, yksi keskenmeno heinäkuussa välissä. Nyt siis toisesta kierrosta km:n jälkeen tärppi kävi ja toivotaan todella, että tämä kyydissä pysyisi!!! Laskettu aika on joko 7.6. tai 9.6., en nyt oikein tiedä, miten laskevat...

Joku kyseli tuosta varhaisultrasta, onko kenelläkään tietoa, että mikä on "varhaisin järkevin ajankohta" siihen mennä? Keskenmenosta johtuen haluan siihen niin pian kuin mahdollista! Ja toivon, että pääsen siis edes sinne asti :) Viimeksi km tapahtui 5+1, eli 2 päivää tästä eteenpäin.. Torstaina siis todella jännät paikat!!

Kaisa4 rv 4+6 (tai 5+1)

Vierailija
42/49 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin aiemmin tuolla maaliskuisten puolella hetken,mutta toisin luonto päätti...

nyt sitten sain toissa päivänä plussan....ja kova jännitys,pelko ja onni...

toivottavasti tällä kertaa ei tarvitte poistua seurastanne. =)

nyt siis viikoja pitäis olla laskujen mukaan 5+3..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite tein testin viime viikonloppuna, ja heti kyllä tuli selvät kaksi viivaa! erittäin onnellinen olen tuloksesta, vaikka tyttö on vasta vähän reilu 2v ja poika 4.5, eli touhua tulee meillä olemaan, mikäli kaikki menee odotusten mukaan. oman laskun mukaan viikkoja olis nyt kutakuinkin 6, mutta se selviää myöhemmin sitten ultrassa. puolentoista viikon päästä olis aika alkuraskauden ultraan, ja sitä kyllä odottelen aivan malttamattomana :). oireita on pahaaoloa, ja rintojen turvotusta. myös alamahaa turvottaa :). toivotaan että meillä kaikille menee odotus hyvin!

Vierailija
44/49 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!

Ilmoittautuisin tähän pinoon. Plussasin 26.9. Silloin tuli haalea viiva (testasin tosi aikaisin), mutta myöhemmin viiva on vahvistunut. Ainakin Bleederiin oon törmännyt tuolla vauvakuumepuolella, kun kuumeiltiin kesävauvaa.

Aivan ihanaa olla raskaana! :) Oon tosi onnellinen raskaudesta! Oon haaveillut kauan lapsesta, mutta ei haluttu aloittaa yritystä mun opiskelujen takia. Nyt oon valmistunut ja töissä. Ajattelin, että raskauden alkamisessa voi mennä kauan mun pitkän ja epäsäännöllisen kierron takia, mutta meillä tärppäsikin heti ekasta kierrosta. Kunpa raskaus sujuisi hyvin!

Odotetaan meidän ekaa lasta. Laskettu aika on 7.6. vau.fi

Ennen plussausta mulla oli yhtenä päivänä tosi paha maku ja haju suussa. En tiedä, liittyikö se jotenkin raskauteen. Nyt on ollut jonkin aikaa rinnat turvonneet ja kipeät. Silloin, kun kuukautisten piti alkaa, tuntui että ne alkaa koska tahansa, mutta eivät onneks alkaneet. Välillä vieläkin jännitän vessassakäynnillä, että ei kai oo vuotoa, mutta ei oo onneks ollut.

Onnea plussasta ja ihanaa odotusta kaikille! :)

Merihelmi rv 5+2

Vierailija
45/49 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin ilmoittautua myös tänne. Olen vasta jonkin aikaa sitten rekisteröitynyt tänne. :)

Helmikuun lopussa lopetin pillerit, sitä asti on vauvaa yritetty. Vauva kuumetta ollut hieman pidempäänkin.

Tein 22.9. raskaustestin, mihin tuli haalea viiva, 26.9. tein uuden raskaustestin mikä oli vahvasti positiivinen. :)

Vauva.fi mukaan nyt olisi rv 5+5 ja laskettu aika olisi 6.6.2010. Ensimmäinen neuvola aika on jo varattu, siihen vielä aikaa noin puoltoista viikkoa. Kovasti jännittää! Meidän ensimmäistä lasta odotetaan. Tosi onnellinen olen.

Tyttö87 rv 5+5

Vierailija
46/49 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukaan näin varovaisin mielin ilmottaudun, plussan tein pari päivää sitten =) laskettu aika oli testien mukaan 14.6 mut eiköhän se selviä tarkemmin sit myöhemmin.. jännää niin pirusti =)

Vierailija
47/49 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varovaisin mutta superiloisin mielin siirryn kesäkuun kuumeilijoista tänne. Plussasin todella selkeän plussan tänään. Yllätysplussa siinä mielessä etten olisi uskonut vielä plussaavani edellisen kierron kemiallisen raskauden takia. Mutta täällä ollaan, mutta kyllä tuo edellinen kierto veti nöyräksi. Haluisin iloita ja pomppia, mutta pieni pelko kuitenkin hiipii takaraivoon.

En osaa siis laskettua aikaa laskea kun kierto meni sekaisin, mutta jos laskisin normaalin kierron mukaan niin se olis 19.6. Selviää varmaan tarkemmin sitten ensimmäisessä ultrassa. Aion kyllä (jos kaveri vaan jaksaa kulkea mukana..hitsi tätä skeptisyyttä)käydä varhaisraskauden ultrassa.

Ennestään meillä poika joka on melkein kolme kun tämä kaveri syntyy (jos kaikki taivaan kappaleet ovat kohdallaan)=)

Onnea kaikille plussasta. On se kumma miten yksi viiva ( tai oikeastaan kaksi) voi tehdä ihmisen niin onnelliseksi, mutta myös haavoittuvaksi.

Yritän muuttua positiivisempaan suuntaan, lupaan=)

T.Rosa

Vierailija
48/49 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui, on se uskottava, kun ei se viiva voi ton selkeempi olla. la 3.6 eli nyt mennään rv 7+4. Siis menkat ollu tosi epäsäännölliset (siksi testasin vasta nyt), mutta nyt olin jotenkin vain varma. Eka kierto ilman kumiukkoja ja se oli siinä. Viikko hommailusta tuli vähän verta ja tiesin,että se on nyt menoa. Kolmas tulossa (pojat 11/05 ja 11/07) ja mulle ensimmäinen kesävauva. Onneksi kuitenkin syntyy ennen helteitä.

Jos vaikka ens kuussa soittelis neuvolaan :)

Rontsukka

Vierailija
49/49 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ilmoittautuu yksi plussannut. Erittäin onnellisena, mutta samalla erittäin varovaisesti odotellaan jatkoa. Edellisessä kierrossa oli kohdun ulkopuolinen raskaus, joka onneksi meni itsestään kesken ihan ekoilla viikoilla. Omien laskujeni mukaan nyt 7+0, kierto kun meni hieman sekaisin. Tällä viikolla eka neuvola ja myöskin varhaisultra. Pitäkää peukkuja! Jännittää kyllä ihan hirveesti =)